Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 13 ud af 21 (207 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Så de lokale brandmænd og politi er del af en sammensværgelse? Der er masser af beviser på at det er Boeings fly, se evt:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1

Jeg var ude, men her er en kort bemærkning...

Nej hvorfor skal Politi eller Brandvæsnet indvolveres? FBI overtog jo gerningsstedet på 15 min efter ulykken...

Desuden fint link... Lidt synd at Boeing officielt har meddelt, at ingen af vragdelene, som der er vist til offentligheden, stammer fra et af deres fly... Så måske man skulle starte med at forklare Boeing, at de ik aner en skid om materialerne, som deres fly er lavet af... (IRONI kan forekomme) ;D

Dertil kan du så lægge, at BBC har fundet langt over halvdelen af selvmordsmændene i live... Burde de ik være døde ved sådanne ulykker?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:30

Fashion-Seller:
Nej hvorfor skal Politi eller Brandvæsnet indvolveres? FBI overtog jo gerningsstedet på 15 min efter ulykken..

Nej - brandvæsen brugte lang tid på at slukke brand. Politi evakuerede bl.a. bygning. Men kom blot med dokumentation. Indtil videre kommer du blot med udokumenterede påstande.

Fashion-Seller:
Lidt synd at Boeing officielt har meddelt, at ingen af vragdelene, som der er vist til offentligheden, stammer fra et af deres fly

Dokumentation?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:35

Derudover:

1. Passagerer fra pågældende fly blev fundet og identificeret med DNA. Men nå ja hospitaler, retsmedicinere, og laboranter er jo også med i sammensværgelsen.

2. En passagerer på flyet - Barbara Olsen - ringede kontaktede sin man og fortalte at flyet var blevet hijacked. Men nå ja passagerne var jo også en del af sammensværgelsen.

3. Flyenes sorte bokse blev fundet. Men nå ja der er jo blevet plantet af FBI. Fordi HELE FBI er en del af sammensværgelsen.

4.Der er mange dokumenterede øjenvidner som så flyet ramme Pentagon. Men nå ja tilfældige mennesker på vej til arbejde er også end el af sammensværgelsen.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Dertil kan du så lægge, at BBC har fundet langt over halvdelen af selvmordsmændene i live... Burde de ik være døde ved sådanne ulykker?

Løgn. Direkte løgn. BBC har rettet deres oprindelige rapport, og indrømmer den var fejlbehæfttet. Se BBC redaktørens forkalring her

Men nå ja BBC er OGSÅ med i den fantastiske sammensværgelse. Måske FBI har truet dem med et fly???

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:47

Jacob Rohde:

1. Passagerer fra pågældende fly blev fundet og identificeret med DNA. Men nå ja hospitaler, retsmedicinere, og laboranter er jo også med i sammensværgelsen.

Det er jo godt ;D
Flyet smelter, men man kan idientificere folk via DNA... Hmmm

Jacob Rohde:

2. En passagerer på flyet - Barbara Olsen - ringede kontaktede sin man og fortalte at flyet var blevet hijacked. Men nå ja passagerne var jo også en del af sammensværgelsen.

Yes men så er problemet, at mobilmasterne i 2001 ik kunne modtage opkald over 2500 meters højde!
Og hvorfor var det en sensation, da det skete i 2008... Men hvis det var sket i 2001 allerede, hvorfor var det så nyt og stort i 2008?
LINK

Jacob Rohde:

3. Flyenes sorte bokse blev fundet. Men nå ja der er jo blevet plantet af FBI. Fordi HELE FBI er en del af sammensværgelsen.

EDIT: Jeg fik lige byttet rundt på WTC og Pentagon boksene... Sorry!

Jacob Rohde:

4.Der er mange dokumenterede øjenvidner som så flyet ramme Pentagon. Men nå ja tilfældige mennesker på vej til arbejde er også end el af sammensværgelsen.

Med den hastighed, som det påstås flyet fløj med, så er det tvivlsom, om et menneske overhovedet kan nå at opfange det... Vi taler om noget der sker på langt under et sekund, og igen refereres der til hastigheden, som der er påstået i den officielle rapport!

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:01

Fashion-Seller:
Det er jo godt ;D
Flyet smelter, men man kan idientificere folk via DNA... Hmmm

Ja, hvorfor finder du det underligt?

