Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse/opstart af hjemmeside/webshop - hvad koster det?

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
jamen dog jamen dog Lundsby, så må du se at bliver glad igen og ikke at være så nærtagen :-)

Det skal nok blive godt altsammen, men jeg kan bare ikke vente! Det er nok også meget sundt, at blive frustreret over at der ikke sker nok.

Vi mener jo at vi sidder med de vise sten, med CloudSprout vil vi dramatisk ændre, den måde der bliver lavet sites og shops på! og med vores test-designere har vi sådan set allerede bevist at det kan lade sig gøre.

På den lyse side, så er vejret godt (i forhold til det normale danske vejr), der er en del der har skrevet sig på beta-ventelisten via mail (inkl. trådstarter) og jeg har lige fået en kæmpe bonus som følge af alt consulting arbejdet.
Men det er ingenting i forhold til hvad der sker når vi succesfuldt har lanceret CloudSprout, og udsigten til endnu en weekend med consulting er bare ikke opløftende.

Jeg er desværre nok nærtagende qua det miljø, jeg normalt færdes i, og jeg bryder mig hverken om at blive tiltale eller tale til andre, i den tone vi har haft her i debatten.

Nu vil jeg tage en cola og en Mariekiks, i det gode vejr og så få kodet klippebord funktionaliteten til CloudSprout færdig.

PS: Jeg bruger også alt for lang tid på Amino

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)