Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino Plus feature - Bloker en bruger

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner

Så har Claus tryllet igen.
Hvis du er træt af en bestemt bruger, så kan du fjerne vedkommendes indlæg fra debatten.
Du trykker på "Mere" over indlægget og der trykker du på "Skjul bruger" og der trykker du på "Skjul brugernavn".

Nu vil personene indlæg ikke vises mere, men du kan let fremkalde brugeren igen.

Det vi arbejder på er at fjerne personens tråde helt og div. e-mail alerts m.m.

Men giv endelig lidt feedback.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:42

Synes den er suveræn, den har helt klart gjort oplevelsen bedre.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:56

Martin Thorborg:
Men giv endelig lidt feedback.

Tusinde tak - så er 50% af mine ønsker opfyldt Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:09

Den er satme effektiv... Ødelægger den funktion ik debatterne en smule? Eller kan man se et gråt felt fra en man har blokkeret?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:26

Et er hvordan det ser ud hos en selv, men svært og forstille sig hvordan det ser ud hos andre.

Jo strukturen i debatterne vil vel også være underlige og endnu mere ustrukturere ? Eller hvad ?

Moderatorene var vel dem som skulle "holde ro og orden" over debat strukturen ??.

Kan det ikke gå hen og blive lidt "kunstigt" ? a la stjerne systemet.

Men jeg har nok ikke helt gennemskuet formål - behov - motiv m.m.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk  

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 01:41

Fantastisk! 5 stjerner herfra ;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:52

OK så fik jeg testet det lidt af, og det virker vist ikke helt endnu Smile

Hvis jeg vil "Skjule" en bruger så er det kun det ene indlæg der skjules, hvis brugeren i en debat har skrevet 3 indlæg skal man "Skjule" 3 gange og det er kun så længe man er på siden, hvis den opdateres ved at skifte fra side 2 til side 3 og tilbage til side 2, så er det "skjulte" synligt igen.

Køb ren argan olie her

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:17

Lagersalg123 - JEN:

Hvis jeg vil "Skjule" en bruger så er det kun det ene indlæg der skjules, hvis brugeren i en debat har skrevet 3 indlæg skal man "Skjule" 3 gange og det er kun så længe man er på siden, hvis den opdateres ved at skifte fra side 2 til side 3 og tilbage til side 2, så er det "skjulte" synligt igen.

Det er fordi din browser husker side 2, hvis du trykker Opdater efter du skjuler brugeren en gang vil de andre 2 indlæg på side 2 også være skjulte og hvis du skifter til en ny side/tråd er brugeren også skjult der, men vi arbejder på at forbedre den del.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:42

Vi lavede en tilsvarende funktion på Euroinvestor for 10 år siden.
Den blev vildt populær og er det stadigvæk i dag.
Så ideen holder.

Tanken er ikke at funktionen skal erstatte moderatorer og som i kan se, er stemningen langt bedre på Amino, efter vi er gået lidt hårdere tilværks.

Men funktionen er super, hvis der bare er personer som du finder irriterende og sådan nogle vil der altid være.

Hvis f.eks. de få personer der ikke kan lide Thomas bare fjernede ham, så ville han ikke få negative stjerner og ville spare meget fnidder.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:45

Martin Thorborg:
Hvis f.eks. de få personer der ikke kan lide Thomas bare fjernede ham, så ville han ikke få negative stjerner og ville spare meget fnidder.

Jeg er helt enig Martin, jeg er faktisk meget glad for denne funktion, jeg tror helt klart det vil blive en succes, og ikke skabe nær så meget dårlig stemning på Amino. Har man et problem med personen og ikke synes hans indlæg skaber værdi på Amino kan man skjule, dem også er der ingen dårlige undskyldninger. 

Tusind tak til teamet bag! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)