Nu var det søgeresultater der blev snakket om og det er rigtigt at der er 5 for hver kategori. Men det har jeg bedt om vi ændrer på... Mht. indlæg pr. side, så er der 10 og det syntes jeg egentlig er meget passende og jeg hører heller ikke andre klage over det... Dbh Martin |
Fashion-Seller:TT Tekstforfatter:Hold nu op, Fashionseller, din lille røvslikker
A hva? Endnu engang beviser du dit lave bundniveau...
TT Tekstforfatter:Jeg har benyttet mig af stjerne-systemet i meget få tilfælde i al den tid, jeg har været her, fordi jeg dybest set synes, at det er latterligt. Mere har jeg ikke at sige til dig. Jeg respekterer dig ligeså meget, som jeg respekterer Mikkel Friis. Læs videre nedenunder, hvis dette indlæg er over din forstand.
Sjovt det er 6 gang du giver mig 1 stjerne, uden at jeg har kommenteret dit indlæg eller andet. Eneste forskel er holdningen til tingene. Men fordi jeg mener noget andet, stemmer noget andet eller spiser noget andet end dig, bliver et indlæg så direkte dårligt?
Sjette gang? Hold dig nu til sandheden, kammerat! Jeg har ikke givet dig 6 x 1 stjerne og selvom jeg havde, så var det sikkert velfortjent. Udover Mikkel Friis, så er der ikke nogen herinde, der lukker så meget numsegas ud som dig.
Når det så er sagt: Du HAR kommenteret mine indlæg og givet mig dårlige point for salgsfremmende indlæg, jeg har skrevet herinde, selvom de ikke vedkom dig, så lad være være med at forsøge og fremstå som om, du er offeret. Men: Det er fuldkommen irrelevant. Du har givet mig 1 stjerne, når du var uenig, og jeg har givet dig 1 stjerne, når jeg var uenig. Det er hele pointen med stjerne-systemet. Så jeg ved ikke, hvad du tuder for. Eat it up, buddy!
Thomas