|
Ivaerksaet: WOW!!! Jeg håber VIRKELIG, at dine indlæg er en omgang spøg? Du virker til at være meget a la "Spræng lortet i luften". Hvis du vidste bedre, ville de kommende generationer i området og mange kilometre væk fra området få tonsvis af genmutationer med misdannelser og forhøjet forekomst af alle kræftformer.
Hvad angår Alqaida, 9/11 etc., så tror jeg, at der er mange sjove ting bag det. Jeg synes, at det er sjovt, at man tror fuldt ud på, at det var Osama Bin Laden & Co. som gjorde angrebet alene, når man har fundet nanotermit i støvet omkring WTC og kunne regne frem til, at der har været tale om gigantiske mængder nanotermit i bygningen. Jeg synes også, at det er sjovt, at USA & Co. i så mange år har "ledt efter Osama" uden at finde ham, når franske snipere har fundet ham og kunne skyde ham. To gange endda.
Jeg er ingen ekspert og jeg kan godt tage fejl. Hvad jeg hader er mennesker, som ser mig som en idiot (tak, Fashion Seller), når jeg har en anden holdning end dem. Dét er taberne. |
Alei:Jeg er ingen ekspert og jeg kan godt tage fejl. Hvad jeg hader er mennesker, som ser mig som en idiot (tak, Fashion Seller), når jeg har en anden holdning end dem. Dét er taberne.
Jeg har ik kaldt nogen en idiot... Det var vist mig der var det i tråden ifølge andre... Bare så det er helt på det rene...
Folk må mene og tro på det de vil, det er helt op til dem selv... Men man skal ik råbe ytringsfrihed og demokrati i en tråd, og så gå ind for magtanvendelse i en anden! Det er sku lidt selvmodsigende!
Bliv gratis medlem