En moderator burde faktisk ændre lidt i den overskrift, da Amino lige nu ligger serverplads til falske beskyldninger :o) Edit: Arh.. det er måske lige i overkanten :o)
Overskriften er god nok. RKI overtager dine domænenavne..... Ja hvis du krænker deres rettigheder......
En moderator burde faktisk ændre lidt i den overskrift, da Amino lige nu ligger serverplads til falske beskyldninger :o) Edit: Arh.. det er måske lige i overkanten :o)
Overskriften er god nok. RKI overtager dine domænenavne..... Ja hvis du krænker deres rettigheder......
Tror han køre Eb.dk stilen hvor man finder en overskrift som kan misforståes så folk læser den, bliver chokeret over hvor gammel nyheden var, også får hele communitiet til at skrive til deres nyhed over hvor "old" det er :P lidt det samme er sket her :P
Ja og sjovt at alle, som gør opmærksom på at det er domæne ejer, som overtræder reglerne, får 1 stjerne... Der er vist en person herinde, som skal læse op på sine regler angående domæner og varemærke krænkelser!
Ja og sjovt at alle, som gør opmærksom på at det er domæne ejer, som overtræder reglerne, får 1 stjerne... Der er vist en person herinde, som skal læse op på sine regler angående domæner og varemærke krænkelser!
Buuhuu jeg fik også en stjerne Fashion!!! Skal vi i fællesskab lave en tudetråd :D?
Tja folk skal nogen gange bare høre efter istedet for at være lukket inde i deres egen verden. :)
Har I brug for en uddybelse kan jeg fanges over PM..
Ja det er vi plussere så privilegeret at vi kan se i forvejen. :) Har ikke brug for endnu en Stjernkrigs tudekamp, så det er op til dig om du føler et behov for at forklare det :)
Fakta er bare at det er ulovligt at bruge RKI i et domæne navn. :) Og trådstarter vil åbenbart ikke indse det. Jeg sætter også spørgsmåls tegn ved hans anden hjemmeside da jeg syntes den er imod Reglerne. Men Bt.dk eller Avisen støder sku nok på den og fortæller forbrugerombudsmanden det.
Næste indlæg:"Forbrugerombudsmanden er en styg ulv!!!!" :P
Jeg er også vild med denne passage fra hjemmesiden: "Vi anbefaler at du ansøger hos alle 4 låneudbydere, fordi det giver dig størst chance for tilsagn om et lån. "
Det er bare så god finansieringsrådgivng, at jeg allerede har søgt alle 4 steder. Så håber jeg bare at 1 af dem siger ja...
Jeg er også vild med denne passage fra hjemmesiden: "Vi anbefaler at du ansøger hos alle 4 låneudbydere, fordi det giver dig størst chance for tilsagn om et lån. "
Det er bare så god finansieringsrådgivng, at jeg allerede har søgt alle 4 steder. Så håber jeg bare at 1 af dem siger ja...
Den tror jeg sku jeg bruger noget oftere.
"Jeg manglede et lån på 10.000 kr. og
fandt mit nye Lån her på
Prisbank.dk
>Mvh Henrik W."
Jeg lider lidt af "Amino-lede" i øjeblikket. Et af de værktøjer som jeg har stillet op for mig selv, er at læse trådene positivt. Det har jeg også valgt at gøre her. John's indlæg læser jeg som en reminder om at være påpasselig med valg af domænenavne. Et forkert valg kan have alvorlige konsekvenser.
Jeps. Jeg ved det er gammel stof for nogle af jer internetfreaks, men engang imellem så tæl til 10 videre til næste tråd. Det sker for os alle at vi misser tidligere debatter på Amino.
En anden ting som jeg har lovet mig selv for komme mig over min "Amino-lede", er kun at bruge stjernerne til at rose. Jeg ser ofte indlæg, der efter min mening kunne bære 1 stjerne, men jeg ser langt flere indlæg, som virkelig hjælper andre. Personligt bliver jeg i langt bedre humør af at rose og glæde mig over dem, der virkelig hjælper og som gør en forskel for andre.