Hej Thomas Jeg synes det er fedt at du viser iværksætter ånd, men når du ligger på halvdelen af prisen af hvad vi gør på 9.995,- og iøvrigt ikke specificerer dit produkt eller service bedre, bliver jeg simpelthen nødt til at sige lidt om de forskelle der er i vores produkt.
Det er fint at du byder ind på en opgave, men en god ide ville måske være at definerer din service lidt mere. Hvis du skriver at en pris på 20-30.000 er dyrt og du kan gøre det til 5k. Hvis vi skulle løfte denne opgave med et dansk team, ville en pris på 20-30K uden hosting og betalingsgateway ikke være helt urealistisk. |
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk mener at den pris Yngvi nævner er dyr - det afhænger vel helt og holdent at det man får.
Der er ingen tvivl om at der er forskel på at bruge 2.000-4.000 kroner på design, istedet for 12.000, og det er et faktum.
Prisen man betaler for sin webshop, skal ses udfra det behov man står med. Hvis man starte en ny webshop, og man måske ikke er så comitted til sit projekt, så er det forståeligt at man ikke hopper i banken og låner 50.000 til en ny webshop - men istedet hopper på en webshop til 10-15k og oparbejder erfaring derfra.
Men det er bare ikke tilstrækkeligt når man er klar til at vækste sin forretning. Indrømmet sælger vi ikke webshops til 10.000, faktisk er størstedelen af vores kunder eksisterende kunder, som er klar til at få nogle klare mål for deres webshop - og nå dem!
Det som jeg vil nå frem til er, at 30.000 kan være en meget billig pris - hvis ydelserne og kompetencerne bare følger med.
Denne tekst er ikke så meget myntet på trådstarter - men mere på dem som peger fingre af Yngvi.
Vh
Henrik