Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mener I virkelig det?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Damn, trafikken lyver ikke.............men synes du slet ikke selv at den baggrund er sindsyg? ;o)

Hvor meget reklame slipper man så for som Plusmedlem? Jeg kan huske at jeg læste en debat, på et tidpunkt, hvor der stod noget om at det kun var nogle af tingene man slap for...

Jeg er enig i at baggrunden kunne være lavet bedre, men hvis det er det vores annoncør vil have, så fred være med det.

Man slipper for det store banner på forsiden, popups og baggrunde :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Edit: Nå, så er der allerede tikket minus-karma ind på kontoen, fordi jeg ikke synes at baggrunden på Amino er pæn ;o) Det var vel nok voksent Sad 

Og forøvrigt kan du, hvis du bliver Plus medlem, også se hvem der giver dig 1 stjerne ;-)

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:33 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:

Business:

Damn, trafikken lyver ikke.............men synes du slet ikke selv at den baggrund er sindsyg? ;o)

Hvor meget reklame slipper man så for som Plusmedlem? Jeg kan huske at jeg læste en debat, på et tidpunkt, hvor der stod noget om at det kun var nogle af tingene man slap for...

Jeg er enig i at baggrunden kunne være lavet bedre, men hvis det er det vores annoncør vil have, så fred være med det.

Man slipper for det store banner på forsiden, popups og baggrunde :-)

Dbh Martin

Det lyder godt ;o)

Får man så også flere søgeresultater (søgefunktionen) pr. side? 5 fundne emner pr. side er sgu i underkanten..........for at sige det mildt ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:41 | Låst
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:46 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Cool nok, det vil lige gøre ;o)

PS. Jeg er ligelad med hvilke tøsedrenge der giver minus til mig uden grund. Det siger mere om dem, end det gør om mig ;o)))

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Cool nok, det vil lige gøre ;o)

PS. Jeg er ligelad med hvilke tøsedrenge der giver minus til mig uden grund. Det siger mere om dem, end det gør om mig ;o)))

Jack

Jeg har både givet dig 1 & 5 stjerne idag hvis det giver dig ro i sindet ;)

Det handler ikke om en 5 stjernes krig eller 1 stjernes krig, men man har frit lov til at give det man har lyst til og ønsker man at konfrontere dem med det så er det bare at blive plus ;)

Nu har jeg så givet dig en sneakpeak af plus! Get Tempted!!!! ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:19 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold nu op, Fashionseller, din lille røvslikker Tongue Tied

Jeg har benyttet mig af stjerne-systemet i meget få tilfælde i al den tid, jeg har været her, fordi jeg dybest set synes, at det er latterligt. Mere har jeg ikke at sige til dig. Jeg respekterer dig ligeså meget, som jeg respekterer Mikkel Friis. Læs videre nedenunder, hvis dette indlæg er over din forstand.

Hilsen

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:23 | Låst

Martin Thorborg:

Ja, dét må det da være, for det ser helt igennem forfærdeligt ud. Fint nok, hvis det er absolut nødvendigt, men det skriger godt nok langt væk af "Take the money and run!"

Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på, om det står galt til med økonomien, for det ser totalt discount ud i mine øjne!?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jamen det er da en meget relevant tanke.
Vi står over for 2 måneder hvor folk ligger på stranden i stedet for at klikke på bannere på Amino.
Men samtidig skal vi stadigvæk finde 600.000 kr. til at betale vores medarbejderes løn, servere m.m.
Så ja, det er da bestemt en udfordring og derfor siger vi også ja tak til næsten alt der kan give omsætning inden for rimelighedernes grænse.

Dbh Martin

Martin, som jeg er sikker på, at du kan læse af mit indlæg - i modsætning til Fashionseller - så skriver jeg netop, at jeg forstår, at det er nødvendigt for økonomien (vi er nok mange, der tager imod alle de indtægter, vi kan få i disse tider). Min kommentar gik blot på, at det ser grimt ud. Ikke mere :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:28 | Låst

Business:

Det lyder godt ;o)

Får man så også flere søgeresultater (søgefunktionen) pr. side? 5 fundne emner pr. side er sgu i underkanten..........for at sige det mildt ;o)

Jack

Jeg har givet dig fem stjerner for det!

Det er faktisk skide latterligt at der kun står en lille håndfuld indlæg på hver side i et debatindlæg, og endnu mere latterligt at det er under påskud af at jo flere sider der bliver vist, jo mere kan man tillade sig at tage for annoncepladserne.

Som et PLUS medlem vil jeg gerne have den fordel at kunne læse et helt debatindlæg i en "kører" i stedet for at læse søllede fem af gangen.

Samletset fylder PLUS medlemmerne ikke alverden herinde alligevel - så på en hel måned kommer amino vel kun til at tabe er 2-5% af sidevisningerne på den baggrund.

Altså hvis amino har 100.000 sidevisninger om dagen så udgør plusserne altså kun omkring 3500 tusind af det "beløb" - men mon ikke at annoncøren er lidt ligeglad med om der er tale om 100.000 eller om 96.500 sidevisninger om dagen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:40 | Låst

TT Tekstforfatter:

Hold nu op, Fashionseller, din lille røvslikker Tongue Tied

A hva? Endnu engang beviser du dit lave bundniveau...

TT Tekstforfatter:

Jeg har benyttet mig af stjerne-systemet i meget få tilfælde i al den tid, jeg har været her, fordi jeg dybest set synes, at det er latterligt. Mere har jeg ikke at sige til dig. Jeg respekterer dig ligeså meget, som jeg respekterer Mikkel Friis. Læs videre nedenunder, hvis dette indlæg er over din forstand.

Sjovt det er 6 gang du giver mig 1 stjerne, uden at jeg har kommenteret dit indlæg eller andet. Eneste forskel er holdningen til tingene. Men fordi jeg mener noget andet, stemmer noget andet eller spiser noget andet end dig, bliver et indlæg så direkte dårligt?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)