Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpris - hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg overvejer at sætte mit fragt- og ekspeditionsgebyr op til 19 eller 25 kr. På nuværende tidspunkt er det 15 kr, men det løber kun lige rundt og jeg vil da gerne tjene lidt på fragten også ;)

Hvad mener I, bør fragtkontoen også være et sted hvor der er plus eller er det fint at det kun lige løber rundt. Jeg vil under alle omstændigheder teste det på et tidspunkt, men vil gerne lige vende den med jer - det kan jo være der kommer nogle kloge ord eller nogen der har nogle spændende erfaringer ;)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:13

Hvis jeg som kunde opdager en butik tager overpris i fragt, vil jeg ikke handle der mere.

For mig viser udstråler det grådighed.

Vil du tjene flere penge, så sæt hellere alle dine produkter 1 kr. op

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:13

Jeg synes 19 eller 25 kr er helt fint i fragt- og ekspeditionsgebyr.
For mig at se er der ikke den helt store forskel på om du betaler 15 eller 19 eller 25, de kroner er JEG som kunde ligeglad med, hvis produktet er billigere end andre steder.

Håber du finder ud af noget! :-)

EDIT: Det er rigtigt som Lund siger, med at tage overpris på fragten. Men jeg synes ikke at 19 eller 25 kr. er meget i fragt, men kender ikke helt akkurat fragtpriserne.

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:14

TobiasB:
Jeg overvejer at sætte mit fragt- og ekspeditionsgebyr op til 19 eller 25 kr. På nuværende tidspunkt er det 15 kr

4-10,- burde ikke være noget der skræmte voldsomt mange kunder væk..... Du skal så nok ikke ligefrem gøre kunderne opmærksomme på du hæver prisen fordi du bare gerne vil tjene mere ;)

TobiasB:
Hvad mener I, bør fragtkontoen også være et sted hvor der er plus eller er det fint at det kun lige løber rundt.

Personligt vil jeg mene det afhænger af situationen.... Kan du tjene gode penge på fragten skal du naturligvis gøre det.... Men sådan overordnet set vil jeg mene det ikke er en konto man bør gøre sig direkte afhængig af i forhold til indtjening og profit.... Kan din virksomhed ikke løbe rundt på den avance du har på dine varer er der nok noget galt.... Men det er som sagt bare overordnet set - der er naturligvis undtagelser..... Generelt vil jeg dog mene det er en konto du skal se på som en mulighed for at minimere udgifter frem for en mulighed for at generere profit ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Hej Tobias,

Stigningen er ikke så stor, at kunderne vil falde fra, jeg tror knapt nok, at de vil bemærke det :) Hos os tager vi f.eks. 35 kr., som vi finder meget rimeligt mht. til genstanden, der bliver leveret.

Hvad skal du sende ud? DVD'er, eller andet?

Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 21:32

Hej!

Jeg synes ikke at det gør så meget dernede i de lave tal, men der er nogle ting du skal overveje.

For det første, så overvejer hvad folk tænker hvis de opdager at priserne ryger ned fra dag til dag. Nu ved jeg ikke hvad dit produkt er, så kan ikke sige om det noget man kigger på ofte. Men, for mig ville det muligvis sende et dårligt signal.

og for det andet, så synes jeg at du, og alle andre skal overveje at teste og måske regne lidt på gratis fragt, fordi jeg ved fra mig selv og jeg er sikker på, at der er folk der sælger mere pga. ingen fragt så de tjener de tabte penge tilbage. :)

Ingen fragt kan self. også være over et bestemt beløb, vægt eller antal vare (hvad ved jeg.) for at gøre det lidt mere spændene.

Nikolaj Gilstrøm. :)

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:36

i mine øjne må du ikke tjene på fragt delen hvis den hedder "fragt". Så skal du kalde et noget andet ala "fragt og ekspeditionsgebyr."

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 12:41

Lund:

Hvis jeg som kunde opdager en butik tager overpris i fragt, vil jeg ikke handle der mere.

For mig viser udstråler det grådighed.

Vil du tjene flere penge, så sæt hellere alle dine produkter 1 kr. op

Meget besynderlig holding, for det må da handle om hvad det samlede handel kommer til at kostet dig.  Så for dig er det altså ligegyldigt om produktet er billigt  hvis de tjener på fragten??

Sikke en dårlig købmand du er Wink 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)