Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse/opstart af hjemmeside/webshop - hvad koster det?

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov for søren, jeg glemte de vigtige referencer:

http://www.eventyrhaver.dk
http://www.lauraamalie.dk
http://www.fashionfactory.dk

De sidste har dog lavet en del ekstra selv, det er en væsentlig fordel ved vores system, at kunden selv kan ændre sit design løbende, i takt med at man finder ud af hvad der sælger. Ingen slipper man for en masse dyre programmør timer.

Nu bliver der snakket med om erfaring, alder etc. og til det er der jo bare at sige at vi har lavet e-handel før nogle af de andre firmaer eksisterende :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Rasmus Lindgren:
(du skriver "det kan vi sagtens", så jeg går udfra at du har lavet masser af Magento shops før).

Læs det igen, jeg skriver ingen steder jeg laver Magento shops ;-) 

Rasmus Lindgren:
Thomas, du rammer mig på min hjemmebane og bare sige 5000 og så ikke andet er i min verden bare ikke godt nok. Du må specificere hvad det er du sælger.

Webshop

DU FÅR ET UNIKT DESIGN TIL DIN WEBSHOP INCL. FAVORITIKON

PRODUKTPRÆSENTATION
- Specielle tilbud til den enkelte kunde B2B, B2C (rabat, værdikuponer)
- Udvalgte produkter (fremhævede)
- Mest solgte
- Nyeste produkter
- Relaterede varer / tilbehør til de enkelte produkter
- Varianter
- Forstørre produktbilleder
- Bestille varer der ikke er på lager (kan aktiveres/deaktiveres)
- Tilbud om gaveindpakning & genanvendt emballage
- Kunder kan skrive produktkommentarer og anmelde produkter

FUNKTIONER
- RSS feed. Modtag RSS-feed når der er nyt i butikken
- Nyhedsbrev tilmelding/afmelding
- Kontaktformular til webshoppen. (ex. Kundeservice, support, information, reklamation)
- Søgemodul
- Ønskeliste
- Valg af valuta
- Valg af sprog
- Fotogalleri
- Slideshow i “header”. Få vist et slideshow i banneret på din hjemmeside
- Personlige oplysninger i footer (bunden af din hjemmeside)

BRUGERKONTO TIL KUNDEN
- Reklamationssager (RMA) og kreditnota.
- Faktura i PDF
- Se tidligere ordrer
- Værdikuponer

BETALING
- Ubegrænset antal betalingsmetoder1
- Bankoverførsel
- Google checkout
- Betaling ved levering
- Paypal betaling installeret og køreklar
1 Kræver godkendelse hos 3. Parts leverandør, eksempelvis PBS

FRAGT & LEVERING
- Afhentning
- Fragtmænd
- Track & trace
- Mulighed for gratis forsendelse (baseret på pris/vægt)

STANDARD WEBSHOP – ADMINISTRATION

GENERELT
- Aktivér og deaktiver funktioner i shoppen med ét klik.
- WYSIWYG (what you see is what you get) – editor.
- Ubegrænset antal sprog i administration og i ”butikken”
- SEO-venlig struktur
- Søgemaskinevenlige URL’er2
- Kontrol over hvilke moduler der er tilgængelige på hvilke sider. Udelad eksempelvis indkøbskurven
på forsiden
- Brugere og adgangsstyring til vedligeholdelse af shoppen
- Antal besøgende online
- Avanceret statistik og rapporter
- Simpel CMS

PRODUKTER
- Ubegrænset antal produkter, kategorier og underkategorier
- Ubegrænset antal produktattributter. (ex. Størrelse, farve osv.)
- Ubegrænset antal produkt specifikationer
- Ubegrænset antal produktbilleder. Alle produktbilleder skaleres og optimeres automatisk.
- Ubegrænset antal valutamuligheder
- Mængderabatter
- Lagerstyring
- Importér produkter med CSV-filer
- Ubegrænset antal fragtmuligheder

KUNDEADMINISTRATION
- Administrere og oprette kundegrupper. B2B og B2C
- Kundeopfølgning via email og automatiske status opdateringer til kunden.

BETALING & VALUTA
- Moms og afgifter kan sættes individuelt for lande, kommuner / stater eller zoner.
- Ubegrænset antal skat/afgift-satser. Brugbart såfremt du handler med kunder i flere lande.
- Valutakurser opdateres live/real-time.
2 Kræver at din hosting-udbyders servere understøtter dette.

Beløb pr. standard webshop løsning 5.000,- DKK

Rasmus Lindgren:
Og evt. vise nogle referencer på alle de webshops du har lavet til 5000

Luski.dk er den seneste vi har lavet (færdig for 2 dage siden) Og nedenunder kan du se hvad vi ellers har lavet. 

Mvh. Thomas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

Niels:

Er det nu man skal hente popcorn og cola for at nyde forestillingen? :D

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Hvis jeres designere går til under 400 i timen (freelance) vil jeg stille spørgsmålstegn til deres færdigheder, ja sorry.

sorry, men at man tager under 400 i timen er ikke en indikation af at de er dårlige designere. og omvendt er en højere timepris heller ikke en indikation af at man er en super designer eller for den sags skyld programmør.

Jeg har set designere der tager 200kr i timen som leverer et langt bedre stykke arbejde end designere der tager 1000kr i timen. og samtidig har jeg set programmøre som tager op imod 1400kr i timen som leverer et skodarbejde.

så efter min mening kan du ikke bruge timeprisen som en indikation af noget som helst andet end om den er for høj eller for lav i forhold til det leverede stykke arbejde.

