Der er noget ved amino som min lille hjerne ganske enkelt ikke kan magte at generere fornuft ud af. Og jeg håber der er nogen der gider at hjælpe mig til at forstå... Der kører lige nu en debat her på siden som er foranlediget af en ung mand, der er utilfreds med det antal stjerner han har fået i tidligere debatter. Jeg ELSKER amino!! Og - så opstår den ultimaltive stjerne-debat fredag aften - omhandlende én persons stjerner! Og den resulterer simpelthen i, at manden får foræret - af andre debatører - et plusmedlemskab til 1000 kr. Det går dér op for mig, at der ganske enkelt er noget, jeg ikke forstår ved de stjerner! Jeg ved, at man normalt ikke forærer 1000 kroner til fremmede mennesker - uden der er en god grund. For mit eget vedkommende - hvis jeg da ikke lige skulle købe en bluse eller noget leverpostej i en butik - så skulle sådan en foræring være til "værdigt trængende". Betyder de stjerner virkelig så meget? Og må man tillade sig at foreslå det ellers fantastiske forum amino at fjerne stjerne-elementet - sådan at debatter fremover kommer til at handle om debattens indhold...og ikke stjernerne afgivet i debatten?? HVAD??? Så lavede jeg dælme selv et indlæg om stjerner!!! ØV! /Rikke |
Hej Rikke..
Du har helt ret i at Stjernekrigen fylder en stor del af amino og den kun bliver større..
Indlæggende om de stjerner kunne smides væk og der kunne komme flere konstruktive indlæg..
Jeg er helt enig i at systemet med succes kunne afskaffes og har man ros/ris kan man altid skirve det i et indlæg og stå frem
Mikkel