Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 10 ud af 12 (115 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ivaerksaet:

WOW!!!

Jeg håber VIRKELIG, at dine indlæg er en omgang spøg?

Du virker til at være meget a la "Spræng lortet i luften". Hvis du vidste bedre, ville de kommende generationer i området og mange kilometre væk fra området få tonsvis af genmutationer med misdannelser og forhøjet forekomst af alle kræftformer.

Hvad angår Alqaida, 9/11 etc., så tror jeg, at der er mange sjove ting bag det.

Jeg synes, at det er sjovt, at man tror fuldt ud på, at det var Osama Bin Laden & Co. som gjorde angrebet alene, når man har fundet nanotermit i støvet omkring WTC og kunne regne frem til, at der har været tale om gigantiske mængder nanotermit i bygningen.

Jeg synes også, at det er sjovt, at USA & Co. i så mange år har "ledt efter Osama" uden at finde ham, når franske snipere har fundet ham og kunne skyde ham. To gange endda.

Jeg er ingen ekspert og jeg kan godt tage fejl. Hvad jeg hader er mennesker, som ser mig som en idiot (tak, Fashion Seller), når jeg har en anden holdning end dem. Dét er taberne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:55

Alei:

Jeg er ingen ekspert og jeg kan godt tage fejl. Hvad jeg hader er mennesker, som ser mig som en idiot (tak, Fashion Seller), når jeg har en anden holdning end dem. Dét er taberne.

Jeg har ik kaldt nogen en idiot... Det var vist mig der var det i tråden ifølge andre... Bare så det er helt på det rene...

Folk må mene og tro på det de vil, det er helt op til dem selv... Men man skal ik råbe ytringsfrihed og demokrati i en tråd, og så gå ind for magtanvendelse i en anden! Det er sku lidt selvmodsigende!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:52

til Alei

jamen  du  har  helt  ret i  (at det ikke er ironi; desværre)  at  mit  ønske scenarie  til  at  blive  fri  for  bekymringer  hidrørende fra det   areal   der  render rundt  og kalder  sig Afghanistan  --   men som ikke  ejer  skyggen  af  de karakteristika,  som et  område, der  vil  kalde sig et  fuldgyldigt land  optaget  i  verdenssamfundet  og  levende  i nogenlunde  fordragelighed  med  os  andre  -  skal  og  bør  have.  Jeg tænker  her  på  en  regering  som  kan siges  at  have  fuld  kontrol  med  det  foregår i  landet etc. Og som ikke  afleder aggressioner a la  9/11, som Osama Bin Ladens NK  jo  har vedkendt  sig  opdraget  til.

Så  jeg  ville  ikke  græde  tårer  overhovedet  - om  der  skulle  vederfares  det  landområde  en  gigantisk  naturkatastrofe  af  et gigantisk  jordskælv,  hvor  en  forkastning  i  jordskorpen  fik  området  til  pist  at  forsvinde ud i  den  blå  -   hold  da helt  kæft , hvor  ville  vi  blive  mange  problemer  kvit  med  sådant et  Thors Hammer slag  i  bolledejen.  Men det sker  jo ikke -  Så derfor  er  Koalitionen  på  en  rigtig  lor.. opgave  med et  forsøg  på  at  cleane  området.

Og  det  er jo  ikke  et  nyt  problem  det  her.   Briterne  havde  jo  også problemer  med  at  holde  styr  på skidtet  derude  for  langt  over  hundrede  år  siden.

Skulle  dette  ske  -  så  kan een og anden mulah jo så sætte sig hen og spekulere  på  om  ofrene  kan  defineres  ind som  ofre  nok  til at  blive  matyrer  og komme  i himlen  -  håber  at  der  er  jomfruer  nok til  at  de  kan  få  72  hver    som  der står skrevet  på  en  linie  et eller andet sted  i Koranen   Fred  være  med  dem

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:24

Jacob Rohde:

Så de lokale brandmænd og politi er del af en sammensværgelse? Der er masser af beviser på at det er Boeings fly, se evt:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1

Jeg var ude, men her er en kort bemærkning...

Nej hvorfor skal Politi eller Brandvæsnet indvolveres? FBI overtog jo gerningsstedet på 15 min efter ulykken...

