Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rang..

Side 8 ud af 9 (83 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og gud-hjælpe-mig om ikke Hr. Thorborg viser sig at være fuldkommen uimodtagelig overfor kritik fra diverse aminoer, der - med rette - kritiserer din måde at håndtere interviewet med Simon Mørch. Jo, du snakkede alt for meget uden at sige noget som helst. Du jabbede og jabbede løs, fordi du elsker at høre din egen stemme, og den kritik du fik, fejede du af vejen med et "Det er sgu mit talkshow". Men andre folks mening er åbenbart ikke relevant og betyder ikke en skid, når kritikken vendes imod dig selv.

Forskellen er, at Martin sagtens kan tillade sig at være ligeglad, da Thorborgs Talkshow er noget han driver af egen fri vilje i privat regi. Ganske gratis.

Han sidder med andre ord og bruger timer på at vride gode og fagligt interessante informationer ud af driftige iværksættere som Jesper Buch, Simon Mørch og Pernille Aagaard. Prisen for de uvurdelige erfaringer er, at man må 'døje' med Martins mere end sædvanligt store gab. Men ved du hvad, den pris er jeg villig til at betale, for det meste af hvad han siger er sgu brugbart i en eller anden sammenhæng. Om ikke andet brugbart fordi det er vigtigt, at man er i stand til at lytte og respektere andre menneskers taletid. 

Vi havde også diskussionen dengang med Jesper Buch, hvor kritikken var den samme. Og når Thorborgs Talkshow bliver kørt fra hjertet som det gør, så er det selvfølgelig HELT rimeligt at Thorborg også svarer direkte fra hjertet. Når du tænder for Thorborgs Talkshow, så skal du givetvis sortere en del informationer fra, og hvis det er for uoverkommelig en opgave, så er det jo bare at slukke for larmen igen.

TT Tekstforfatter:
Det synes jeg er hykleri og "forskelsbehandling" :-)

Du har ikke krav på noget som helst på Amino. Og som jeg kender dig, så har du fuldt fortjent den forskelsbehandling der kommer i din retning. Du opfører dig som en fuldvoksen skidespræller og tudetrold af format, som på det seneste ikke har lavet andet end at brokke sig over Thorborgs gøren og laden. Eller min for den sags skyld. 

TT Tekstforfatter:
I øvrigt: Folk kan give mig alle de barnlige minuspoint, de vil. Dér, hvor det pisser mig af, er, når aminoer som Thomas De Oliveira bevidst jagtes, fordi nogen ikke kan lide ham. Og han er ikke den eneste, der har været udsat for netop dét.

Og så alligevel ikke, for du kommenterer jo tit på, at folk giver dig minuspoint. Igen en konflikt mellem den Thomas du ser, og den vi andre ser.

Thomas de Oliveira blev jagtet fordi hans indlæg over en bred kam savnede indhold og substans. Alle Aminoer har deres frie ret til at bruge deres stjerner som de vil. Det har du også, og du har hele tiden været velkommen til at lade din stemme blive hørt, i form af fem fyldige stjerner. Problemet er bare, at du ikke vil følge spillereglerne som os andre. Du har istedet valgt at jamre over stjernesystemet og ophæver nærmest misbrug af selvsamme system som en form for 'justitsmord'. 

Kom nu over det, seriøst. Det er gule pixels. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 00:14

TT Tekstforfatter:
Suk! Du har jo ikke fattet en skid af det hele! Det er ikke et spørgsmål om, at alt hvad Thomas De Oliveira laver eller skriver er fantastisk. Det er et spørgsmål om, at aminoer som dig har givet ham slag over nakken uanset, hvad han bidrager med. I din seneste kritik af ham er der NUL indhold fra din side. Hvis du har noget at kritisere, så kom med noget konstruktiv kritik. Hvis du ellers er i stand til det. Og hvis du ellers kan finde tid til det ind imellem dine Thorborg-er-så-fantastik-kommentarer.

Thomas, du er tydeligvis følelsesladet og det sætter dine debatevner over styr. Jeg har faktisk ikke givet ham slag uanset hvad han skrev i sine indlæg. Jeg har næsten altid begrundet min pointafgivelse, hvad mange andre her på forummet i sin tid også bemærkede.

Hvis du skal sidde og finde på overdramatiserede løgnehistorier om min gøren og laden, så skal du i det mindste have dine fakta på plads.

Det gælder for så vidt også din svada om mit sidste indlæg til Thomas. Jeg gav ham en ligelig fordelt kritik og ros og gav ham faktisk ingen stjernebedømmelse. Men igen, det er håbløst at diskutere med følelsesladede personer, for de tager ikke virkeligheden i betragtning. De fordrejer og overfortolker istedet situationer, så argumenterne går i deres retning. Og det passer vist meget godt på din adfærd som vi oplever den lige nu.

