Jeg vil nu ikke lige basere min "anmeldelse" på hvem jeg ville give min sparekroner, men derimod hvem jeg syntes der havde det bedste produkt og fremstod som de professionelle. MobilPit, meget smart, men det er virkelig noget der skulle ind på hylderne i en Tiger butik for at det ville være interessant for mig. Ikke at jeg vil lyde fedtet, men jeg ville simpelthen bare ikke give 69 kr. for at ryde mobillader-ledning af vejen én gang om ugen. Og så var der altså lige ham "Dario", han var lige ved at få mig til at kamme over. Håber ikke han havde problemer med økonomien, som de 2 andre familier følte de havde, i så fald var det måske ikke lige det rette tidspunkt for merceren - but who am I to judge :)
SmokeSolution, her syntes jeg VIRKELIG der var tale om et interessant produkt, og fedt at de havde fået det udført i "godt dansk design". Lidt ærgeligt, måske endda uprofessionelt, at de ikke havde fået testet filteret ordentligt igennem. Havde det været mig, havde jeg nu ofret et par pakker gule kings, og så ellers bare gået i gang :)
Jeg har ikke rigtigt noget indblik i omkostningerne vedr. produktionen af disse kabiner, men jeg syntes nu at de 75.000 lyder som om det godt kan blive en rentabel forretning i længden. Med i det skal man jo selvfølgelig huske de 10.000,-/p.a. i abonnement pr. rygestation.
Alt i alt syntes jeg det var meget underholdende, men ville nu hellere have siddet tilbage med fornemmelsen af at være undervist. |
Jeg synes umiddelbart at der var for lidt fokus på selve forretningen, og udviklingen af produktet samt afsætningen. Og så havde jeg da egentlig forventet at Stig Bøgh Karlsen blev eksponeret mere, og at de fik mere ud af ham... de fremstiller det lidt som en metorordning, men det ser ud som om han kun kommer forbi én gang undervejs og så til sidst for at bedømme dem.
Tilføjelse: Det var da næsten pinlig, at se deres besøg hos TDC Forhandleren. De virkede ikke til at forstå, at de var ude ved en partner/kunde, hvor de skulle skabe en stemning af win/win og samarbejde. Omvendt var det da absolut noget som var værd at undersøge (selvom man nok ikke behøvede gøre det i samlet flok), det gælder vel om hyldeplads og eksponering.
Og ellers vil jeg tilslutte mig kommentaren om, at det må have en fantastisk reklameværdi... mon ikke nok de skal komme af med det lager.