Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Jeg spørger dig fordi du sælger det og for at få svar, du vælger så ikke at svare på hvad det er for en vare du reklamerer med,

Det står dig frit for at Google hvad økologisk rengøring er, hvis du ikke ved det

Lagersalg123 - JEN:
Martin Thorborg må selv svare for om han har været ved at smide mig ud,

Det skrev han så i tråden til dig. Du var i clinch med en eller anden, og i blev begge truet med udelukkelse. Men du har åbenbart glemt det

Lagersalg123 - JEN:
Og pas nu på du ikke kommer for godt i gang med personlig chikane, det kommer der IKKE noget godt ud af.

Og så kommer truslerne. Jeg er her for at føre en debat på ord, men jeg må hellere trække mig.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:54 | Låst

Rikkepigen:

Betyder de stjerner virkelig så meget?
Hvad er det, jeg ikke forstår ved dem???

Og må man tillade sig at foreslå det ellers fantastiske forum amino at fjerne stjerne-elementet - sådan at debatter fremover kommer til at handle om debattens indhold...og ikke stjernerne afgivet i debatten??

Du er sandelig ikke den eneste, der ikke forstår meningen med de stjerner. Jeg har affundet mig med dem på linie med det at sparke dæk, pisse udendørs, stå halve timer trofast for at "passe" kød på en grill  plus en del andre handlinger af den slags - forstår du hvad jeg mener?

Jeg har aldrig hørt et fornuftigt argument for at have et stjernesystem og alle mine stjerne går som regel på at give fem stjerner for at rette op på en uretfærdig enkelt stjerne. (i den forbindelse undre det mig at fem stjerner ikke kan rette op på en enkelt, så "kontoen" går i nul)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:55 | Låst

Passiv +:
Er det ikke en drømmeverden lagersalg ?

Nej den fungerer i bedste velgående på f.eks. EuroInvestor.

Passiv +:
Skær de belastende væk så de ikke kan se dig og du ikke kan se dem.. ?

Nej jeg mener det faktisk ar en fordel og en klar forbedring af forummet, da man på den måde kun ser indlæg fra folk man mener der bibringer noget man har brug for.

Mikkel, hvis jeg tager dig som eksempel, så ville det være godt og skidt. Godt fordsi jeg synes du spørger om nogle underlige ting og skidt fordi dine spørgsmål faktisk har givet nogle svar fra andre og sat nogle tanker i gang. Men det er bedre om valget er mit eget.

Passiv +:
Så får man ikke kritik, men kun ros, da man så nok vælger og sige god for dem der støtter og blokere dem der siger imod.

Jeg er ligeglad med ros, enten kan folk anvende de svar jeg har eller debattere dem eller også kan de ikke. Der er meget få herinde jeg forholder mig personligt til, derfor også mine advarsler hvis man begynder at genere mig personligt.

Passiv +:
Så lever man i en drømmeverden og får kun ros og så kan man ende med en forretning med stor fiasko da ingen har stilletkritisk spørgsmål til dit projekt..

Jamen i forbindelse med mine projekter jeg starter ved siden af min primære forretning, der kan man komme med al den kritik eller stille alle de spørgsmål man vil, det er vel det at forummet er til for. Du må endelig ikke tro at jeg på nogen måde går op i om jeg får ros eller ej, er tilfreds hvis folk kan bruge de råd jeg giver. Jeg laver kun forretning med meget få Aminoer, faktisk kun 1 indtil videre, og de andre herfra jeg laver business med har jeg kendt i årevis Smile

Passiv +:
Håber amino snart smider det sure og gamle ud og i skraldespanden

Ja sammen med alt det andet.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:57 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Passiv +:
Du har helt ret i at Stjernekrigen fylder en stor del af amino og den kun bliver større..

Haha, genialt udtryk ;) Aka. Star Wars

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:58 | Låst

Jimi Hove:
Og så kommer truslerne. Jeg er her for at føre en debat på ord, men jeg må hellere trække mig.

Netop, hold det til en debat på ord og holdninger - jeg sviner ikke dig til, og jeg accepter ikke at nogen sviner mig til, og slet ikke hvis det er personligt og man ikke står inde for det.

Husk Jimi Hove, at hvis du skal kalde nogen en "skoledreng" på nettet, så gør det også kun hvis du ville gøre det når du står overfor personen live, kan eller vil du ikke det (med den konsekvens det kan have) så tal ordentligt til og om andre mennesker.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:01 | Låst

Ninaf:

i den forbindelse undre det mig at fem stjerner ikke kan rette op på en enkelt, så "kontoen" går i nul

Kontoen går i 3, som er neutral. 1 + 5 / 2

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:01 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er utroligt at nogle fiktive stjerner, kan foranlede personlige nedgørenheder.

Hvis det ikke var så latterligt, ville det være hylende morsomt. Det er jo næsten som at være med i Monty Python.

Folkens, det er bare f...ing fiktive stjerner, der ikke betyder noget som helst overhovedet.

Helt ærligt, hvad ville Amino miste ved ikke at have mulighed for at give "stjerner"? intet.

Jeg er enig med OP at Amino skulle fjerne de her "stjerner", som andre også skriver, bliver de her stjerner diskuteret mere end selve indlægget. Det ender med at Amino bliver en ældre version af Arto. Sagt med lidt spøg, men også bange fornemmelser.

Det er ihvertfald sidste gang jeg deltage i en "stjerne"-diskussion. Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:06 | Låst

tænkstort:
Jeg er enig med OP at Amino skulle fjerne de her "stjerner", som andre også skriver, bliver de her stjerner diskuteret mere end selve indlægget. Det ender med at Amino bliver en ældre version af Arto. Sagt med lidt spøg, men også bange fornemmelser.

Det ville være bedre at fjerne dem det er en issue for, og der er intet personligt i den udtalelse.

Begrundelsen er, at stjernesystemet sammenholdt med "Angiv som korrekt svar" er ganske glimrende indikatorer på løsninger til udfordringer som folk har søgt hjælp til via forummet, og derfor har den en ganske glimrende eksistensberettigelse.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:07 | Låst

Lagersalg123 - JEN:
DeMib er da den største stjernetøs af alle,

Jo det rigtigt man skal tale ordentligt. Ellers kommer der trusler.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:14 | Låst

Jimi Hove:

Lagersalg123 - JEN:
DeMib er da den største stjernetøs af alle,

Jo det rigtigt man skal tale ordentligt. Ellers kommer der trusler.

Det er dog ufatteligt så intrigant som du kan være Jimi Hove. Den udtalelse står jeg ved og det ville jeg også gøre hvis jeg stod overfor manden, men det er ikke ham der er til diskussion nu.

Og Jimi Hove, forglem nu ikke hvem der i et raseri bragte voldsaspektet på banen for nogle måneder siden, det var såmænd Jimi Hove. MEN jeg truer ikke nogen, jeg siger bare, du skal ikke genere mig personligt uden at du også kan stå ved det.

Du er for alt i verden velkommen til at diskuttere/debattere/kommentere alt hvad du ønsker om indholdet eller kvaliteten af mine indlæg, men hold det personlige udenfor.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)