Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Der er noget ved amino som min lille hjerne ganske enkelt ikke kan magte at generere fornuft ud af. Og jeg håber der er nogen der gider at hjælpe mig til at forstå...

Der kører lige nu en debat her på siden som er foranlediget af en ung mand, der er utilfreds med det antal stjerner han har fået i tidligere debatter.
I skrivende stund er der over 150!!! indlæg i den debat. Og den indeholder bl.a. den konsekvens, at nogle aminoer er gået sammen for at betale et plusmedlemskab for trådstarteren, så han kan se hvem der giver den ene stjerne.

Jeg ELSKER amino!!
Men jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forstå hvorfor de dér stjerner (eller karma..eller hvad det nu hedder) har nogen som helst form for betydning af nogen som helst art for et menneske. 
Men til trods for det, så er amino af (for mig) uforklarlige årsager ved at drukne i debatter der ender med at handle om stjerner!

Og - så opstår den ultimaltive stjerne-debat fredag aften - omhandlende én persons stjerner! Og den resulterer simpelthen i, at manden får foræret - af andre debatører - et plusmedlemskab til 1000 kr.

Det går dér op for mig, at der ganske enkelt er noget, jeg ikke forstår ved de stjerner! 

Jeg ved, at man normalt ikke forærer 1000 kroner til fremmede mennesker - uden der er en god grund. For mit eget vedkommende - hvis jeg da ikke lige skulle købe en bluse eller noget leverpostej i en butik - så skulle sådan en foræring være til "værdigt trængende".

Betyder de stjerner virkelig så meget?
Hvad er det, jeg ikke forstår ved dem???

Og må man tillade sig at foreslå det ellers fantastiske forum amino at fjerne stjerne-elementet - sådan at debatter fremover kommer til at handle om debattens indhold...og ikke stjernerne afgivet i debatten??

HVAD??? Så lavede jeg dælme selv et indlæg om stjerner!!! ØV!

/Rikke

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:00 | Låst

Hej Rikke..

Du har helt ret i at Stjernekrigen fylder en stor del af amino og den kun bliver større..

Indlæggende om de stjerner kunne smides væk og der kunne komme flere konstruktive indlæg..

Jeg er helt enig i at systemet med succes kunne afskaffes og har man ros/ris kan man altid skirve det i et indlæg og stå frem

Mikkel

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 11:03 | Låst

Jeg tror stjern-snak er statet for få flere til bliv plus brugere. Er man plus bruger man man se hvem giver hvem stjerner....tjæææ, hvad skal vi bruge det til

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:15 | Låst

Hej Rikke

Hvis du har læst hele indlægget, kan du også læse dig frem til at plus-medlemskabet ikke er givet på grund af debatten, eller stjerner. Men derimod fordi de længe har ville donere og fandt det rigtig at gøre i sammenhænge med gårsdagens debat. 

Mvh. Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Thomas der bliver debatteret stjernesystemet nu :-)

Ikke plus vs,. ikke plus

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:18 | Låst

Passiv +:

Thomas der bliver debatteret stjernesystemet nu :-)

Ikke plus vs,. ikke plus

Der bliver flere gange i indlægget nævn plus, Mikkel ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 11:23 | Låst

Overskrift siger stjerner og nederst i indlæg igen stjerner :-)

også ligemeget :-)

Synes bare vi kunne få noget mere udad amino uden stjerner.. 

Bedre folk kan skrive hvad de mener er godt/skidt istedet for man skal bruge tid på at kontakte stjernekasteren og spørge hvorfor i en PM..

Man er jo lidt nysgerrig, men at man skal kontakte folk selv, synes jeg er underligt...Lad folk stå frem..

En iværksætter gemmer sig vel heller ikke ? Man skal ud og vise sig frem ellers ved ingen netop din forretning eksistere

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:24 | Låst

Passiv +:
Synes bare vi kunne få noget mere udad amino uden stjerner..

Jeg er helt enig.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:
Hej Rikke

Hvis du har læst hele indlægget, kan du også læse dig frem til at plus-medlemskabet ikke er givet på grund af debatten, eller stjerner. Men derimod fordi de længe har ville donere og fandt det rigtig at gøre i sammenhænge med gårsdagens debat. 

Mvh. Thomas

Det er lidt uklædeligt du begynder at manipulere med Rikke. De venlige sjæle gav dig et Plus abonnement så du kunne se, hvem der konsekvent gav dig én stemme, uanset hvad du skrev. Så at sidde og sige, at de gjorde det af alle andre mulige årsager, er slet og ret en løgn, hvis vi, som du selv opfordrer til, skal se på hele sammenhængen.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:30 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Thomas De Oliveira:
Hej Rikke

Mvh. Thomas

Det er lidt uklædeligt du begynder at manipulere med Rikke. De venlige sjæle gav dig et Plus abonnement så du kunne se, hvem der konsekvent gav dig én stemme, uanset hvad du skrev. Så at sidde og sige, at de gjorde det af alle andre mulige årsager, er slet og ret en løgn, hvis vi, som du selv opfordrer til, skal se på hele sammenhængen.

Man kan jo tydeligt høre på dig at du ikke har fattet en skid af de indlæg plusgiverene har skrevet, om hvorfor de gav mig plus. 

En af grundene er bl.a. at jeg har taget til mig af kritik fra jeg startede her til nu. 

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)