Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rang..

Side 7 ud af 9 (83 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Og med hensyn til Thomas de Oliveira debatten som fortsætter fra nu og indtil 2024: Det er FINT, at I synes alt hvad han laver er fantastisk og ikke bør kritiseres. Fred være med det. Men her kommer nyheden: Der er andre i universet end jer og jeres ligesindede. 

Fem stjerner herfra - men kun fordi at du skriver Thomas de Oliveira og ikke Thomas De Oliveira - jeg er ved at bide mig selv halvt over at Thomas ikke snart indser at han skal hedde de og ikke De - det er sgu ikke fordi at jeg går så meget op i skriveriet - når men jeg er bare fuld, og i drille humør.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:06

Søren Romlund:

Hej Martin

Når du skriver, der er få tilfælde hvor det går galt og at i vil prøve at gøre det bedre.
kan du evt. give et eksempel på det? :)

Er bare nysgerrig. :)

mvh
Romlund

• Man kan højst stemme fem gange om dagen.
  • Man skal have været registreret Amino medlem i mindst tre måneder.
  • Man skal have 250 karmapoint for at kunne stemme.
  • Og man kan ikke stemme på ens egne indlæg.
  • VI har gjort det muligt at se hvem man får stjerner fra (Plus Medlemmer)

Og så arbejder vi på en feature, hvor Plus Medlemmer kan ignorere brugere de ikke gider høre på.

Dbh Martin
  • Fra København Ø
    Tilmeldt 30. Aug 08
    Indlæg ialt: 1601
    Skrevet kl. 23:14

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: