Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landing page - God nok?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min landings sider har ikke været helt gode, så jeg har pænt sagt smidt en del penge ud, igennem Adwords. Det har simpelthen været rent dovenskab og så har der været nogle andre ting med højere prioritet (I øvrigt - rigtig dårlig idé at starte en adwords kampagne med de forhold)...

Men nu er tiden der, til at fokusere lidt mere på Adwords og mine landings sider. Jeg har udover det købt Adwords-LEX. Ikke fordi jeg er nybegynder til Adwords, tvært i mod har jeg arbejdet en del med det. Men bogen lærte mig alligevel et par gode tips og tricks.

Min landing page er her:
http://meebox.net/wordpress

Jeg ville sætte pris på konstruktiv kritik. Godt og skidt. :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:02

Har du set den i IE?

Her ser den forfærdelig ud.. Dine tabeller der ryger teksterne ind over hinanden, "billederne" står ikke lige over hinanden etc..

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:04

Ååååh, gud. Nej, jeg bruger aldrig IE. Jeg hader faktisk den browser voldsomt meget, sagt med yderst pæne ord.

Tak for tippet.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 16:07

Det kan jo godt være du ikke bruger den, men jeg kunne forestille mig mange af dine kunder gør :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:08

Ja, helt enig. Det kan jeg jo se på statistikkerne at de gør. Jeg kan bare ikke fordrage at bruge den, hvilket nok også er derfor jeg HVER gang glemmer at teste med den. :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 16:32

Iøvrigt står der i bunden af side:

Denne side er sidst opdateret:
17-Jul-10 17:30:57

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 17:22

Ja, det er bare serverens tid der er 1 time foran. :-) - Det betyder ikke så meget. Men det skal selvfølgelig rettes.

- Er der nogen som har en anden browser, som ville tage er hurtigt kig på siden og smide deres vurdering? :-)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:29

Jeg er ret sikker på at jeg lige nu sidder med IE 7.0 åben og deri er der ingen baggrundsfarver eller baggrundsbilleder. Det betyder at menuen i toppen ikke kan ses da teksten der er hvid. Hos mig er alle tekster også alt for store og sådan.

Brug evt. denne side når du laver sider: http://browsershots.org

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 17:31

Peter Olesen (Feder):

Jeg er ret sikker på at jeg lige nu sidder med IE 7.0 åben og deri er der ingen baggrundsfarver eller baggrundsbilleder. Det betyder at menuen i toppen ikke kan ses da teksten der er hvid. Hos mig er alle tekster også alt for store og sådan.

Brug evt. denne side når du laver sider: http://browsershots.org

Ja, det skrev Mark også. :-) - Så derfor kigger jeg lige efter nogen som IKKE har Internet Explorer, indtil jeg får den fikset til at virke deri også.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:54

Mark MK:

Det kan jo godt være du ikke bruger den, men jeg kunne forestille mig mange af dine kunder gør :)

Ca. 80 %af mine besøgende bruger IE (Iflg. mit statistikprogrem), så hvorfor være så 'hellig' og nørdet, at man kun tager hensyn til de 20 %.

Min omsætning så gal ud, hvis jeg jeg havde en shop, hvor man kunne 'glemme' at der var noget der hed IE.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)