Thorborg er fantastisk uanset om du vil acceptere det eller ej. Det er også fantastisk, at han gider blive ved med at læse dine indlæg, når man tænker på hvor utaknemmelig du dybest set er. Du udviser ingen respekt for, at Amino (som igen er Thorborgs værk) også har sendt en masse forretning din vej. Du siger ikke tak - du brokker dig konstant istedet, og det gør dig efter min mening til et uværdigt medlem af fællesskabet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:17

Hvorfor ser jeg fodbold hvergang de store stjerne dramaer udspilles herinde ;D

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:21

BZR:

TT Tekstforfatter:
Og gud-hjælpe-mig om ikke Hr. Thorborg viser sig at være fuldkommen uimodtagelig overfor kritik fra diverse aminoer, der - med rette - kritiserer din måde at håndtere interviewet med Simon Mørch. Jo, du snakkede alt for meget uden at sige noget som helst. Du jabbede og jabbede løs, fordi du elsker at høre din egen stemme, og den kritik du fik, fejede du af vejen med et "Det er sgu mit talkshow". Men andre folks mening er åbenbart ikke relevant og betyder ikke en skid, når kritikken vendes imod dig selv.

Forskellen er, at Martin sagtens kan tillade sig at være ligeglad, da Thorborgs Talkshow er noget han driver af egen fri vilje i privat regi. Ganske gratis.

Han sidder med andre ord og bruger timer på at vride gode og fagligt interessante informationer ud af driftige iværksættere som Jesper Buch, Simon Mørch og Pernille Aagaard. Prisen for de uvurdelige erfaringer er, at man må 'døje' med Martins mere end sædvanligt store gab. Men ved du hvad, den pris er jeg villig til at betale, for det meste af hvad han siger er sgu brugbart i en eller anden sammenhæng. Om ikke andet brugbart fordi det er vigtigt, at man er i stand til at lytte og respektere andre menneskers taletid. 

Vi havde også diskussionen dengang med Jesper Buch, hvor kritikken var den samme. Og når Thorborgs Talkshow bliver kørt fra hjertet som det gør, så er det selvfølgelig HELT rimeligt at Thorborg også svarer direkte fra hjertet. Når du tænder for Thorborgs Talkshow, så skal du givetvis sortere en del informationer fra, og hvis det er for uoverkommelig en opgave, så er det jo bare at slukke for larmen igen.

TT Tekstforfatter:
Det synes jeg er hykleri og "forskelsbehandling" :-)

Du har ikke krav på noget som helst på Amino. Og som jeg kender dig, så har du fuldt fortjent den forskelsbehandling der kommer i din retning. Du opfører dig som en fuldvoksen skidespræller og tudetrold af format, som på det seneste ikke har lavet andet end at brokke sig over Thorborgs gøren og laden. Eller min for den sags skyld. 

TT Tekstforfatter:
I øvrigt: Folk kan give mig alle de barnlige minuspoint, de vil. Dér, hvor det pisser mig af, er, når aminoer som Thomas De Oliveira bevidst jagtes, fordi nogen ikke kan lide ham. Og han er ikke den eneste, der har været udsat for netop dét.

Og så alligevel ikke, for du kommenterer jo tit på, at folk giver dig minuspoint. Igen en konflikt mellem den Thomas du ser, og den vi andre ser.

Thomas de Oliveira blev jagtet fordi hans indlæg over en bred kam savnede indhold og substans. Alle Aminoer har deres frie ret til at bruge deres stjerner som de vil. Det har du også, og du har hele tiden været velkommen til at lade din stemme blive hørt, i form af fem fyldige stjerner. Problemet er bare, at du ikke vil følge spillereglerne som os andre. Du har istedet valgt at jamre over stjernesystemet og ophæver nærmest misbrug af selvsamme system som en form for 'justitsmord'. 

Kom nu over det, seriøst. Det er gule pixels. 

Jeg har ingen problemer med, at du ser en anden Thomas T., end jeg gør. At jeg synes, at det er sjovt at skrive "Husk nu at give mig minus-karamapoint" skyldes udelukkende, at jeg vælger at pointere det latterlige ved systemet og hykleriet og misbruget omkring det. Hvilket du er et slående eksempel på.

Og så er jeg i øvrigt fløjtende ligeglad med om det er Martin Thorborgs talkshow. Hvis man "rådgiver" andre (læs:mig), så må man også efterleve sine egne råd. Dybest set er jeg sgu da ligeglad med om han reagerer, som han gør, men når han selv skriver et indlæg, som river op i en gammel "debat", hvor han prøver at få det til at se ud som om, at pointsystemet har haft en positiv virkning på mig, så giver jeg naturligvis et ærligt og sandfærdigt svar. Jeg skriver, hvad jeg føler for uden at frygte minuspoint, og det bærer mine indlæg i denne tråd også præg af.

