Thomas
Hvis du finder CDON inde på TradeDoubler, så under "Overview", så er der noget der hedder "Teknisk info" og så står der "Søgeordspolitik (SEM) : Restriktion". Der står der. Men tror ikke det vil få betydning for mig, da jeg måske tror(?) det har noget med søgeresultater på f.eks. Google. Men ja, så godt noget med nogle bestemte størrelser på de forskellige bannere.
Mikael
Okay, jamen det vil jeg huske så. Men er det tvunget at man skal have et X antal bannere på sitet?
Casper Lohse
Jamen tro mig, jeg har virkelig overvejet hvordan jeg kunne adskille mig, og det virker meget svært. Da min interesse (som jo helst skal drive dette projekt...) primært ligger inden for populærmusikken, bliver det måske ret svært at adskille mig. Har også stor interesse for Italodance og en genre der hedder Lento Violento. Men italodance er død for de fleste her i DK og Lento Violento er der ikke mange der kender, her i landet.
Men ja, har tænkt mig at sætte mig ned og se på, hvilke kunstnere eller genrer der måske ikke bliver anmeldt så meget, på f.eks. Gaffa og Soundvenue. Og måske også anmelde noget forskelligt gear, f.eks. Skullcandy headsets, og hvad jeg ellers kan finde på.
Men ellers har jeg tænkt mig, at adskille mig fra de andre, ved at lave anmeldelser der er lidt mere "nede på jorden". Har prøvet flere gange, at Gaffa har anmeldt et album og givet det skod-karakter, hvor jeg sidder og synes det er helt fantastisk. Jeg ved godt det selvfølgelig handler om smag, når der gælder musik, men mange musikanmeldere lytter altså bare på nogle andre ting, end mange "almindelige" folk gør. Det kan sagtens være, et teksten i en sang, er lidt tynd, men det betyder jo ikke, at den ikke kan komme til at betyde rigtig meget for nogle personer eller blive et kæmpe hit. Bare som eksempel.
Hvis jeg kan finde ud af det, så lave anmeldelser hvor jeg er lidt mere "lige" med dem der forhåbentlig læser dem, end man normalt er når man læser noget der er skrevet af en rigtig musikanmelder. Det er jo nok ikke nok til at skille sig ud. Men det er i hvert fald lidt af planerne