1. En Se og Hør overskrift?? - Den er taget direkte fra www.rkiingenhindring.dk og ikke et påfund fra mig.
2. Jeg påstår absolut intet, men skriver om en aktuel hændelse.
3. Ja alle ved det er ulovligt at køre ulovlig knallert, men er alle klar over, at Experian nu gør alvor af deres rettigheder?? Der er mange der har domæner med rki i, og jeg ville BLOT og jeg gentager BLOT advare mod at registrere domæner med rki i.
Så kan jeg vist ikke gøre det mere klart, og dropper derfor yderligere kommentarer.
Et godt fif... Vil du advare folk eller give dem råd, så hjælper en "pas på ulven kommer" overskrift altså ik! Tværtimod.
Dernæst så skulle du måske skrive, at RKI begynder at håndhæve lovgivningen angående misbrug af varemærker i domæne navne, og at det derfor er farligt at registrere domæner med RKIs navn i...
Og sidst men ik mindst, så ik udstille RKI som "the bad guys", da de intet forkert har gjort...
Havde du gjort det, så havde tråden med sikkerhed set meget anderledes ud ;D
Spørgsmålet er nu om det er RKI eller KiMs der kommer efter mig hvis jeg køber hvoreRKIm.dk
(undrer mig iøvrigt over at KiMs ikke allerede har købt det efter deres massive kampagne år tilbage)
Hav en fantastisk sommer...
mvh
Jan
Nu er Kim & RKI faktisk så langt fra hinanden som man kan komme. Kim er jo et almindeligt ord/navn og det kan man ikke beskytte på samme måde som RKI. så det er slet ikke til at sammenligne.