Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landing page - God nok?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Der er mange der bruger IE på vores side også. Godt nok ikke i nærheden af 80%, men stadig en alt for stor procentdel ift. at det ikke bare kan ignoreres. Også derfor det lige nu irritere mig, at skidtet ikke virker i IE. :-(

Udover det, så forstår jeg ikke hvorfor så mange stadig bruger IE6. Som jeg kan se på mine statistikker er det ALT for mange, der bruger en så forældet browser. Det burde være forbudt! IE er svær at arbejde med, når man udvikler sider der skal passe til alle browsere. Men IE6 er fuldstændig umulig.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 21:08

Patrick:
Udover det, så forstår jeg ikke hvorfor så mange stadig bruger IE6. Som jeg kan se på mine statistikker er det ALT for mange, der bruger en så forældet browser. Det burde være forbudt!

Ja det er muligt, men tænk på hvor mange 'almindelige' mennesker, men en 'almindelig' pc, der er hamende ligeglad med, hvad de bruger af browsere, bare deres pc virker til det, de bruger den til. 

Du henviser til, at det er IE6 der fejler. Jeg bruger IE8, og her ser din side også gal ud, fra afsnit 2 og nedefter. Skriftstypen er meget stor, og tabellen nedenfor kokser helt.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 21:17

Knud S.:

Patrick:
Udover det, så forstår jeg ikke hvorfor så mange stadig bruger IE6. Som jeg kan se på mine statistikker er det ALT for mange, der bruger en så forældet browser. Det burde være forbudt!

Ja det er muligt, men tænk på hvor mange 'almindelige' mennesker, men en 'almindelig' pc, der er hamende ligeglad med, hvad de bruger af browsere, bare deres pc virker til det, de bruger den til. 

Du henviser til, at det er IE6 der fejler. Jeg bruger IE8, og her ser din side også gal ud, fra afsnit 2 og nedefter. Skriftstypen er meget stor, og tabellen nedenfor kokser helt.

Ja, det er jeg klar over. Men hvor det bare møg ærgeligt at det er sådan. :-(

Det var ikke min mening at henvise til at det var IE6 den var gal med. Generelt så ser jeg bare mange bruge IE6, og jeg brokkede mig bare over at folk gjorde det. IE problemet er jeg klar over gælder alle versioner. Men ellers tak for tippet. :-)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:25

aaaaahhhh! endelig en side jeg kan læse uden at tage mine briller påBig Smile

Nå, men kilkkede jeg ind på den her debat fordi jeg sidder og roder med det samme problem sådan som jeg forstår oplægget

Patrick:
Min landings sider har ikke været helt gode, så jeg har pænt sagt smidt en del penge ud, igennem Adwords.

Jeg er fuldstændig begynder mht. adwords, men så vidt jeg kan læse mig til er det vigtigt med sammenhængen mellem annoncen og landingssiden.

Sådan at hvis man laver en annoncer for hosting i asp, skal landingssiden handle om hosting i asp, annoncer for php hosting skal lande på en side om php hositing osv. osv.

Så vidt jeg forstår det er det så meningen at man opretter sin kampagne og laver annoncegrupper for henholdsvis asp og php og hvad man ellers har og sørge for at søgeord er målrettede indenfor annoncegruppen.

En anden ting er selvfølgelig konverteringen på siden for dem der ikke behøver briller ....

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 23:44

mr.guffe:

Nå, men kilkkede jeg ind på den her debat fordi jeg sidder og roder med det samme problem sådan som jeg forstår oplægget

Patrick:
Min landings sider har ikke været helt gode, så jeg har pænt sagt smidt en del penge ud, igennem Adwords.

Jeg er fuldstændig begynder mht. adwords, men så vidt jeg kan læse mig til er det vigtigt med sammenhængen mellem annoncen og landingssiden.

Sådan at hvis man laver en annoncer for hosting i asp, skal landingssiden handle om hosting i asp, annoncer for php hosting skal lande på en side om php hositing osv. osv.

Så vidt jeg forstår det er det så meningen at man opretter sin kampagne og laver annoncegrupper for henholdsvis asp og php og hvad man ellers har og sørge for at søgeord er målrettede indenfor annoncegruppen.

En anden ting er selvfølgelig konverteringen på siden for dem der ikke behøver briller ....

Ja, det er helt korrekt. Det er også sådan vi gør det. :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:53

Patrick:

Ååååh, gud. Nej, jeg bruger aldrig IE. Jeg hader faktisk den browser voldsomt meget, sagt med yderst pæne ord.

Tak for tippet.

Tænk hvis man i Adwords, kunne vælge at vise sine ads, udelukkende for Firefox brugereSmile

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 23:58

Àsgeir Gunnarsson:

Patrick:

Ååååh, gud. Nej, jeg bruger aldrig IE. Jeg hader faktisk den browser voldsomt meget, sagt med yderst pæne ord.

Tak for tippet.

Tænk hvis man i Adwords, kunne vælge at vise sine ads, udelukkende for Firefox brugereSmile

Det ville faktisk ikke være SÅ svært at lave igen. Men nøøøøøj, hvor ville jeg gerne have den funktion lige nu. :-)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:34

Patrick:

mr.guffe:

Patrick:

Men skulle du så ikke have flere forskellige landingssider til til forskellige annoncer?

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 10:55

mr.guffe:

Patrick:

mr.guffe:

Patrick:

Men skulle du så ikke have flere forskellige landingssider til til forskellige annoncer?

Jo, det har jeg også. :-) - Men nu var det bare lige den WordPress jeg havde arbejdet videre på, og som så åbenbart drillede lidt.

Men er der slet ikke nogle som kan komme med en vurdering af den, som >IKKE< har Internet Explorer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 12:42

I Google Chrome ser siden næsten rigtig ud der er dog et problem med overskrifterne "Billig WordPress hosting - Der ER billig!" og "WordPress på den simple måde!" her står teksten oven i hinanden og er umulig at læse jeg måtte åbne siden i FF for at se hvad der stod. I IE 8 er der som du jo allerede har fundet ud af flere problemer at tage fat på. I alle 3 browserre er din menu foldet ud når jeg kommer ind på siden når så siden er loadet "folder" den sig sammen.

Ellers er det jo en pæn og nydelig side der er dog lidt meget tekst efter min smag, måske man kunne lave ngoet af den som "Læs mere" link der så foldede sig pænt ud når der blev klikket på dem.

Nu er jeg ikke nogen ekspert men for at vurdere landingssiden skal vi så ikke vide hvad annoncen indeholder og hvike ord den vises på?

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)