Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 11 ud af 21 (207 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Fahsion, i det omtalte link:

Men der er til dato ingen steder set eneste billede af flyets vragdele så som sorte bokse, hale, næse, vinger, hjul, sæder eller bagage, passagerer, blod hverken indeni eller udenfor Pentagon. Man har fotografier der viser noget der kunne minde om en motor, men som på ingen måde kan stamme fra en Boeing 757 på grund af dens størrelse.

Det er sandsynligvis billeder af APU'en på flyet, det passer meget godt - jeg er faktisk 99% sikker. Jeg arbejder med fly til daglig.

Har ik læst linket, men henviste blot til billedet...

Men fair nok, at du er 99% sikker... Boeing har bare officielt sagt, at de vragdele osv ik stammer fra deres fly... Så hvordan kan en Boeing flyve ind i Pentagon, og der kommer vragdele fra en anden producent eller anden flytype? Ja jeg spørger bare ;D

Anyway jeg er ude, tror jeg er nok IDIOT for idag i fleres øjne...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:05

Æhhh det her link forsøger at forklare pentagon angrebet ganske godt og ikke så meget hokuspokus.

Men jeg kan da godt se at den ikke er på interessant som en konspirations teori.

Jeg tror nu bare jeg holder mig til gængse opfattelse af det frygtelige angreb jeg er ikke så meget til spekulationer.

Jeg er ude igen og godnat til jer alle.

/Søren

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:07

Fashion-Seller:
USA som stortmagt er slut eller hva?

Nope, man ville straffe personerne, der stod bag, og selve landet ville tage afstand fra det.

Fashion-Seller:
Dernæst så prøv at undersøge, hvor mange crazy anti terror love, som der er indført de sidste 10 år!

Hvorfor skulle magthaverne, være interesserede i at havde anti terror love, hvis ikke for at beholde magten. Så vidt vides er der ikke klaget fra demokraternes side over polistisk brug af dem. Og Republikanerne mistede jo som bekendt magten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:09

Omar  du  spurgte  om  det  var ironisk ment  ....  ønsket om  massivt  at ændre på geografien ude i BoraBora bjergpassene????

Nej det var det ikke!!!!

Jeg mener strategisk at man er nødt til at adskille  forbindelseslinierne mellem Afghanistan  og så Pakistan totalt  - og mere specielt  de dele  af det pakistanske system (læs sikkerhedsapparatet);  som  forhindrer at der  sker  postive movement  på   området med at  finde  Talibans rødder. Finde Osama Bin Laden  og  få ham slæbt for en domstol.  Det er da  en parodi at det ikke  er sket  for længst.

Nu kender jeg ikke  de pas der ude - men forestiller  mig  at  det  må være  noget a la det vi ser fra dalslugterne i Pyrænæerne  nu her i  disse dage fra Tour de France. Hvis der er f.eks  10 pas.  Så luk da 80% ved at sprænge bjergene sønder og sammen så de lukker  for passage  på  vejene.  Lad der blive  2 tilbage -  og meddel dem  derude at  nu  skal  der altså check  på  hvad som  skal  igennem  -  og hvis  ikke   man  ændrer  grundliggende  adfærd  -  så  bliver   de også lukket.

Om  det vil være lovligt at  bygge  omkring på den geografiske infrastruktur???   Det tror jeg godt der vil kunne  opstille  en "programflade"  for.  Betænk her f.eks.  at de allierede tæppebombede en by som Dresden med den angivelige  hensigt  at de antændte brande  skulle  have et sådant ringmønster  -  at  brandene i de ringe/eller cirkler   gensidigt  skulle  have en sådan  synenergi  i sig  således  der  blevv skabt  en  ildstorm.  Herved  gik  kolosalt  mange  menneskeliv  tabt.  Og det  var  klart indenfor  Krigens Love.

Teknologisk  er  der  jo  sket  en  hel  del  - så de bombardementer af f.eks. Irak  som blev udført i de 2 irakiske krige -  jo  trods alt  havde begrænsede civile tab  set i forhold den mængde sprængkraft som blev udøvet.  (Tabet for  den enkelte familie er jo meget beklageligt).

I Afghanistan  har  man jo netop  problemet med det tidligere Taliban regime - de celler  som  stadig er  levende og aktive er det  da legalt  at  gå  efter  med  alle midler. EN LIDT mere aktiv deltagelse  fra  præsident Kharzai  og hans familie  kunne  nok  være  ønskeligt   istedet  for at hans broder ofrer så meget energi  på  heroinproduktion.    Kan  broderen  ikke  finde udaf at rette ind  -  så send ham da en drone.

PS   så du  indslaget  om  afvænning af  soldater og politifolk  nu her i dag  på  TV2 mener jeg det var (det var Rasmus Tantholdt  der var journalisten).  Jamen  hvordan skal vi bringes  til at  tro  at de kan  tage over på  sikkerheden  om 4 år.

Nogen  bør  slå i bordet   - så  pelshuen  om  nødvendtigt  letter  fra Kharzai´s hovede  -  og  han  bliver klar  over  at  der  skal  ske  noget  andet  og mere  end  det slendrian  vi  har  været vidne til  indtil  nu.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:20

Kaffe & Co:

Sådan ser et fly styrt ud... Flyet forsvinder ik! Og hvis flyet endelig skulle "smelte", hvordan kan man så finde pas fra de 2 terrorister? Hva smelter først? Et fly eller et pas?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:35

Fashion-Seller:

Kaffe & Co:

Sådan ser et fly styrt ud... Flyet forsvinder ik! Og hvis flyet endelig skulle "smelte", hvordan kan man så finde pas fra de 2 terrorister? Hva smelter først? Et fly eller et pas?

