Hej Amino'er, Håber jeg har valgt det rigtige emne. Jeg er helt ny herinde, og kan da lige starte med en kort introduktion (skip denne del hvis det ikke har interesse Jeg har længe gået og overvejet at anmelde cd'er. Ved godt at både Gaffa, DR, og diverse andre sites gør sig i anmeldelser, men synes det kunne være sjovt at prøve. Og musik er en kæmpe interesse, så det kunne jo være skægt! Min idé var, at lave mit eget domæne til et cd anmeldelses-site og så linke videre til CDON. Kan se at TradeDoubler har CDON som kunde, så det kunne vel være fint? Men er det noget der er muligheder i, tror I? For ét er jo at det er en interesse, noget andet er jo, at det er dyrt at anskaffe sig nye cd'er (udkommer jo nye hver mandag...) så det ville være rart hvis jeg i det mindste kunne få dækket udgifterne til cd'er ind. Plus, at man kan vel heller ikke sige "Hej CDON, jeg er musikanmelder uden nogen form for baggrund inden for musikken. Kan vi lave en aftale om at jeg får de og de cd'er til halv pris, gerne et par dage før release så jeg kan få dem anmeldt til når de udkommer". Den holder vel ikke rigtigt? Og hvordan gør jeg sådan i praksis med de programmer. F.eks. TradeDoubler (er de gode, btw?). Er det noget jeg installerer på mit site, eller hvordan? Og hvordan tracker jeg de folk jeg smider videre, er det et program på min egen computer, eller? Må indrømme at jeg ikke har fået meldt mig til, inde på TradeDoubler, da jeg har været lidt bange for at "bordet fanger". Og hvordan med SEO, er det noget programmet gør for én, eller skal man selv rode med det? Ved godt det var en masse spørgsmål, men er virkelig newbie inden for området, men har ikke tænkt (eller drømt...) om andet, de sidste 3 dage, så der skal bare ske noget Ellers nogle gode råd I kan give mig med på vejen? Ellers fortsat god dag til alle, det' jo dejligt vejr Mvh Christopher N |
Ja, det vil virke.
1. Log af amino
2. Sæt i gang
3. Profit