Der er ikke en skid styr på tingene, og det har forfølgelsen af Thomas De oliveira været et slående eksempel på. Kald det hvad du vil, Hr. Thorborg, karmasystemet er ubrugeligt og udelukkende til stede fordi, at det giver en vis drama og efterfølgende flere indlæg på amino, som du ved, at google elsker. Det kan simpelthen ikke tages seriøst!
Mvh
Thomas
www.tt-tekstforfatter.dk
Ahhh Thomas, det lærte dig at opføre dig nogenlunde ordentligt.
Du kom brasende ind på Amino og pissede gud og hver mand af og selvom det tog noget tid for dig at forstå hvorfor du fik en milliard minus point, så fangede du den til sidst og de fleste af dine indlæg har siden været nogenlunde til at leve med.
Og du er ikke den eneste, jeg her set det ske flere gange.
Så nej, jeg er bestemt ikke generelt utilfreds med karma systemet, som jeg syntes virker i langt de fleste tilfælde. Men de få tilfælde hvor det går galt, det skal vi prøve at gøre bedre og det er en løbende proces.
Dbh Martin
HAPS! Det var præcis det svar, jeg forventede fra dig, Martin, og som jeg kun ventede på. Som tidligere nævnt så var det ikke mine mange minus-karmapoint, der bevirkede, at jeg ændrede "stil". Hvis jeg havde ladet mig skræmme af dit pointsystem, så havde jeg aldrig ladet det komme så vidt som til at få -700 til -800 karmapoint, dét skal der trods alt en del til for at opnå, og det stoppede mig åbenbart ikke :-) Jeg vil ikke komme nærmere ind på de pågældende indlæg, da jeg har gjort rede for dem i såvel tråde på amino som i private beskeder imellem du og jeg.
Men ved du hvad? Dét, jeg finder allermest interessant er, at du skrev til mig, at jeg tydeligvis ikke havde lært noget af, at så mange folk var uenige med mig, at jeg ikke var modtagelig overfor kritik, og at jeg ikke ville lytte til de mange gode og velmente råd. Og gud-hjælpe-mig om ikke Hr. Thorborg viser sig at være fuldkommen uimodtagelig overfor kritik fra diverse aminoer, der - med rette - kritiserer din måde at håndtere interviewet med Simon Mørch. Jo, du snakkede alt for meget uden at sige noget som helst. Du jabbede og jabbede løs, fordi du elsker at høre din egen stemme, og den kritik du fik, fejede du af vejen med et "Det er sgu mit talkshow". Men andre folks mening er åbenbart ikke relevant og betyder ikke en skid, når kritikken vendes imod dig selv. Det synes jeg er hykleri og "forskelsbehandling" :-)
I øvrigt: Folk kan give mig alle de barnlige minuspoint, de vil. Dér, hvor det pisser mig af, er, når aminoer som Thomas De Oliveira bevidst jagtes, fordi nogen ikke kan lide ham. Og han er ikke den eneste, der har været udsat for netop dét.
Dbh
Thomas
www.tt-tekstforfatter.dk