Og så har jeg i øvrigt ikke beklaget mig over forskelsbehandling her på amino. Det var en kommentar til Thorborgs hykleriske anskuelse af mine gamle indlæg på amino for LÆNGE siden. Jeg har fået et fint netværk igennem amino og skabt nogle solide samarbejder. Jeg har det fint med amino, og de fleste herinde, bare ikke dig og nogle ganske få andre.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 00:31

TT Tekstforfatter:
Jeg har det fint med amino, og de fleste herinde, bare ikke dig og nogle ganske få andre.

Det er stærke følelser at have for en person man aldrig har mødt. Jeg bryder mig heller ikke specielt meget om din adfærd herinde, men jeg er sikker på det hele nok flasker sig alligevel, hvis vi en dag mødes til et Amino-event ude i byen. Jeg holder i hvert fald en plads åben til dig i mit hjerte, Thomas. Det kan du vide dig sikker på :-)

Jeg har ikke mere at tilføje til diskussionen, jeg har sagt alt det jeg ville. Skriver du noget til mig du vil have svar på, så må du lige sende mig en PB. 

Peace out!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:31

Henrik Krogh:

Martin Thorborg:

Og så arbejder vi på en feature, hvor Plus Medlemmer kan ignorere brugere de ikke gider høre på.

Uha - selv klovnen har fået spasmer i armen efter kreditkortet..... Kan man så ikke også få en feature der fortæller en - når man taler for døve øre.......Yes

Hej Henrik,

Indtil den efter min mening meget velkomne feature eventuelt kommer, har du her en knap.. lad os kalde den en mental knap.. Skype-Wink 

">

Klik på den, hvis du skulle komme ud for argument resistente debatører.

Et filter som det Martin omtaler vil i hvertfald være velkomment her.
Der er tider på døgnet, hvor den feature er mere ønskværdig end andre.
Men generelt er her jo rart at være. Skype-Smile

Dejligt at der stadig arbejdes på nye features til Amino.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:36

BZR:

TT Tekstforfatter:
Suk! Du har jo ikke fattet en skid af det hele! Det er ikke et spørgsmål om, at alt hvad Thomas De Oliveira laver eller skriver er fantastisk. Det er et spørgsmål om, at aminoer som dig har givet ham slag over nakken uanset, hvad han bidrager med. I din seneste kritik af ham er der NUL indhold fra din side. Hvis du har noget at kritisere, så kom med noget konstruktiv kritik. Hvis du ellers er i stand til det. Og hvis du ellers kan finde tid til det ind imellem dine Thorborg-er-så-fantastik-kommentarer.

Thomas, du er tydeligvis følelsesladet og det sætter dine debatevner over styr. Jeg har faktisk ikke givet ham slag uanset hvad han skrev i sine indlæg. Jeg har næsten altid begrundet min pointafgivelse, hvad mange andre her på forummet i sin tid også bemærkede.

Hvis du skal sidde og finde på overdramatiserede løgnehistorier om min gøren og laden, så skal du i det mindste have dine fakta på plads.

Det gælder for så vidt også din svada om mit sidste indlæg til Thomas. Jeg gav ham en ligelig fordelt kritik og ros og gav ham faktisk ingen stjernebedømmelse. Men igen, det er håbløst at diskutere med følelsesladede personer, for de tager ikke virkeligheden i betragtning. De fordrejer og overfortolker istedet situationer, så argumenterne går i deres retning. Og det passer vist meget godt på din adfærd som vi oplever den lige nu.

Thorborg er fantastisk uanset om du vil acceptere det eller ej. Det er også fantastisk, at han gider blive ved med at læse dine indlæg, når man tænker på hvor utaknemmelig du dybest set er. Du udviser ingen respekt for, at Amino (som igen er Thorborgs værk) også har sendt en masse forretning din vej. Du siger ikke tak - du brokker dig konstant istedet, og det gør dig efter min mening til et uværdigt medlem af fællesskabet.

Wauw. "Et uværdigt medlem af fællesskabet". Flotte ord, BZR. Hvis du rent faktisk havde læst de mange indlæg, jeg bidrager med, så ville du vide, at meget få af dem er "kritiske". Men når det går ud over dig selv, så er det jo let at kaste med mudder. Og så har jeg nok rundt regnet skrevet 2 kritiske indlæg omkring stjernesystemet i de sidste par måneder, så skru lige ned for dramaen.

