Når du nu har så travlt med at lege politimand, så har du selvfølgelig også lagt mærke til, at jeg har givet Thomas (og andre) fem stjerner ved mange forskellige lejligheder, ikke? Amino og stjernesystemet afspejler fint den rigtige verden. De fleste er ligeglade med, hvor gammel du er, og hvor hårdt du har det. De giver dig karaktér ud fra det konkrete bidrag du har lavet, i en konkret situation. Det er dig og en lille håndfuld andre der insisterer på at ophæve stjernesystemet til en slags vurdering af, om en person er et godt menneske eller ej. Det er fair nok - men lad være med at blande os andre ind i det! |
hej BZR
Der er også en liste med dem som har givet Thomas flest 5 stjerner, der ligger jeg nok i top. Så det gør jeg såmænd.
Jeg har nu også haft lyst til at give dig mange minusstjerner ligesom Mikkel Demib har gjort, men jeg vælger ikke at gøre det, men tager debatten med dig i stedet. Du ville så hellere have at jeg gav dig minusstjerner i ly af mørket, og der er der vi er forskellige. Og det sgu helt okay :-)