Men ja du har ret i at det er dumt at tilbyde at designe til kunden er tilfreds, for nogen kunder bliver tit ikke helt tilfreds, da det er sådan at når de får lov at tænke dybere over tingene og har fået rådgivning osv, så kommer der nogle helt andre ideer som jo så skal laves også. så det er nok en ren underskudsforretning at tilbyde det.

Men kigger man på din pris, så siger du jo selv at design og dermed også opsætning af et "Standard System"  koster 8k, det er ikke særlig langt fra det Thomas tager, så hvorfor er din pris/kvalitet bedre end hans? når det kun drejer sig om 3000kr...

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:17

Lundsby:
Der er ingen grund til at ty til ungarbejdere eller outsourcing til fjerne lande der er i en økonomisk situation, der gør at de er villige til arbejde for meget lavere beløb end danskere. Vi har danske designere med mange års erfaring med at lave website og shops, både for store og små virksomheder.

øhhh Lundsby, læste jeg ikke en gang at du og din virsomhed ville starte kontor til software uvikling i Vietnam .... 

Tillad mig at citer dig:  

"i følge vores forretningsplan pt. ser det ud til, at jeg skal flytte til Vietnam og starte en afdeling op der. Grunden til at vi har valgt Vietnam, har selvfølgelig noget med lønnen at gøre,"  

Indlæget er: http://www.amino.dk/forums/p/77385/490678.aspx#490678

Hvad er forskellen ?  

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas De Oliveira:

Sorry - my bad, jeg kan se at i foretrækker prestashop. Magento er lidt tungere at danse med når det kommer til at implementere et design.

Thomas De Oliveira:

Rasmus Lindgren:

Luski.dk er den seneste vi har lavet (færdig for 2 dage siden) Og nedenunder kan du se hvad vi ellers har lavet. 

Se nu snakker vi. Jeg må æde nogle af mine ord i mig igen. Til 5000 får man faktisk en ganske udemærket begynder shop. I har lidt små issues her og der, blandt andet ang. seo, og det er tydeligt at for det meste kun laver mindre ændringer i stylesheetet, men alt i alt en udemærket pris til jeres produkt. Jeg vil smide jer på min liste over "potentiel konkurrent" Stick out tongue

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:24

Hej Peter

Jo, Vietnam var oprindeligt planen, men nu er det skiftet til Indien, på investors foranledning.

Men vi kunne aldrig drømme, selv at havde designere i Vietnam eller et andet typisk outsourcing land. Det kender vi slet ikke nok til design til. Vi kender nogle ekstremt gavede designere, der gør det pt. og det er en enorm mængde arbejde og erfaring der skal til for at få det til at være en succes for både kunde og leverandør.

Programmering derimod, det er vi mere trygge ved at outsource, fordi vi selv mestre disiplinen.

Men det smarte med vores system, er jo netop at man springer programmøren over, så alt bøvlet og risikoen ved outsourcing, håber vi at kunne spare kunden for.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:25

KTJ-Media.dk:
sorry, men at man tager under 400 i timen er ikke en indikation af at de er dårlige designere. og omvendt er en højere timepris heller ikke en indikation af at man er en super designer eller for den sags skyld programmør.

Jeg har set designere der tager 200kr i timen som leverer et langt bedre stykke arbejde end designere der tager 1000kr i timen. og samtidig har jeg set programmøre som tager op imod 1400kr i timen som leverer et skodarbejde.

Hvis du er rigtig dygtig, kan du også hæve din pris, så let er det. Plus når du er freelancer skal du selv betale for pension, ferie, sygdom, huller i kalenderen osv. Selv er jeg typisk ude måneder af gangen, men en designer der laver små opgaver som disse, vil have rigtig mange huller uden arbejde. Man skal lave mange shops til 5K før man kan leve af det efter skatten har været forbi.

KTJ-Media.dk:
Men kigger man på din pris, så siger du jo selv at design og dermed også opsætning af et "Standard System"  koster 8k, det er ikke særlig langt fra det Thomas tager, så hvorfor er din pris/kvalitet bedre end hans? når det kun drejer sig om 3000kr..

Det er ikke mig der laver det. Jeg sælger det kun. Min "normale" timepris er 850, så hvis jeg skulle lave dyret (hvilket jeg ikke kan da jeg ikke er designer), ville det hurtigt løbe op. Plus vi har fokuseret meget på processen omkring leverancen og sælger som det bliver sagt tidligere, reelt et standard produkt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:27

Lundsby:

Jo, Vietnam var oprindeligt planen, men nu er det skiftet til Indien, på investors foranledning.

Men vi kunne aldrig drømme, selv at havde designere i Vietnam eller et andet typisk outsourcing land.

Indere kan underligt nok heller ikke designe. På trods af at der er rigtig mange indere, er langt de fleste også uhyre æstetisk hæmmede (er kun faldet over een eneste designer fra Indien jeg overvejede at hyre). Ellers også har vi bare en design stil i DK.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:32

Rasmus Lindgren:

Thomas De Oliveira:

Sorry - my bad, jeg kan se at i foretrækker prestashop. Magento er lidt tungere at danse med når det kommer til at implementere et design.

Thomas De Oliveira:

Rasmus Lindgren:

Se nu snakker vi. Jeg må æde nogle af mine ord i mig igen. Til 5000 får man faktisk en ganske udemærket begynder shop. I har lidt små issues her og der, blandt andet ang. seo, og det er tydeligt at for det meste kun laver mindre ændringer i stylesheetet, men alt i alt en udemærket pris til jeres produkt. Jeg vil smide jer på min liste over "potentiel konkurrent" Stick out tongue

Eller begynde at snakke om et muligt partnerskab. 

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)