Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tråd forsætter her: Rekalme 10-20 webshops sammen...

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-12-2006 15:23:41 Forfatter: Goaften

Jeg skulle lige købe en julegave på Saxo.com. Med i pakken til mig havde de lagt en offline-reklame (tidligere kaldet en tryksag), som er proppet med annoncer for netbutikker.

Der er bl.a.

Saxo.com

Nettorvet.dk

Bruglaaget.dk

Dvdoo.dk

Enavia.com

Batteribyen.dk

Ergo-partner.dk

Bygogbolig.dk

Aura4laura.dk

Print2people.dk

og

Engodsag.dk, som vi kender her på Amino.

Er det så undtagelserne, der bekræfter reglen? Eller har disse firmaer ikke forstået en bønne?

Alt imens der er massiv opbakning til Martins synspunkt i denne debat, så er der medlemmer af Amino som dukker nakken og reklamerer offline for fuld udblæsning.

Måske fordi de får noget ud af det?

Måske tør de ikke modsige Martin?

Eller måske synes de det er snedigt at Martins synspunkt får grobund, så der ikke er alt for mange netbutikker der reklamerer offline?

mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Jeg tænkte på om vi her inde skulle slå os sammen nogen stykker  (10-20 stykker)  med gode velfungerne webshops, og vedlægge en A4 eller noget i den retning med rekalme logo -vedlægger dem så i alle hvor pakker.  Måske der Evt.  også var en trykker/grafiker som gerne vil have logo med rundt, og på den måde kunne vi lave noget rigtig billige  god rekalme...    Nogen som er med på den ????

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:00
Du skal nok først lige overveje, at jeres målgruppe jo skal være nogenlunde den samme, for at det har den bedste virkning?.

Nu har Saxo jo en riiimelig stor målgruppe, hvilket gør det nemmere for dem.. Men en webshop der sælger frækt undertøj, har jo nok ikke så stor interesse i at annoncere sammen med fx. en webshop der sælger grydelapper ? (Skåret ud i pap altså..)..

Men jo, jeg syntes da helt sikkert, at det er en god idé, som jeg helt sikkert tror på.. Altså det med at slå sig sammen et par stykker, og så fx. udsende 500-1000 trykte annoncer for hinanden..

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:02
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 16:03
Tror ikke man skal tænke så meget over det med målgruppen,  hvis vi kommer 20 stykker på sådan en flyer så skulle det være mærkelige at ingen ting kan bruges.
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 16:05
Dato: 15-12-2006 16:01:45 Forfatter: STEENBECK
Jeg er frisk med siden

Jamen så er vi 2 nu :-)  kommer der fler ???    En trykker/grafiker ville også være perfekt og næsten et must

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:07
det lyder ikke helt dumt, men ja det vil selvfølgelig komme an på hvilke webshops der var på den.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 16:08
Ja det er rigtigt, men hvorfor så ikke nøjes med en eller to af de annoncer der faktisk har relevans ?..

Ellers så ender de annoncer der faktisk har relevans, med ligesom at ''drukne'' i dem der på ingen måde har relevans ?..

Bar lige et indskud:
Det skulle evt. laves sådan, at man som kunde sparede fx 10% ved den givende annoncør, når man havde købt ved den ene.
Altså, hvis jeg køber din varer, så får jeg den der flyer med annoncer fra dine forskellige partnere, og så spare jeg fx. 10% ved alle, eller der er et eller andet slagtilbud jeg kan benytte mig af..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:11
Jeg vil give brian 100% ret. . ingen tvivl om det, jeg ønsker nemlig heller ikke at uddele kondom reklamer til fru. larsen på 54.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:17
16-25 årige mads og camilla har heller ingen interesse for grafiske opgaver?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 16:21
Dato: 15-12-2006 16:17:27
Forfatter: STEENBECK
16-25 årige mads og camilla har heller ingen interesse for grafiske opgaver?

Altså, du mener det ville kunne have relevans for en person som jeg?.

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)