Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino Plus feature - Bloker en bruger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Hvis du er træt af en bestemt bruger, så kan du fjerne vedkommendes indlæg fra debatten.
Du trykker på "Mere" over indlægget og der trykker du på "Skjul bruger" og der trykker du på "Skjul brugernavn".

Hvis jeg skal være heelt ærlig, så har jeg købt Plus medlemskab for at skjule en bruger. og da jeg fik fuldført købet også forsøgte at skjule en bruger og derefter loggede af for at tjekke om brugeren virkelig var blokeret (slettet indlæg) så var den ikke fjernet, den var kun skjult fra min profil og ikke for alle andre aminoer.

Det ku være niice hvis det kunne lade sig gøre at bloker for en bestemt bruger heelt eller noget i den stil. Der er mange der ikke har det at lave en af kritisere og komme med latterlige kommentarer til os aminoer.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:24

Eksperten:
derefter loggede af for at tjekke om brugeren virkelig var blokeret (slettet indlæg) så var den ikke fjernet, den var kun skjult fra min profil og ikke for alle andre aminoer.

Det ville hurtigt være et tome forum, hvis vi alle bare kunne slette indlæg som vi ikke synes om. Smag er jo heldigvis ikke ens.

Eksperten:
Der er mange der ikke har det at lave en af kritisere og komme med latterlige kommentarer til os aminoer.

Hvis du føler at en Amino går over stregen i forhold  til  dig (eller en anden) så anmeld indlægget. I bestræbelserne på at have et forum med plads til alle, og ikke mindst hvor alle skal føle sig velkommen, blev der før sommeren meldt en 0-tolerance ud for indlæg, der ikke overholder Aminos retningslinier.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 17:31

Henrik Krogh:
Det ville hurtigt være et tome forum, hvis vi alle bare kunne slette indlæg som vi ikke synes om. Smag er jo heldigvis ikke ens.

Hej Henrik

Det har du ret i,men i nogle tilfælde kunne man gøre et eller andet jeg kan ikke lige komme i tank på hvad det kan være. Som du siger, så kunne man også anmelde indlægget istedet.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:09

God feature som gør at man selv kan "selektivt se" det man har lyst til.

Men måske kunne der ligge lidt en af en idé i det som Eksperten skrev om at kunne blokere en bruger helt.
Hvis man nu f.eks. lavede en slags skjult statestik, som viser hvor mange brugere der skjuler indlæg fra andre brugere. Hvis der er mere end f.eks. 100 brugere som skjuler indlæg fra BrugerABC, så vil den dukke op i statestikken hos Amino og man kunne så dér kigge lidt nærmere på brugeren og give vedkommende en varsel eller kyle brugeren ud - hvis det altså er berettiget.

Det kunne måske være et godt værktøj for Amino's bagland til at vurdere hvor vidt en brugerprofil er her på Amino med henblik på iværksætteri eller bare fordi vedkommende ikke har andet at lave en genere andre.

/Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:18

Jesper Norbøll:
Det kunne måske være et godt værktøj for Amino's bagland til at vurdere hvor vidt en brugerprofil er her på Amino med henblik på iværksætteri eller bare fordi vedkommende ikke har andet at lave en genere andre.

Jeg tror nu, at både Amino og moderatorerne har fingeren så meget på pulsen, at en sådan funktion vil være overflødig. Det er min oplevelse, at aminoerne er særdeles flinke til at gøre opmærksom på problemer inden de udvikler sig.

Det er heldigvis et særdeles lille antal indlæg eller tråde, der kræver moderation i forhold til store antal indlæg, der skrives hver dag.

Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 19:44

Jesper Norbøll:
Hvis man nu f.eks. lavede en slags skjult statistik, som viser hvor mange brugere der skjuler indlæg fra andre brugere. Hvis der er mere end f.eks. 100 brugere som skjuler indlæg fra BrugerABC, så vil den dukke op i statistikken hos Amino og man kunne så dér kigge lidt nærmere på brugeren og give vedkommende en varsel eller kyle brugeren ud - hvis det altså er berettiget.

Du er et geni Jesper, det er faktisk den bedste forslag jeg nogensinde har hørt. Det er den bedste måde at sparke useriøse Aminoer væk og på denne måde få en clean debat.

Den skal op i Amino PLUS feature, heelt sikkert

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)