Enig. Der er mange der bruger IE på vores side også. Godt nok ikke i nærheden af 80%, men stadig en alt for stor procentdel ift. at det ikke bare kan ignoreres. Også derfor det lige nu irritere mig, at skidtet ikke virker i IE. :-( Udover det, så forstår jeg ikke hvorfor så mange stadig bruger IE6. Som jeg kan se på mine statistikker er det ALT for mange, der bruger en så forældet browser. Det burde være forbudt! IE er svær at arbejde med, når man udvikler sider der skal passe til alle browsere. Men IE6 er fuldstændig umulig. |
Patrick:Udover det, så forstår jeg ikke hvorfor så mange stadig bruger IE6. Som jeg kan se på mine statistikker er det ALT for mange, der bruger en så forældet browser. Det burde være forbudt!
Ja det er muligt, men tænk på hvor mange 'almindelige' mennesker, men en 'almindelig' pc, der er hamende ligeglad med, hvad de bruger af browsere, bare deres pc virker til det, de bruger den til.
Du henviser til, at det er IE6 der fejler. Jeg bruger IE8, og her ser din side også gal ud, fra afsnit 2 og nedefter. Skriftstypen er meget stor, og tabellen nedenfor kokser helt.