Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tråd forsætter her: Rekalme 10-20 webshops sammen...

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det ser lovende ud.

De fortryder da dem, der ikke vælger at gå med på det her :D

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:24

Dato: 18-12-2006 21:03:50 Forfatter: magle vi bliver flere og flere, det skal nu nok blive til noget det her, Biz. Since 1992  se lige at få talt sammen hvor mange vi er ,, du er jo initertiv tager for det her

Yep! regner men at vi kunne lave det  færdig  i starten af det nye år jan/feb ?  

i mellem tiden kunne der dukke en frisk "amino trykker" op med et  kanon tilbud på tryksagen i flotte farver og papier kvalitet ?  

Hvis der er nogen som har lyst til at stille noget grafik/tekst forslag op, så må i meget gerne mail mig jeres forslag. Også jeres logoér og små forretning tekster,  webside, adresse osv.   Bare send løs, så vi/jeg har noget at arbejde med grafisk.

PS. Email er i min Amino profil. (Jeg kører lidt undercover :-) men ikke for dem jeg kender eller kommer til at kende her inde, mine konkurrenter skal ikke ligeeee ved hvem jeg er...

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:27
Hej Biz

Hvilke formater vil du helst have det i ??? Er det ok med jpg eller ????

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 22:33
Blot lige lidt brainstorming:

Kunne det være en ide at oprette en link side til de annoncører, som er med ? Her kunne man så skrive at hvis du er medlem af ex. Club Christobel (mit nyhedsbrev) får du xx% hvis du handler hos.. Jer på listen ? Rabatten kan man jo lade være op til den enkelte butik, men der ville da klart være en gulerod for at fastholde en kunde.

Man kunne udveksle tilbud i f.eks. nyhedsbreve.. Uden at overdrive det, kunne det måske også være en god markedsføringsmetode.

Det var bare lige et par hurtige ideer herfra

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 22:34
Der er lige en ting jeg vil spørge jer om :   fik en PM og kan godt se der er lidt problem i det....

Hvad gør vi med hensyn til antal flyver i kan bruge hver især ? og hvordan deler vi omkostningerne så igen føler sig lidt snydt..  Her tænker jeg på, nogen af jer har ikke mange pakker i sender ud på eks. et kvartal. ?  Kunne forstille mig at nogen sender over 1000 pakker ud, hvor en anden kun sender under 100 =  what  to do for fair biz.  ? :-)

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 22:36
Dato: 18-12-2006 22:26:52 Forfatter: Christobel
Hej Biz

Hvilke formater vil du helst have det i ??? Er det ok med jpg eller ????

ja det fint alt modtages, har hvis næsten alle programmer :.-)

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 22:41
Dato: 18-12-2006 22:34:20 Forfatter: Biz. Since 1992
Der er lige en ting jeg vil spørge jer om :  fik en PM og kan godt se der er lidt problem i det....

Hvad gør vi med hensyn til antal flyver i kan bruge hver især ? og hvordan deler vi omkostningerne så igen føler sig lidt snydt..  Her tænker jeg på, nogen af jer har ikke mange pakker i sender ud på eks. et kvartal. ?  Kunne forstille mig at nogen sender over 1000 pakker ud, hvor en anden kun sender under 100 =  what  to do for fair biz.  ? :-)

Var der ikke en som skrev at man kunne lave en pdf og så kunne hver især printe den og bruge.. Det var da en nem og hurtig måde at komme igang på.. Så er der selvfølgelig omk. til at sætte det op osv. men de er vel ret nemme at dele lige mellem deltagerne..

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 22:41
For ikke at køre død i gode forsalg  (for mange kokke fordærver   maden) 

1)  beslutter jeg det bliver en A4 på begge sider med fuld farver

2) Vi tilbyder alle en rabat, de fleste nok 10 15 eller 20% ved første køb  (afhænger nok af den vare man sælger) men rabat er = hvad i syndes hver i sær. 

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 22:44
Dato: 18-12-2006 22:41:15 Forfatter: Christobel
Dato: 18-12-2006 22:34:20 Forfatter: Biz. Since 1992
Der er lige en ting jeg vil spørge jer om :  fik en PM og kan godt se der er lidt problem i det....

Hvad gør vi med hensyn til antal flyver i kan bruge hver især ? og hvordan deler vi omkostningerne så igen føler sig lidt snydt..  Her tænker jeg på, nogen af jer har ikke mange pakker i sender ud på eks. et kvartal. ?  Kunne forstille mig at nogen sender over 1000 pakker ud, hvor en anden kun sender under 100 =  what  to do for fair biz.  ? :-)

Var der ikke en som skrev at man kunne lave en pdf og så kunne hver især printe den og bruge.. Det var da en nem og hurtig måde at komme igang på.. Så er der selvfølgelig omk. til at sætte det op osv. men de er vel ret nemme at dele lige mellem deltagerne..

næææ det bliver noget skidt, det som man selv kan printe er ikke just det bedste. Der skal være lidt hevay papier 120 grams mener jeg det er, glat og rigtig fraver. Som et bilka rekalme bare lidt tykker papier.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:47
jeg kan umuligt give sådan en stor rabat på vores produkter uden at få "pludselige leveringsproblemer" fra mine leverendører. ur branchen er ikke altså så festlig.

men de kan få et beløb tilskud, f.eks. 50 kr. ved køb af ur til min. 1000 kr.

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)