Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mener I virkelig det?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget imod reklamer, jeg er også en af dem der klikker på dem, hvis jeg finder dem interessante. :)

Men de kunne godt ha' lavet det pænere. Firkant med epn.dk der gentager sig er ikke så smukt eller kreativt, specielt ikke når det ved nogle gentagelser er klippet så man kun kan ses en mindre del af teksten/firkanten og det "flyder" ikke så godt med de andre objekter der er på siden.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Business:

Det bliver spændende at se hvordan det påvirker besøgsantallet om et stykke tid. Jeg håber inderligt at tallet falder

Hvis besøgstallet falder, bliver det nok snarere pga. faldende kvalitet i indlæggene. Der er alt for meget markedsplads med dårlige "guldnumre" samt crappy domæner og sites uden besøgende, hvis pris ejeren har urealistiske forventninger til. Læg dertil hustlerne, som træder på andre for at tjene penge, og folk, som har gejst, men ingen praktisk erfaring med noget som helst, og så har man et efterhånden dårligt forum.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:08 | Låst

Der er en anden tråd om emnet her, hvor jeg forøvrigt forklarer rigets tilstand:
http://www.amino.dk/forums/t/91403.aspx

Mht. trafik, så slår vi rekord ugentligt og folk læser mange sider, så statistikken taler for at produktet er ok.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:11 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jonas Bentzen:

Business:

Det bliver spændende at se hvordan det påvirker besøgsantallet om et stykke tid. Jeg håber inderligt at tallet falder

Hvis besøgstallet falder, bliver det nok snarere pga. faldende kvalitet i indlæggene. Der er alt for meget markedsplads med dårlige "guldnumre" samt crappy domæner og sites uden besøgende, hvis pris ejeren har urealistiske forventninger til. Læg dertil hustlerne, som træder på andre for at tjene penge, og folk, som har gejst, men ingen praktisk erfaring med noget som helst, og så har man et efterhånden dårligt forum.

Tør dine øjne mester, for nogle er glasset altid halvt fuldt ;-)

Dbh Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:12 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lars Meyer:

der var vist en anden tråd, hvor Thorborg himself forklarede at det var en nødvendighed for Amino's fremtidige udvikling, så det er nok ikke noget der sådan lige bliver pillet af, sålænge Epn betaler for det.

Dog er der vist noget med at du ikke ser dette og slipper for det hvis du er plus-medlem.

Ja, dét må det da være, for det ser helt igennem forfærdeligt ud. Fint nok, hvis det er absolut nødvendigt, men det skriger godt nok langt væk af "Take the money and run!"

Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på, om det står galt til med økonomien, for det ser totalt discount ud i mine øjne!?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jonas Bentzen:

Hvem har tisset på din sukkermad? ;D

Er hele ideen ik, at Amino er både for helt "grønne" iværksættere/selvstændige, samt for garvede, som deler ud af deres viden og erfaring?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:14 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Martin Thorborg:

Der er en anden tråd om emnet her, hvor jeg forøvrigt forklarer rigets tilstand:
http://www.amino.dk/forums/t/91403.aspx

Mht. trafik, så slår vi rekord ugentligt og folk læser mange sider, så statistikken taler for at produktet er ok.

Dbh Martin

Damn, trafikken lyver ikke.............men synes du slet ikke selv at den baggrund er sindsyg? ;o)

Hvor meget reklame slipper man så for som Plusmedlem? Jeg kan huske at jeg læste en debat, på et tidpunkt, hvor der stod noget om at det kun var nogle af tingene man slap for...

Edit: Nå, så er der allerede tikket minus-karma ind på kontoen, fordi jeg ikke synes at baggrunden på Amino er pæn ;o) Det var vel nok voksent Sad 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:17 | Låst

Min Kommentar er 1:27 inde i filmen :)

God fantastisk Tirsdag!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:22 | Låst

Ja, dét må det da være, for det ser helt igennem forfærdeligt ud. Fint nok, hvis det er absolut nødvendigt, men det skriger godt nok langt væk af "Take the money and run!"

Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på, om det står galt til med økonomien, for det ser totalt discount ud i mine øjne!?

Du må have rekorden i at give en stjerne herinde efterhånden... Lige meget hva, så kommer den gang på gang!

Men du er ik mand nok til, at fortælle hvorfor du giver dem eller kommentere på de indlæg, hvor du giver dem...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:27 | Låst

TT Tekstforfatter:

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jamen det er da en meget relevant tanke.
Vi står over for 2 måneder hvor folk ligger på stranden i stedet for at klikke på bannere på Amino.
Men samtidig skal vi stadigvæk finde 600.000 kr. til at betale vores medarbejderes løn, servere m.m.
Så ja, det er da bestemt en udfordring og derfor siger vi også ja tak til næsten alt der kan give omsætning inden for rimelighedernes grænse.

Dbh Martin

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)