Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MSN Messenger til kundeservice, hvordan?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

Jeg vil gerne høre om i kan genneskue hvordan man kan bruge MSN messenger til Kundeservice. Problemet er jo at man ikke kan have ret meget mere end 600 kontakter på sin liste.

Og hvad jeg kan finde frem til så kan man ikke sende beskeder frem og tilbage hvis ikke man begge har tilføjet kontakten til ens liste.

Måske sletter de bare en fra deres liste, når man har snakket med dem, men det virker som en amatør agtig måde at gøre det på.

Et firma som bruger MSN Messenger som kundesupport er www.unbelievableshop.com

Mvh

Kim

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:13
Hmm.. Jeg har ikke så meget imod det med at køre kundeservice over MSN. Slet slet ikke.. Men.. det er jo også noget lidt andet jeg laver, end en webshop..

Jeg ville finde det utrolig amatøragtigt, hvis jeg blev henvist til en MSN adresse, af en webshop, eller et andet ''større'' foretagende :/ ..  

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:22
Overvej et af de mange live-support-systemer i stedet for. Vi bruger Live Help Messenger, som bl.a. tilbyder et MSN-lignende stykke software, som kan installeres på Windows. Brugeren får direkte adgang til at tale med kundeservice og du kan nøjes med at have programmet liggende i baggrunden, så det ikke generer når der ikke er kunder, der har brug for hjælp.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:27
Hej Kim

Jeg synes det er en spændende måde at tilbyde kundeservice på! Hvis man lige har et hurtigt spørgsmål, så kan man sende en linie og vente eller gå fra maskinen og man kan chatte videre uden at skifte medie (fra computer til telefon)

En anden nymodens kanal, som jeg synes det er synd, at e-butikker ikke tilbyder er et Skype Call link callto:andsau, så skypebrugere med et enkelt klik kan ringe gratis til kundeservice eller salgsafdelingen.

Held og lykke med at få ordnet det tekniske!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 13:29
Vi har allerede livesupport software.

Grunden til at jeg har lyst til at bruge MSN er at vi allerede har omkring 2000 som er tilmeldt 4 kontis hos os, og jeg føler at folk virkeligt godt kan lyde at bruge dette, da det er super nemt for dem at få kontakt til os, når vi alligevel er tilføjet deres kontaktliste, et problem kan dog være mange dumme spørgsmål og dermed kan det koste en del tid.

Så lad mig høre en løsning til MSN messenger istedet for andre systemer som kan bruges.

Ellers tak for hjælpen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 13:34
Ja skype er bestemt også en mulighed, og det er vi igang med at overveje. Men vi regner også med at tilbyde sms svar, på spørgsmål.

Problemet bliver imidlertid ikke at integrere det og få det til at virke, problemet er at til den tid har vi så: 6 forskellige måder vi kan blive kontaktet, og dét kan måske være lidt uoverskueligt for brugeren, det er ihvertfald hvad jeg forestiller mig, men det kan også være at det istedet har en meget positiv effekt.

Kim 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:35
efter hvad jeg ved om messenger kan folk godt skrive til dig igen, selvom du har slettet dem, så længe du ikke har blokkeret dem...
det virker ihvertfald i min version

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 13:37
Ok Centry

Så ER det måske sådan man skal gøre, havde bare troet at der var en anden smartere måde, sådan at man også kunne gemme hvad man har snakket om osv. Det kunne jo goså være en god ide at spørge om man må sende reklame emails til den email adresse de har deres konto på.

kim

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:39
Hmm.. Kan jeg ikke lige få at vide hvem/hvad jeres målgruppe er ?..
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:43
Nu når jeg sidder og tænker lidt over det, er det ikke noget med at der er andre programmer en messenger selv der kan tage imod messenger beskeder? - mener der findes et som både kan tage imod icq, msn og mange andre ... hvis jeg så bare kunne huske navnet
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)