Undskyld, fik ikke læst Martins sidste indlæg, inden jeg skrev mit indlæg. Skal nok lade tråden ligge nu.. |
TT Tekstforfatter:Og gud-hjælpe-mig om ikke Hr. Thorborg viser sig at være fuldkommen uimodtagelig overfor kritik fra diverse aminoer, der - med rette - kritiserer din måde at håndtere interviewet med Simon Mørch. Jo, du snakkede alt for meget uden at sige noget som helst. Du jabbede og jabbede løs, fordi du elsker at høre din egen stemme, og den kritik du fik, fejede du af vejen med et "Det er sgu mit talkshow". Men andre folks mening er åbenbart ikke relevant og betyder ikke en skid, når kritikken vendes imod dig selv. Det synes jeg er hykleri og "forskelsbehandling" :-)
I forbindelse med interviewet med Simon Mørch, der mener jeg, at hvis folk ikke kan fokusere på indholdet af det interview, så skal de nok lære en ting eller 2. I mange situationer i livet, der jabbes og jabbes der løs uanset om det er konen, klovnen på bakken (og ikke en henvisning til Hr. Krogh hehe), kopimaskinesælgeren, telefonsælgeren osv osv osv og i de fleste tilfælde får man "cuttet" af og forladt manegen.
Indholdet i interviewet er uden sidestykke ekstraordinært værdifuldt, og derfor stor respekt til både Martin og Simon, først og fremmest til Simon for sin åbenhed der er uden sidestykke og dernæst til MT for at have lavet dette forum.
Jeg er ikke ukritisk og ved oftest bedst selv og for det meste har jeg rigeligt i mig selv, fordi jeg er så klog og jeg kan sq klare alt, troede jeg! På Amino har jeg lært ting, fået idéer, set min egne idéer komme til live via andre, opsnappet fantastiske muligheder og ikke mindst på vej til at opbygge et netværk der på sigt kan gavne alle parter.
Der hvor jeg vil hen er, at det er helt urimeligt at kalde det hyklerisk og forskelsbehandlende, at MT nu indtager den form i sine interview som han gør. Man kan lytte eller man kan lade være, men den dag at man får "afrettet" MT til at være noget alle gider høre på, så har man også fjernet hans gadedrenge- og dampagtige facon (menes positivt) at gøre tingene på og fjerner du det så fjerner man også de kreative og umiddelbare reaktioner og så har man en "grøntsag" tilbage der i dette sammenhæng er ligegyldig.
Jeg er langt fra altid enig med MT, men jeg accepterer og støtter hans holdning i dette "vind eller forsvind" scenarie, hvor fokus burde være på indholdet. Så gider man ikke, eller har man ikke evnen til, at frasortere det overflødige, så er det nok bedre man ikke lytter.
TT Tekstforfatter:I øvrigt: Folk kan give mig alle de barnlige minuspoint, de vil. Dér, hvor det pisser mig af, er, når aminoer som Thomas De Oliveira bevidst jagtes, fordi nogen ikke kan lide ham. Og han er ikke den eneste, der har været udsat for netop dét.
Velkommen til virkelighedens verden. Der findes mennesker man bare ikke kan fordrage, jeg har det f.eks. sådan med Claus Hjorth, at bare jeg ser ham på tv, så skifter jeg kanal, jeg kan ikke holde den person ud på noget niveau, uanset hvad der fremadrettet måtte komme ud af hans mund, det eneste tidspunkt han nogensinde får pluskarma fra min side er, når han forlader dansk politik. Samme niveau er der også nogen der har haft det med TdO - som så med respekt er vokset en del siden opstarten.
MEN det der så kan undre mig, med de ydelser du f.eks. sælger, det er, at det da må være i din største interesse at folk godt kan lide dig, især herinde. Alle os forretningsdrivende har jo fra tid til anden brug for at få tekstforfattet ting, så hvorfor ikke indtage en indstilling der gør at vi også har lyst til at henvende os til dig?
Anyway have a nice day and a havanna...