Ja de blev identificeret: http://911research.wtc7.net/cache/sept11/victims/dcmilitary.html

Men jeg ved godt at DE ALLE er en del af sammensværgelsen.

Fashion-Seller:
Nej de er aldrig fundet... Jeg vil gerne se et link eller andet, for ingen af boxene blev fundet... De smeltede nemlig, og det står i den officielle rapport!!! Du læser den bare ;D

Jo de blev fundet - omend i dårlig stand: http://911review.org/Wiki/Flight77BlackBoxes.shtml

Fashion-Seller:
Med den hastighed, som det påstås flyet fløj med, så er det tvivlsom, om et menneske overhovedet kan nå at opfange det... Vi taler om noget der sker på langt under et sekund, og igen refereres der til hastigheden, som der er påstået i den officielle rapport!

Så alle disse lyver:

Eyewitness Accounts of Pentagon Attack

Following are some of the numerous eyewitness accounts of the Pentagon crash:

•  Richard Benedetto: “It was an American Airlines airplane, I could see it very clearly.”

•  Omar Campo, a Salvadorean: “It was a passenger plane.  I think an American Airways plane.  I was cutting grass and it came in screaming over my head.”

•  Joseph Candelario: “I noticed a large aircraft flying low towards the White House. This aircraft then made a sharp turn and flew towards the Pentagon and seconds later crashed into it.”

•  James Cissell: “I saw this plane coming in and it was low — and getting lower. … Then I saw the faces of some of the passengers on board.”

•  Dennis Clem: “There was a commercial airliner that said American Airliners over the side of it flying at just above treetop height at full speed headed for the Pentagon.”

•  Michael Dobbs: “It was an American airlines airliner. I was looking out the window and saw it come right over the Navy annex at a slow angle.”

•  Penny Elgas: “… the plane was directly over the cars in front of my car ….  I remember recognizing it as an American Airlines plane — I could see the windows and the color stripes.”

•  Cheryl Hammond: “We saw the big American Airlines plane and started running.”

•  Joe Harrington: “… one of my guys pointed to an American Airlines airplane 20 feet high over Washington Blvd.”

•  Albert Hemphill: “The aircraft, look[ed] to be either a 757 or Airbus.”

•  Terrance Kean: “I saw this very, very large passenger jet.  It just plowed right into the side of the Pentagon.”

•  William Lagasse: “It was close enough that I could see the windows and the blinds had been pulled down.  I read American Airlines on it. … I saw the aircraft above my head about 80 feet above the ground.”

•  Robert Leonard: “I … saw a large commercial aircraft aiming for the Pentagon.”

•  Lincoln Liebner: “I saw this large American Airlines passenger jet coming in fast and low.”

•  Elaine McCusker: “I saw a very low-flying American Airlines plane that seemed to be accelerating.”

•  Mitch Mitchell: “I … saw, coming straight down the road at us, a huge jet plane clearly with American Airlines written on it …. It crossed about 100 feet in front of us and at about 20 feet altitude and we watched it go in. It struck the Pentagon.”

•  Terry Morin: “The plane had a silver body with red and blue stripes down the fuselage. I believed at the time that it belonged to American Airlines.”

•  Christopher Munsey: “I couldn’t believe what I was now seeing to my right: a silver, twin-engine American Airlines jetliner gliding almost noiselessly over the Navy Annex, fast, low and straight toward the Pentagon ….”

•  Vin Narayanan: “I looked up to my left and saw an American Airlines jet flying right at me. The jet roared over my head, clearing my car by about 25 feet.”

•  John O’Keefe: “I don’t know whether I saw or heard it first — this silver plane; I immediately recognized it as an American Airlines jet ….”

•  Steve Riskus: “I was close enough (about 100 feet or so) that I could see the ‘American Airlines’ logo on the tail as it headed towards the building . …  I clearly saw the ‘AA’ logo with the eagle in the middle.”

•  James Ryan: “I see an American Airlines plane, silver plane, I could see AA on the tail. … The plane was low enough that I could see the windows of the plane. I could see every detail of the plane.  In my head I have ingrained forever this image of every detail of that plane.  It was a silver plane, American Airlines plane, and I recognized it immediately as a passenger plane.”

•  Joel Sucherman: “… looking straight ahead there was a jet, what looked to be an American Airlines jet, probably a 757, and it came screaming across the highway … [and] hit the west side of the Pentagon.”

