Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyskland vs Spanien

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten:
Tyskland vinder med mindst 2 mål ;-)

En 50'er på det

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Vil se finale i Hamburg på Søndag, så gogo Tyskland!!!!!

Den skal du nok komme til at se, men jeg tror at tyskerne vil interessere sig mere for kampen på lørdag Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:57

igang:

Fashion-Seller:
Vil se finale i Hamburg på Søndag, så gogo Tyskland!!!!!

Den skal du nok komme til at se, men jeg tror at tyskerne vil interessere sig mere for kampen på lørdag Wink

Yes

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:59

YYEEEEEEEESSSSS!!!!!

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:00

YES!!!!! 

Spanien vinder Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:02

Så vil jeg følge dig en smule: Puyol til FCK! Vi mangler en langsom midtstopper efter Ulrik stoppede :o)

Men for finalens skyld, er det godt hvis det ikke bliver Tyskland - Holland, det tror jeg ville blive en langgaber..

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:21

YES!!

Så vandt Spanien, det var en fed kamp :)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:24

Hvis nu Tyskland kunne kaste nogle ordetlige indkast, så havde de været videre...

...men anyway, nu sætter jeg pengene og hjertet på Spanien...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:26

Ja de gjorde det godt. Synd for dem, at de skal møde Holland. Men en andenplads er også værd at tage med.

Og til dem der spiller, tror jeg der er rigtig god fornuft i at spille på at Uruguay vinder på lørdag. Jeg tror ikke tyskerne når at komme af med den skuffelse inden. De var røget med på den hype der var kommet omkring deres resultater, og havde helt sikker forventet en finaleplads. Så er en lamp om bronzepladse (igen) ikke så motiverende.

Og når vi skal være helt ærlige, har Tyskland gjort det rigtig flot under dette VM. Men bortsetfra kampen mod Australien, har de ikke været så suveræne som cifrene antyder. De har dog et ungt hold, og det ville ikke undre mig hvis det er dem der snupper guldet næste gang.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:58

igang:

Ja de gjorde det godt. Synd for dem, at de skal møde Holland. Men en andenplads er også værd at tage med.

Og til dem der spiller, tror jeg der er rigtig god fornuft i at spille på at Uruguay vinder på lørdag. Jeg tror ikke tyskerne når at komme af med den skuffelse inden. De var røget med på den hype der var kommet omkring deres resultater, og havde helt sikker forventet en finaleplads. Så er en lamp om bronzepladse (igen) ikke så motiverende.

Og når vi skal være helt ærlige, har Tyskland gjort det rigtig flot under dette VM. Men bortsetfra kampen mod Australien, har de ikke været så suveræne som cifrene antyder. De har dog et ungt hold, og det ville ikke undre mig hvis det er dem der snupper guldet næste gang.

Ja Tyskland får 4 pladsen, men Spanien banker Holland Big Smile

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)