At kalde Nordsjælland for en kriminal ghetto, på baggrund af de to nyheder er nok også at være lige lovligt nem at manipulerer.
Kan du slet ikke se det pradoksale og ufrivilligt morsomme i, at en gruppe som ellers typisk er meget hurtig til at råbe op om "kriminelle ghetto invandrere", når enhver lejlighed byder sig, nu viser sig, at være temmelig kriminelle selv?
Det her handler overhovedet ikke om, hvorvidt at skattelovgivningen skal laves om. Det skal den kun hvis der er politisk flertal for det. Indtil da må alle altså betale det som loven tilskriver
At kalde Nordsjælland for en kriminal ghetto, på baggrund af de to nyheder er nok også at være lige lovligt nem at manipulerer.
Kan du slet ikke se det pradoksale og ufrivilligt morsomme i, at en gruppe som ellers typisk er meget hurtig til at råbe op om "kriminelle ghetto invandrere", når enhver lejlighed byder sig, nu viser sig, at være temmelig kriminelle selv?
Det her handler overhovedet ikke om, hvorvidt at skattelovgivningen skal laves om. Det skal den kun hvis der er politisk flertal for det. Indtil da må alle altså betale det som loven tilskriver
Jo, det kan jeg godt, på samme måde som det er ironiske at flygtninge der flygter fra krig, død og ødelæggelse for voldsdomme for at terrorisere andre. Jeg tror ikke der er en befolkningsgruppe, som man ikke kan ironiserer over, hvis man gøre sig lidt umage.
Jeg synes bare det er vigtigt at man forholder sig kritisk til det, se lige hvor nemt det er for skat og medierne at lave det træk! Og du må da også indrømme at det er godt arbejde hele vejen rundt :-)
Jeg ved nu godt hvem jeg foretrækker, af kriminel ghetto indvandrer, eller kriminel nordsjællænder. Hvem bidrager mest til samfundet?
Det du er harm over, er jo at et fåtal, snyder for at få mere til sig selv efter det de har afleveret til Skattefar. "ARH det rige svin, nu betaler han jo kun 4 millioner i skat, men han burde betale 4,5 millioner!".
Jeg forstår godt Lars Seier har fortrukket sig til Schweiz, der har Europast laveste skattetryk, og mindste offentlige sektor - men fuldstændig sammenlignelig velfærd.
Hvor har du det fra? Det lyder som en være omgang ævl hvis du spørger mig. jeg gik i skole i 10 år i Rungsted Kyst og bor stadig i "Whiskeybæltet, og der bliver ikke talt mere om de "kriminelle ghetto indvandrere" end der gør i Kokkedal eller Nivå. Kriminelle er kriminelle, om de svindler for 1000 eller 100000 om måneden og om de bor i Hellerup eller Ishøj afhænger hvor dygtige de er til det, og deres forudsætninger for at gøre det.