Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse/opstart af hjemmeside/webshop - hvad koster det?

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Jeg tror det hele drejer sig om planlægning, intern brainstorming og derefter kvalitetskontrol af designet før den leveres til kunden til gennemsyn.

Har du det ting på plads, så tror jeg helt bestemt, at det er underordnet, om man bruger en vietnamesisk webdesigner eller en dansk webdesigner, og hvor hen i verden du sidder.

Så nej vi har ikke brugt en masse træning eller energi på webdesigner, men derimod meget tid i på at ansatte den rigtige webdesigner. Og ja vi stiller store krav til webdesigneren, som f.eks er at han/hun skal have en masse erfaringer, og helst mindst 3-5 års bag sig i at designe, og at hans/hendes færdigheder i at bruge design programmer såsom som Photoshop, Illustrator, Coreldraw osv. skal være næsten perfekt.

Mht prisen så vi længere nede end det DKK 2.500,- som du nævner.

Mange hilsner

Kim H. T
tkhau@mwc.vn

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kære Farmaceut

Håber du kunne bruge nogle af svarene - trods 5 siders debat om outsourcing , tekniske detaljer, og egne systemers fortræffeligheder.Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:18

Hej Peter

Jeg kan godt se, at mit indlæg var både arrogant, nedladende og fornærmende. Det er jeg ret sikker på for det var min opfattelse, da læste dit indlæg,  som jeg egentligt som skabelon.

Peter Skouhus:
Nå, men du skal nok blive klogere en dag, måske…

Jeg vil hjertens gerne debattere med dig, og helst på et ordentligt niveau.

Så hvis du dropper spydighederne, så slipper jeg give tilbage af samme mønt, og så er jeg sikker på at debatten bliver meget mere konstruktiv og lærerig for alle!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:22

Hej Kim

Jeg har kigget en del på jQuery, og det er helt sikkert det framework vi skal bruge i fremtiden.

Desværre er vi idag, en del sovset ind i Proto/Scripty som platform, det var det hotte da vi først skulle vælge. Men jQuery er helt klart fremtiden, som jeg ser det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:30

Hej Kim

Det er faktisk meget de kreative sider som de underviser i, og så Skandinavisk æstetik hvor f.eks. bruger knap så meget rødt etc. Men der er selvfølgeligt også brugt meget tid på workflow etc.

Det lyder rigtigt spændende med pris, når vi har en engelsk version og asiatisk hosting, vil jeg lige tage fat i dig. Der hvor CloudSprout er interessant er at så vil I formendtligt kunne levere endnu billigere eller havde en større profit.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:40

Hej Lundsby,

Dine spydigheder praler af på mig som vand på en elefant, grunden til mit indlæg var så ment bare at nogen gange siger du en ting og andre gange siger du en anden, men lad os nu begrave stridsøksen og i stedet konkurrere mod hinanden ;-)

Ha en god dag og må software guderne være gode mod dig!

Mvh

Peter 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Elsker når kodere batler :-D

De bedste int=0; i < godeSvar.Length; i++  hilsner
Søren

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:46
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:59

Hej Peter

Dine spydigheder praler ikke af mig, jeg tager dem faktisk temmeligt ilde op, men jeg har da en tro på at vi i fremtiden kan finde en ordentligt tonen, at debattere i.

Software guderne er ikke med os for tiden, vi er ved at drukne i arbejde. Og jeg kan se frem til endnu en weekend med consulting hvilket er lidt sørgeligt når vejret for engangs skyld er godt. Det giver selvfølgeligt godt, men det er lidt trættende i længden.

Samtidigt synes jeg ikke vi får brugt nok tid på CloudSprout, men der skulle gerne komme investering engang efter sommerferien, og så kommer forhåbentligt skub på.

God dag til dig også :-)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jamen dog jamen dog Lundsby, så må du se at bliver glad igen og ikke at være så nærtagen :-)

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)