Faktum er i øvrigt også, at jeg fik tilsendt en liste over dem, der havde forfulgt Thomas De Oliveira, og når man ser alle de minus-karmapoint, som du har givet Thomas, så må jeg konkludere, at stort set alle hans indlæg har været dårlige ifølge din vurdering. Og så skal du ikke snakke om at fordreje og fortolke noget til min egen fordel. Det er præcis det, du gør min dine seneste indlæg. Du har endnu ikke været i stand til at forsvare, hvorfor du kaster dig negativt over Thomas De Oliveiras interview omkring Lene Jespersen. Ok, du synes, at emnet er uinteressant, men hvad har det med Thomas' indsats at gøre? Intet. Fyren er 14 år og gør en indsats, som de færreste i hans alder gør. Giv ham dog en chance! Hvor smålig er du?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:39

Så, gutter.. så er det lige NU, I bedes tage personfnidder et andet sted hen.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

TT Tekstforfatter:

HAPS! Det var præcis det svar, jeg forventede fra dig, Martin, og som jeg kun ventede på. Som tidligere nævnt så var det ikke mine mange minus-karmapoint, der bevirkede, at jeg ændrede "stil". Hvis jeg havde ladet mig skræmme af dit pointsystem, så havde jeg aldrig ladet det komme så vidt som til at få -700 til -800 karmapoint, dét skal der trods alt en del til for at opnå, og det stoppede mig åbenbart ikke :-) Jeg vil ikke komme nærmere ind på de pågældende indlæg, da jeg har gjort rede for dem i såvel tråde på amino som i private beskeder imellem du og jeg.

Men ved du hvad? Dét, jeg finder allermest interessant er, at du skrev til mig, at jeg tydeligvis ikke havde lært noget af, at så mange folk var uenige med mig, at jeg ikke var modtagelig overfor kritik, og at jeg ikke ville lytte til de mange gode og velmente råd. Og gud-hjælpe-mig om ikke Hr. Thorborg viser sig at være fuldkommen uimodtagelig overfor kritik fra diverse aminoer, der - med rette - kritiserer din måde at håndtere interviewet med Simon Mørch. Jo, du snakkede alt for meget uden at sige noget som helst. Du jabbede og jabbede løs, fordi du elsker at høre din egen stemme, og den kritik du fik, fejede du af vejen med et "Det er sgu mit talkshow". Men andre folks mening er åbenbart ikke relevant og betyder ikke en skid, når kritikken vendes imod dig selv. Det synes jeg er hykleri og "forskelsbehandling" :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Ro på nu Thomas, du koger helt over...

Du mailede mig faktisk og bad om at få dine minuspoint slettet den gang, så helt ligeglad var du ikke.
Jeg skrev til dig og forklarede, at du relativt let kunne rette op på dine point, hvis du begyndte at hjælpe folk, i stedet for at provokere dem. Du lyttede til rådet og har i dag en flot samling point og det er godt gået.

Så jo, karmapoint var bestemt med til at få dig på ret køl og det samme kan jeg sige om ret så mange andre skribenter, der sort på hvidt kunne se at deres indlæg ikke faldt i folks smag.

Så igen, systemet har og har haft en stor positiv effekt på mange skribenter, til glæde for os alle sammen.

Men når det så er sagt, så er det bestemt ikke perfekt og som nævnt arbejder vi på at gøre det bedre.

Mht. mit Talkshow, så lavede jeg en video om det efterfølgende, den kan du se her:

Du har helt ret i at jeg er glad for at høre min egen stemme, lige som jeg går ud fra at du som tekstforfatter er glad for at se dit eget arbejde på skrift. Jeg bruger min stemme meget og ofte får jeg gode ideer mens jeg snakker, det er den måde jeg bliver inspireret på. Det er også den "teknik" jeg bruger i mit talkshow og hvis jeg ikke kan gøre det på den måde der føles naturlig for mig, så syntes jeg ikke det er sjovt og så bliver der ikke noget Talkshow.

Så derfor kalder jeg det for et Talkshow og ikke et interview og så håber jeg at de folk der syntes den slags er interessant hører det og dem der ikke kan lide stilen, finder på noget andet at lave.

Mht. Thomas De Oliveira er jeg helt enig med dig i at det gik langt over gevind. Derfor har jeg også strammet det "Code of Conduct" som Amino kører efter. Det har aldrig været meningen at nogle skal forfølge andre på Amino og den slags vil i fremtiden ikke blive tolereret.

Jeg syntes vi skal lade tråden ligge nu og komme videre, det bliver alt for let personligt og det er sådan noget som vi ikke gider se på Amino.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:53

Fashion-Seller:

Hvorfor ser jeg fodbold hvergang de store stjerne dramaer udspilles herinde ;D

Fordi der er fodbold hele tiden! Det går ligesom lige op med dramaerne herinde :)

Håber inderligt at vi kommer over de meget personlige diskussioner herinde og fokuserer på de mere konstruktive ting. Kunne være skønt..

Side 8 ud af 9 (83 indlæg)