Det står dig frit for at Google hvad økologisk rengøring er, hvis du ikke ved det
Det skrev han så i tråden til dig. Du var i clinch med en eller anden, og i blev begge truet med udelukkelse. Men du har åbenbart glemt det
Og så kommer truslerne. Jeg er her for at føre en debat på ord, men jeg må hellere trække mig. |
Rikkepigen:Betyder de stjerner virkelig så meget?
Hvad er det, jeg ikke forstår ved dem???Og må man tillade sig at foreslå det ellers fantastiske forum amino at fjerne stjerne-elementet - sådan at debatter fremover kommer til at handle om debattens indhold...og ikke stjernerne afgivet i debatten??
Du er sandelig ikke den eneste, der ikke forstår meningen med de stjerner. Jeg har affundet mig med dem på linie med det at sparke dæk, pisse udendørs, stå halve timer trofast for at "passe" kød på en grill plus en del andre handlinger af den slags - forstår du hvad jeg mener?
Jeg har aldrig hørt et fornuftigt argument for at have et stjernesystem og alle mine stjerne går som regel på at give fem stjerner for at rette op på en uretfærdig enkelt stjerne. (i den forbindelse undre det mig at fem stjerner ikke kan rette op på en enkelt, så "kontoen" går i nul)