•  Donald “Tim” Timmerman, a pilot: “I live on the 16th floor, overlooking the Pentagon … and so I have quite a panorama. … It was a Boeing 757, American Airlines, no question.”

•  Mike Walter: “I saw this plane, this jet, an American Airlines jet, coming. … It went right there and slammed right into the Pentagon.  I saw the big ‘AA’ on the side.”

•  Ian Wyatt: “I duck, I look up, it looks like a silver American Airlines, twin-engine plane and then boom.”

Desuden:
"air traffic controllers at Washington’s Reagan National Airport instructed a C-130H cargo plane that had just taken off from the airport to try to follow the plane that had been spotted on radar as heading toward Washington.  According to the report, “The C-130H pilot spotted it, identified it as a Boeing 757, attempted to follow its path, and at 9:38, seconds after impact, reported to the control tower: ‘looks like that aircraft crashed into the Pentagon, sir.’”

Men, flyvelederne, den fremmede pilot, og ALLE ØJENVIDNERNE er selvfølgelig OGSÅ end el af denne storslåede sammensværgelse.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:40

Fashion-Seller:

Jeg har ik kaldt nogen en idiot... Det var vist mig der var det i tråden ifølge andre... Bare så det er helt på det rene...

Jeg mente ikke min tak ironisk :-)

NicVil:

Enhver støtte til islamismen fremkalder selvfølgelig en uhyggelig mavefornemmelse hos individer, for hvem frihedsværdierne er essentielle.

Hvad er islamismen egentlig? Jeg har aldrig forstået hvad den er for noget. Er det Al-qaedas ideologi? Er det Islam og muslimers tankegang? Hvad er det?

Jeg går udefra at du med islamisme mener Alqaeda – det vil jeg tage udgangspunkt i i resten af indlægget.

NicVil:

Et hvert forsøg på, at omgå de indlysende kendsgerninger - at rettroende muslimer stod bag 9/11 - er selvfølgelig en indirekte støtte af islamismen og DERMED en manglende respekt, for de menneskeliv, der døde i selvsamme religions navn.

Hvor er jeg dog træt af den tese, som bare gentager sig hele tiden. Hvem er rettroende muslimer? 99,9 % af alle muslimer (både religiøse og ikke-religiøse) er imod 9/11.

At det så er en støtte at sætte spørgsmålstegn og være kritisk så skulle være en støtte til islamismen er udemokratisk.

NicVil:

Det skal altid være tilladt, at stille spørgsmålstegn her i livet og alt skal selvfølgelig undersøges.

Hvorfor må man så ikke stille spørgsmålstegn ved alqaedas rolle, når man eksempelvis har fundet nanotermit i støvet af det?

NicVil:

Men den unødvendige kamp for at sløre islamismens rolle i 9/11, er skadelig, og svarer til, at man under 2. verdens krig, forsøgte at benægte nazisternes jødehad og istedet f.eks. antog de allierede stod bag gaskamrene (ironisk nok er der netop en stor del af verdens muslimer, der deler dette ligeså rabiate synspunkt som jeres om 9/11)

Unødvendighed er en ting og  hvorvidt tingene skal være tilladte eller ej er en anden.

Nazisternes jødehad kan man sætte spørgsmålstegn ved, hvis man har lyst til det. Det bliver nok svært at modbevise nazisternes jødehad, men når du lever i et demokratisk land må du acceptere, at andre kan have andre holdninger og meninger end dig.

NicVil:

Om det fremkalder kvalme, at læse jeres islamistiske indlæg, eller det blot underbygger vores værdikamp i Afganistan og i vesten, imod hvor tids største trussel - islamismen og indvandringen af samme - er for så vidt ligegyldigt.

LOL! Vores islamistiske indlæg? Ja, kald det hvad du vil. Du kan egentlig kalde mig islamist fra nu af, hvis du gerne vil det :-)

NicVil:

Nazismen og islamismen (med deres ensartede indhold) er kvalmende, uhyggelig og bør bekæmpes (nazismen er for så vidt udryddet).

Hvordan i alverden er nazisme og islamisme ( =Alqaeda går jeg udfra) nu blevet den samme ting? Sig mig, ved du overhovedet hvad det er, du skriver om?

Alqaedas kæmper imod vesten (eller det siger de, at de gør, selvom de også har dræbt tonsvis af muslimer) på baggrund af deres religiøse overbevisning, som de så bruger den vestlige indsats i mellemøsten som undskyldning for.

