Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MSN Messenger til kundeservice, hvordan?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Folk kan godt skrive til jer selv om i har slettet kontaktpersonen.

Jeg mener det er kanon service at give folk mulighed for at kontakte jer via messengerprogrammer.
De fleste bruger efterhånden messenger, yahoo messenger, aol osv i hverdagen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:44
Jo det er unge mennesker med hang til hurtige biler, tuning og udstyr.

Ikke jeg ved hvad du kan bruge det til, det hjælper dig ikke til at svare på mit spørgsmål.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:49
hvis det er, så lav sms-support 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:52
Dato: 05-12-2006 13:44:06
Forfatter: Kim Sand
Jo det er unge mennesker med hang til hurtige biler, tuning og udstyr.

Ikke jeg ved hvad du kan bruge det til, det hjælper dig ikke til at svare på mit spørgsmål.

Altså, nu er det jo sådan at der er forskellig service der er godt at bruge til forskellige målgrupper, ved jeg ikke helt om du har en idé om?.

Hvis jeg var jer, ville jeg finde en multi-klient, hvor i både kunne give support til MSN, ICQ, AOL, SKYPE, osv., brugere..

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:57

Gaim kan bruges til en del.

Gaim is a multi-protocol instant messaging (IM) client for Linux, BSD,
MacOS X, and Windows. It is compatible with
AIM and
ICQ (Oscar protocol), MSN Messenger, Yahoo!,
IRC, Jabber, Gadu-Gadu,
SILC,
Novell GroupWise Messenger, Lotus Sametime, and Zephyr networks.

http://gaim.sourceforge.net/about.php

Trillian kan du også undersøge.

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:58
Den mest udbredte "multi-klient" til PC hedder Trillian (http://www.ceruleanstudios.com), har selv udmærket erfaringer med den.

På Mac findes en tilsvarende pendant kaldet Adium X (http://www.adiumx.com) - og som så megen anden Mac-software har den også et ganske pænt og overskueligt UI :)

mvh

Lasse Adolphsen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:59
Dato: 05-12-2006 13:37:17 Forfatter: Kim Sand
Ok Centry

Så ER det måske sådan man skal gøre, havde bare troet at der var en anden smartere måde, sådan at man også kunne gemme hvad man har snakket om osv.

Du kan sagtens gemme det i har snakket om. Der er bare et "flueben" i opsætningen, der lige skal vinkes af og så gemmer messenger selv en logfil på computer med alt det du skriver med personen om.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:23
Vi tilbyder vores kunder at kontakte os via MSN, og der er faktisk en del der gør sig brug af det - både til løbende support, indledende spørgsmål samt faktisk at ligge ordrer via MSN (sidstnævnte kom mest bag på mig at var en succes). I mange situationer er det tidsbesparende for både kunden og en selv, men til tider kan det også være belastende hvis folk forventer svar med det samme og man er midt i et telefonopkald eller andet.

Jeg bruger Open-Source klienten Miranda (http://www.miranda-im.org/), hvilket giver mulighed for at være på flere protokoller (MSN, ICQ, Jabber, AIM etc.), og samtidig gør at jeg både kan være på med min private MSN og firmaets MSN, via en og samme klient.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:57
Dato: 05-12-2006 13:37:17
Forfatter: Kim Sand
Det kunne jo goså være en god ide at spørge om man må sende reklame emails til den email adresse de har deres konto på.

Lige en sidebemærkning, man kan godt bruge en adresse til msn uden at der rent faktisk er en mailkonto bag, det gør jeg f.eks. på min, og det sparer mig for en masse spam den vej.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:39
Dato: 05-12-2006 13:13:00 Forfatter: Fraende Media Hmm.. Jeg har ikke så meget imod det med at køre kundeservice over MSN. Slet slet ikke.. Men.. det er jo også noget lidt andet jeg laver, end en webshop..

Jeg ville finde det utrolig amatøragtigt, hvis jeg blev henvist til en MSN adresse, af en webshop, eller et andet ''større'' foretagende :/ ..   

Kan jeg ikke lokke dig til at definere det med amatøragtigt - vil ikke start en diskussion

MEN umiddelbart så kunne jeg da faktisk se det som en mulighed for at hjælpe sine brugere aktivt i et program som de selv kender, men hvis man betragter det som amatøragtigt, så vil jeg da helst ikke gå videre med det

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)