Desuden fint link... Lidt synd at Boeing officielt har meddelt, at ingen af vragdelene, som der er vist til offentligheden, stammer fra et af deres fly... Så måske man skulle starte med at forklare Boeing, at de ik aner en skid om materialerne, som deres fly er lavet af... (IRONI kan forekomme) ;D

Dertil kan du så lægge, at BBC har fundet langt over halvdelen af selvmordsmændene i live... Burde de ik være døde ved sådanne ulykker?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:47

Jacob Rohde:

1. Passagerer fra pågældende fly blev fundet og identificeret med DNA. Men nå ja hospitaler, retsmedicinere, og laboranter er jo også med i sammensværgelsen.

Det er jo godt ;D
Flyet smelter, men man kan idientificere folk via DNA... Hmmm

Jacob Rohde:

2. En passagerer på flyet - Barbara Olsen - ringede kontaktede sin man og fortalte at flyet var blevet hijacked. Men nå ja passagerne var jo også en del af sammensværgelsen.

Yes men så er problemet, at mobilmasterne i 2001 ik kunne modtage opkald over 2500 meters højde!
Og hvorfor var det en sensation, da det skete i 2008... Men hvis det var sket i 2001 allerede, hvorfor var det så nyt og stort i 2008?
LINK

Jacob Rohde:

3. Flyenes sorte bokse blev fundet. Men nå ja der er jo blevet plantet af FBI. Fordi HELE FBI er en del af sammensværgelsen.

EDIT: Jeg fik lige byttet rundt på WTC og Pentagon boksene... Sorry!

Jacob Rohde:

4.Der er mange dokumenterede øjenvidner som så flyet ramme Pentagon. Men nå ja tilfældige mennesker på vej til arbejde er også end el af sammensværgelsen.

Med den hastighed, som det påstås flyet fløj med, så er det tvivlsom, om et menneske overhovedet kan nå at opfange det... Vi taler om noget der sker på langt under et sekund, og igen refereres der til hastigheden, som der er påstået i den officielle rapport!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:44

Man kunne jo bare se live udsendelserne fra den 09.11.2001, for allerede der opstår de første problemer!

Here you go, og husk det er live!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35

Jacob Rohde:

Hvad skal det bevise?

Det var sådan set det der, som startede det hele...

Live bliver building number 7 rapporteret sammenstyrtet, selvom det først sker 3-5 timer senere (kan ik lige huske tallet i hovedet, og er doven...)

Alligevel kan alle medier bringe nyheden om, at building number 7 var styrtet sammen, selvom det reelt ik var sket!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:36

Jacob Rohde:

Og før der kommer nogle tåbelige forklaringer på WTC7 osv.:

Brandmænd har sagt at der har været et hul i WTC7 på omkring 20 etager.

Typisk når konspirationstilhængere viser billeder af WTC7 viser de kun den ene side, men glemmer den anden side som stod i fuld brand (http://911myths.com/wtc7moresmoke.avi).

Og ang. stål og brandtemperaturer - som ALTID bliver bragt på bane - så smelter stål ved ca. 1300 grader (kan ikke huske det præcise tal) og flybenzin ved en del laver (omkring 700 tror jeg). Der er så bare det faktum at stål mister omkring 60% af sin styrke ved omkring 700 grader. Det kombineret med den lodrette brudzone er der intet underligt her.

Som du kan... ;D

Problemet er bare, hvis du ser videoerne, så forbrændes stortset alt flybenzinen ved eksplotionen, da flyene rammer bygningen...

Så selvom tankene var stop fyldte, så ville der aldrig være nok til, at kunne forårsage en smeltning af stål eller bare noget der ligner det...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:11

Jacob Rohde:

Derudover, så tror jeg ikke vi når så meget længere i denne diskussion. Det er ganske interessant at diskutere med jer (Fashion-Sellers og Alei), men jeg ved ikke om vi når så meget længere, men jeg skal da nok prøve at svare på hvad der end måtte komme.

Anyway, tak for diskussionen Big Smile

Jamen selv tak, det er altid godt med en god faglig diskussion om et emne... Så kan man jo se tingene fra en ny vinkel eller lære nye ting...

Men må ærligt sige, at det er et par årsiden, at jeg studerede og interesserede mig for emnet...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:40

Jacob Rohde:

Og sjovt at ikke en eneste har hørt en eksplosion. Ikke et eneste vidne har set placering af enorme mængder termit (selvom der om flere tusinde i WTC hver eneste dag). Der var ikke en eneste seismisk måling der viser at der var tale om en eksplosion.

Det er vist heller ik sandt... Men mange af dem døde! Og ingen gad lytte til dem, eller tage deres forklaringer seriøst...

Side 10 ud af 12 (115 indlæg)