Nazismens basis består af racehygiejne/racisme.

Undersøg lige tingene en gang til, tak.

NicVil:

Men lad os nu blot antage at det var rumvæsner der fløj ind i WTC. Kan vi så begrave hele problemet? Nej - som nedenstående tal bla. viser. Muslimer støtter nemlig i høj grad terror aktioner mod vesten og mod jøder.

"73% of Palestinians support suicide attacks against the United States"

·  "Osama bin Laden, however, is viewed favorably by large percentages in Pakistan (65%), Jordan (55%) and Morocco (45%)."

Suicide attacks against Israelis:

* In Turkey, 24% support
    * In Pakistan, 47% support
    * In Morocco, 74% support
    * In Jordan, 86% support

·  Suicide attacks against Westerners

* In Turkey, 31% support
    * In Pakistan, 46% support
    * In Morocco, 66% support
    * In Jordan, 70% support"

Haha – den lader jeg være med at kommentere. Hvis du seriøst tror på alt hvad der står på nettet, så er det sgu meget nemt at købe et domæne, smide et flot design på og så bare plapre løs med hvad som helst.

Thomas Rosenstand :

Åh ja - og hvis "noget ordentligt" er at skrive, at USA stod bag 9/11, er det ikke en diskussion for mig. Det har du ret i. I'm out!

Jeg takker pænt :-)

Jacob Rohde:

Ja enig. Og jeg har ingen forhåbninger om at man kan overbevise folk. Hvis de tror på at Htiler ikke dræbte jøder, at vi ikke har været på månen, at Bush stod bag 9/11, af Fogh i virkeligheden er en robot osv., ja så fred være med det. Jeg forbløffes dog hver gang, og finder de psykologiske mekanismer bag lidt interessante. Anyway, må tilbage til arbejdet..

Spam? Du forbløffes nok fordi du skal tænke lidt mere over tingene. Du tror ikke på zeitgeist (jeg har ikke set den helt igennem) fordi en del af den handler om astroteologi og religion – synes du selv, at den politiske del bliver utroværdig fordi religionsdelen er der?

Jacob Rohde:

Det er simpelt hen bare ikke rigtigt. Det er decideret usandt. Oplys mig om hvilken basal fysik du her hentyder til? Der er INTETN der tyder på at det er en eksplosion.

Her:

http://www.bentham.org/open/tocpj/openaccess2.htm

Ivaerkset:

Jeg tror at vi er for uenige til at kunne diskutere dette :-)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:17

Alei:
http://www.bentham.org/open/tocpj/openaccess2.htm

Kom det med noget objektivt materiale. Forfatterne er kendte konspirationsteoretikkere. Pågældende tidsskrift er ikke noget anerkendt tidsskrift.

Iflg. andre proffesorer i kemi:

"»Forfatterne viser et indhold af ganske almindelige mineraler som aluminium og jernoxid, som ikke er overraskende i støv fra en bygningsbrand. Jeg vil ikke være overrasket, hvis de målte kemiske sammensætninger kom fra en hvilken som helst brandtomt"

Og:

»Når man tænker på de foregående terrorangreb fra al-Qaeda, lyder det mærkeligt, at de pludselig skulle bruge mange tons avanceret sprængstof. Hvis man alternativt forestiller sig, at en efterretningstjeneste skulle løbe risikoen for at blive opdaget, mens den smugler flere hundrede tons sprængstoffer ind... Nej, det lyder mærkeligt på alle mulige måder,« mener Martin Harrow, ph.d.-studerende på Dansk Institut for Internationale Studier.

Så:

1. Du henviser til en artikel forfattet af kendte skeptikere. Der er ingen andre forskere eller lignende som er kommet frem til samme konklusioner. Her under ANSI.

2. Antyder indirekte at CIA (eller FB) har smuglet mange mange tons sprængstof ind i WTC uden nogle har bemærket det hvilket er usandsynligt.

3. Så nu kan vi tilføje ANSI og alle der arbejdede i WTC til listen af deltagere over medsammensvorne.

Der er endnu INTET. Jeg gentager INTET bevis for denne sammensværgelse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:44

Man kunne jo bare se live udsendelserne fra den 09.11.2001, for allerede der opstår de første problemer!

Here you go, og husk det er live!

Side 13 ud af 21 (207 indlæg)