Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tråd forsætter her: Rekalme 10-20 webshops sammen...

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Os fra 360-design.dk kunne også være interesseret. :-)

Skriv gerne, hvis det bliver til noget.

Jeg har da lidt grafisk erfaring - 2 års uddannelse, men det er ikke noget videre.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:28
Nu er vi da lidt, vi må se om der kommer fler, syndes vi skal op min. 12 stk.  

Noget som er vigtig, ingen skal tjen på dette, kostpris kun!   trykker pris / og lidt porto til at sende ud til hver shopejer...

Er der nogen forslag til hvordan rekalmen skal se ud ?   "webshop pladsen" kunne evt. være visitkort størrelse hvor man kan sæt logo og lidt tekst.  Hvad med en overskrift tekst = ???

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:29
Man kan måske gøre det på flere forskellige måder: 1 A4 hvor man laver visitkortstørrelse til hver webshopplads. Det kan også være en A5 reklame hvor man slår annoncepladserne sammen til en heldhed som en stor reklame. En overskrift kunne eks. være "Effektiv nethandel"  med underrubrikken  "det kan være svært at finde de rigtige leverandører på nettet - derfor har vi samlet de bedste" eller sådan noget. (bare et hurtig skud fra hoften). Man kan evt. gøre det på den måde at eks. jeg bare laver en pdf. der sendes til alle. Så kan man hver især få det printet. Fordelen ved dette vil være at der er mulighed for at lave hurtige ændringer og så bar lave en ny pdf der sendes ud. Det kan eks. være hvis der kommer en mere der vil være med, så er det nemt at tilføje.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:18

Dato: 17-12-2006 12:28:57 Forfatter: Bente Jakobsen

Man kan måske gøre det på flere forskellige måder: 1 A4 hvor man laver visitkortstørrelse til hver webshopplads. Det kan også være en A5 reklame hvor man slår annoncepladserne sammen til en heldhed som en stor reklame. En overskrift kunne eks. være ''Effektiv nethandel''  med underrubrikken  ''det kan være svært at finde de rigtige leverandører på nettet - derfor har vi samlet de bedste'' eller sådan noget. (bare et hurtig skud fra hoften). Man kan evt. gøre det på den måde at eks. jeg bare laver en pdf. der sendes til alle. Så kan man hver især få det printet. Fordelen ved dette vil være at der er mulighed for at lave hurtige ændringer og så bar lave en ny pdf der sendes ud. Det kan eks. være hvis der kommer en mere der vil være med, så er det nemt at tilføje.

Det er selvfølgelig også en mulighed, men først og fremmest skal vi vel være lidt flere end de 4-5 som har meldt sig.

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:20
minimum 12 syntes jeg
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 14:09
Dato: 17-12-2006 13:20:27 Forfatter: Bente Jakobsen minimum 12 syntes jeg

Ja det vil jeg også sige.. det skal ihvertfald være der omkring

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:52
Hejsa

Vi er helt sikker også med på den, hvis det bliver til noget.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:15
Ved ikke om det helt fremgik af mit tidligere indlæg, men jeg kunne også godt være interesseret

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:35
Det lyder til at være et særdeles spændende initiativ!

Jeg har selv et website, som skal promoveres, og tillige vil jeg kunne sparre med grafikeren omkring tekst og kommunikation, således at det endelige "paper" bliver et man gemmer, og ikke bare arkiverer lodret.

Måske der skulle et "... når du har handlet ved fem af annoncørene,får du en gave..." -agtigt element med i overvejelserne.

Count me in!

Mvh.
René

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:04
vi bliver flere og flere, det skal nu nok blive til noget det her, Biz. Since 1992  se lige at få talt sammen hvor mange vi er ,, du er jo initertiv tager for det her
Side 3 ud af 6 (59 indlæg)