">

Jeg går ud fra at pårørende til både passagerer og besætningen også er med i 'aftalen' - det er altså lidt af en operation at få til at går op uden at der er nogen der lige lækker lidt info til pressen med sådan lidt dokumentation og anden gammeldags bevisførelse.

Nej det er altid folk i en kælder med mærkelige instrumenter der kommer frem til disse på overfalden logiske slutninger - jeg køber dem ikke - ja med mindre der er kan føres bevis og det efter en helt normalt videnskabelig metode.

Men det er jo en helt klassisk konspirations teori som sociologer og psykologer efterhånden har forsket en del i. Vi har set dem i forbindelse med samtlige større begivenheder. JFK, målelanding, Area51 osv. og vi mennesker er åbenbart disponeret for at tænke i disse baner og på den måde skabe logik i ellers uforståelige sammenhænge.

Ja i må unskylde jeg syntes det er forlangt ude og alt et for tyndt grundlag men det er da spændende og jeg kan ikke undlade at tænke på hvorfor at vi har bevisførelse i retten og hvor svært det måtte være at løfte en sådan når det kun er 3. persons beretninger man har i tasken.

Pyha jeg vil tilbage til arbejdet.

God nat :-D

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ivaerksaet:

WOW!!!

Jeg håber VIRKELIG, at dine indlæg er en omgang spøg?

Du virker til at være meget a la "Spræng lortet i luften". Hvis du vidste bedre, ville de kommende generationer i området og mange kilometre væk fra området få tonsvis af genmutationer med misdannelser og forhøjet forekomst af alle kræftformer.

Hvad angår Alqaida, 9/11 etc., så tror jeg, at der er mange sjove ting bag det.

Jeg synes, at det er sjovt, at man tror fuldt ud på, at det var Osama Bin Laden & Co. som gjorde angrebet alene, når man har fundet nanotermit i støvet omkring WTC og kunne regne frem til, at der har været tale om gigantiske mængder nanotermit i bygningen.

Jeg synes også, at det er sjovt, at USA & Co. i så mange år har "ledt efter Osama" uden at finde ham, når franske snipere har fundet ham og kunne skyde ham. To gange endda.

Jeg er ingen ekspert og jeg kan godt tage fejl. Hvad jeg hader er mennesker, som ser mig som en idiot (tak, Fashion Seller), når jeg har en anden holdning end dem. Dét er taberne.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:09

Thomas Rosenstand:

NicVil:

Du må siges at tage prisen for det dummeste indlæg jeg nogensinde har læst på Amino. Man væmmes nærmest ved din manglende respekt for de menneskeliv 9/11 kostede. Pinligt pinligt.... 

Helt enig - det er så sygt og kvalmt, at det næsten ikke er til at kapere. Men det giver jo en hel del viden om personerne bag den slags, og det er godt at få dem frem i lyset.

Fantastisk at se at nogle mennesker kan have så lidt forståelse for andre menneskers meninger og holdninger bare fordi de ikke er mainstream.

Hvis virkeligheden er at mennesker med den apatiske tilgang til debatter og andres meninger kan eller bliver stemt i folketingen og regeringen her og andre lande. så er det sku ikke mærkeligt at verden er indrettet sådan som alle såkaldte og udskældte konspirationsteoretiker udlægger virkeligheden, inkl zeit giezst.

Jeg er af den overbevisning at uanset om man er morder, nazist, venstremand, republikaner eller red neck som bare ønsker at bombe det hele. at så mener man hvad man mener af bestemte grunde. og folk er velkommene i min verden til at fremlægge deres meninger uden at de skal udskælles for deres valg af opfattelser, uanset hvor svært det er for mig at forstå hvorfor et menneske gør som det nu gør eller mener som det nu mener. og det er ikke det samme som at acceptere men det er at respektere og jeg mener at det modsatte gør sig gældende her.

Så at sige at hendes mening er lig med desrespekt for de dræbte er at tillæge hende en mening som sikkert er løgn. og måske hvem ved måske har hun haft familie involveret, eller har måske støttet aktivt, økonomisk eller andet. hvem ved!

og man kunne tolke dit udsagn og sige at den forsatte besættelse i afghanistan er væmmende og respektløst mod dem som har og kommer til at miste liv.

Gå efter bolden ikke manden igen igen (først nu giver mit ekko kammer mening jeg gentager faktiskmig selv hehe).

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:16
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har også ret til min mening - og til at mene, at andres er kvalmende. Jeg ser ingen forskel på udtalelserne om at USA skulle stå bag 9/11 og for eksempel benægtelsen af Holocaust. Begge dele er ekstreme konspirationsteorier, der kun går ét ærinde.

Og jeg støtter varmt og uden forbehold nedkæmpelsen af Taleban og enhver anden ekstrem terrorbevægelse. Sådan er det.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 02:32

Thomas Rosenstand:

Ja, du har ret til at have din egen mening og til at mene alt hvad nu skulle have lyst til at mene.

Men hvis vi nogensinde skal have en saglig diskussion, skal man droppe nogle fuldstændige ligegyldige kommentarer om at "man skal få en pris for hvor dumt ens indlæg lyder", hvor kvalmende man synes modparten er osv.

Det er tilladt at springe over og ikke skrive noget, hvis man ikke har noget ordentligt at skrive.

Side 11 ud af 21 (207 indlæg)