| 
                             Nu er det tæt på at kampen mellem Tyskland og Spanien skal igang. Hvem tror i vinder?? Jeg tror selv det bliver Spanien   | 

Spanien
             Debat

| 
                             Nu er det tæt på at kampen mellem Tyskland og Spanien skal igang. Hvem tror i vinder?? Jeg tror selv det bliver Spanien   | 

| 
                             Jeg tror helt sikkert på tyskland.  (fatter intet af fodboldt) mvh   | 

| 
                             2-0 til Tyskland! Vil se finale i Hamburg på Søndag, så gogo Tyskland!!!!!  | 

| 
                             Go go Espana....go go  | 

| 
                             Jeg siger Spanien - 2-1. Målscorere for Spanien bliver Villa og Iniesta. For Tyskland bliver det Ozil.  | 

| 
                             Hmmm...España er uden Torres. Men ok - han har ikke været fabolous i turneringen. Så velkommen til Pedro.  | 

| 
                             KIIIIIIIIICK OFF......go Espanä.  | 

| 
                             Synes tyskerne har gjort det bedst, så de får min stemme   | 

Kristian Ole Rørbye
| 
                             Ingen tvivl - Tyskland vinder denne kamp. De har været klart mest overbevisende igennem hele turneringen. Med venlig hilsen Michael Boenstedt Yah! Gratis auktioner på nettet  |