Kære venner
|
Synes den er suveræn, den har helt klart gjort oplevelsen bedre.
Kære venner
|
Synes den er suveræn, den har helt klart gjort oplevelsen bedre. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Tusinde tak - så er 50% af mine ønsker opfyldt |
Køb ren argan olie her
Den er satme effektiv... Ødelægger den funktion ik debatterne en smule? Eller kan man se et gråt felt fra en man har blokkeret? |
Et er hvordan det ser ud hos en selv, men svært og forstille sig hvordan det ser ud hos andre. Jo strukturen i debatterne vil vel også være underlige og endnu mere ustrukturere ? Eller hvad ? Moderatorene var vel dem som skulle "holde ro og orden" over debat strukturen ??. Kan det ikke gå hen og blive lidt "kunstigt" ? a la stjerne systemet. Men jeg har nok ikke helt gennemskuet formål - behov - motiv m.m.
Ib Abildgaard RÅD & MAL |
Fantastisk! 5 stjerner herfra ;-) |
OK så fik jeg testet det lidt af, og det virker vist ikke helt endnu Hvis jeg vil "Skjule" en bruger så er det kun det ene indlæg der skjules, hvis brugeren i en debat har skrevet 3 indlæg skal man "Skjule" 3 gange og det er kun så længe man er på siden, hvis den opdateres ved at skifte fra side 2 til side 3 og tilbage til side 2, så er det "skjulte" synligt igen. |
Køb ren argan olie her
Det er fordi din browser husker side 2, hvis du trykker Opdater efter du skjuler brugeren en gang vil de andre 2 indlæg på side 2 også være skjulte og hvis du skifter til en ny side/tråd er brugeren også skjult der, men vi arbejder på at forbedre den del. |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Vi lavede en tilsvarende funktion på Euroinvestor for 10 år siden. |
Jeg er helt enig Martin, jeg er faktisk meget glad for denne funktion, jeg tror helt klart det vil blive en succes, og ikke skabe nær så meget dårlig stemning på Amino. Har man et problem med personen og ikke synes hans indlæg skaber værdi på Amino kan man skjule, dem også er der ingen dårlige undskyldninger. Tusind tak til teamet bag! |