Hej
Det er jeg slet ikke enig i. Det er mildest talt noget pjat at sige. Forestil jer et danmark hvor en mekaniker til eksempel kun er god til at skifte karburator og ikke andet på bilen?
I vores firma er vi gode til præcis det der efterspørges og jeg vil da også tillade mig at rette henvendelse til trådstarter her i indlægget.
Hvorfor det ene skulle udelukke det andet kan jeg ikke forstå at i siger? Vi har adskellige kunder der er ret begejstret for begge services - SEO og adwords og hjemmeside/webshop rettelser/support. Det giver god mening at kunne det hele og være god til det. Det hænger sammen. Præcis som det giver god mening at være en god mekaniker der også kan rådgive om de rette dæk til bilen!
De bedste hajer indenfor Adwords er så gode at de ikke behøver at lave andet end det.
En god adwordsradgiver er på kundens side og dermed stikkes der ikke så meget i lommen til en selv. Du antyder her at de gode "hajer" er så gode at de ikke skal lave andet. Altså fordi de tjener meget på deres kunder? Sådan opfatter jeg det du siger, er det helt forkert opfattet?
Er man dygtig til adwords, så kører det tilfredsstillende rundt for både kunde og leverandør. Det betyder absolut ikke at man ikke kan lave andet. Det betyder absolut heller ikke at man malker kunden!
Adwords er i ligeså høj grad en utrolig god hjælp til SEO da man lærer en masse om kundernes adfærd med mere. Så de kan sagtens gå hånd i hånd.
Når man så tilmed er godt inde i adfærd og besøgende så er det en fordel at man kan hjælpe kunden med at implementere tiltag på siden/shoppen der optimerer og giver bedre omsætning. Det kan være en dyr og uoverskuelig opgave for kunden at skulle tage vores råd og anbefalinger videre til tredje og fjerde person for at sætte tiltag i værk...
Firmaer/bureauer der mestrer hele kunsten findes altså og vi trives i bedste velgående og vi tager gerne nye kunder ind:-)
Til trådstarter. Må jeg have lov at sende en uforpligtende mail til dig direkte hvor jeg præsenterer os selv og dermed måske kan tage en dialog om jeres ønsker med mere?
Mvh
Jesper