Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
I stedet har der i mange mdr siddet en gruppe nævenyttige voksne iværksættere og delt dårlig karma ud her på Amino, ja det er jo faktisk folk som skulle være et godt ekslembel for de unge!!

/allan

Når du nu har så travlt med at lege politimand, så har du selvfølgelig også lagt mærke til, at jeg har givet Thomas (og andre) fem stjerner ved mange forskellige lejligheder, ikke?

Det har du selvfølgelig, for du kunne aldrig drømme om at sidde og kalde andre for 'nævenyttige iværksættere', før du havde forholdt dig kritisk til sammenhængen. 

Amino og stjernesystemet afspejler fint den rigtige verden. De fleste er ligeglade med, hvor gammel du er, og hvor hårdt du har det. De giver dig karaktér ud fra det konkrete bidrag du har lavet, i en konkret situation. 

Det er dig og en lille håndfuld andre der insisterer på at ophæve stjernesystemet til en slags vurdering af, om en person er et godt menneske eller ej. Det er fair nok - men lad være med at blande os andre ind i det!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:15 | Låst

hej BZR

Der er også en liste med dem som har givet Thomas flest 5 stjerner, der ligger jeg nok i top. Så det gør jeg såmænd.

Jeg har nu også haft lyst til at give dig mange minusstjerner ligesom Mikkel Demib har gjort, men jeg vælger ikke at gøre det, men tager debatten med dig i stedet. Du ville så hellere have at jeg gav dig minusstjerner i ly af mørket, og der er der vi er forskellige. Og det sgu helt okay :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:16 | Låst

Back to topic :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:17 | Låst

Thomas De Oliveira:
Men derimod fordi de længe har ville donere og fandt det rigtig at gøre i sammenhænge med gårsdagens debat. 

Er det nu ikke lige en overfortolkning af det faktuelle? Hvis de længe har villet donere noget til dig, så kunne de bare have skrevet det før. Sammenhænget er, for mig at se, at du enten berettiget eller uberettiget har fået 1 stjerne i dine indlæg uden kommentarer osv... og der var så nogen der forbarmede sig over dig, så du kunne se hvem det var for at du ikke skulle miste modet helt, da du havde skrevet il Jimi Hove at du var ked af det.

Iøvrigt med den chikanelignende tilstand mener jeg nu mere det hører support til, men da en del af dine indlæg er til 1 stjerne, så er det ikke sikkert de vil løse det.

Back to topic.

@Trådstarter

Stjernesystemet er da en glimrende måde at tilkendegive enighed om en tilkendegivelse eller et indlæg uden at man selv ønsker at deltage i debatten.

Og betydningen af disse ratings, som du finder overalt på nettet, er temmelig stor. Hvis ikke du har opdaget det endnu, så sker det nok en dag Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:20 | Låst

Jimi Hove:
Vil du ikke lade være med at prøve at manipulere med en 14 årig dreng.

At få en person til at forstå det skrevne ord og ikke fordreje det faktuelle, har intet med manipulation at gøre.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:22 | Låst

Lagersalg123 - JEN:
men da en del af dine indlæg er til 1 stjerne,

Jeg kan da sige at blandt dem som har givet Thomas flest 5 stjerner er : Thorborg, Demib & en del andre som andre nok ville betragte som værende førende på Amino. Så fordi du , og nogle få få andre synes at Thomas`s indlæg kun er til 1 stjerne, betyder det ikke at andre synes det. Sådan fungerer det tit i verdenen, hvis du ikke har opdaget det, så sker det nok en dag :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:23 | Låst

BZR:
Når du nu har så travlt med at lege politimand, så har du selvfølgelig også lagt mærke til, at jeg har givet Thomas (og andre) fem stjerner ved mange forskellige lejligheder, ikke?

Jeg ser kun en der har travlt og det er dig, men det er nok mere med at spille violin for sødsuppen!!

BZR:

Det har du selvfølgelig, for du kunne aldrig drømme om at sidde og kalde andre for 'nævenyttige iværksættere', før du havde forholdt dig kritisk til sammenhængen. 

Nej så er det bedere at sidde og pege finger ikke .... bliv dog voksen mand!

Jeg ser dig som en person der åbenlyst ikke har andet at lave end at sidde på Amino dagen lang og få afløb for dine frustrationer, så jeg har lidt ondt af dig!

Og du behøve ikke forsætte i PB jeg er slet ikke i humør til småligheder i dag!

Forsat god Lørdag!

/allan

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:24 | Låst

Stjernerne virker nok modsat på mig..

får jeg mange 1 stjerner bliver jeg frustret og spreder endnu flere indlæg i irritation

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

hej BZR

Der er også en liste med dem som har givet Thomas flest 5 stjerner, der ligger jeg nok i top. Så det gør jeg såmænd.

Jeg har nu også haft lyst til at give dig mange minusstjerner ligesom Mikkel Demib har gjort, men jeg vælger ikke at gøre det, men tager debatten med dig i stedet. Du ville så hellere have at jeg gav dig minusstjerner i ly af mørket, og der er der vi er forskellige. Og det sgu helt okay :-)

I sidste ende skal du bare gøre som du har lyst. Jeg brokker mig ikke over at få én stjerne. Jeg har heller aldrig kommenteret på det, og det kommer heller aldrig til at ske. Hvis jeg får én stjerne, så læser jeg indlægget igen og vurderer rimeligheden i karakteren. Hvis jeg godt selv kan se, at det var et uheldigt indlæg, så tager jeg det til mig, og arbejder fremad istedet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
Jeg kan da sige at blandt dem som har givet Thomas flest 5 stjerner er : Thorborg, Demib & en del andre som andre nok ville betragte som værende førende på Amino. Så fordi du , og nogle få få andre synes at Thomas`s indlæg kun er til 1 stjerne, betyder det ikke at andre synes det. Sådan fungerer det tit i verdenen, hvis du ikke har opdaget det, så sker det nok en dag :-)

Og?

Jeg er da ligeglad med MT og DeMib giver stjerner til, DeMib er da den største stjernetøs af alle, han tåler jo ingen kritik. Det interessante er, at man ikke fra ejernes side ser en tendens der er nedagående kvalitetsmæssigt men opadgående kvantitetsmæssigt, samt at antallet af virkeligt kvalificerende debatter er faldet drastisk, men det kommer med pop kulturen.

Jeg mener, som jeg også har skrevet til Thomas, at noget er godt og noget er skidt og hvis jeg giver stjerner, så giver jeg det for indholdet. Jeg er ligeså interesseret i hans indlæg som jeg er ligeglad med hans indlæg, og derfor forholder jeg mig alene til tingene som de står skrevet.

Præcis som du skriver du laver økologisk rengøring uden at du ved en henvendelse vil påvise det eller forklar mig hvad det er, dermed finder jeg dig useriøs i økologisk henseende..

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)