Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mener I virkelig det?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Business:

Det lyder godt ;o)

Får man så også flere søgeresultater (søgefunktionen) pr. side? 5 fundne emner pr. side er sgu i underkanten..........for at sige det mildt ;o)

Jack

Jeg har givet dig fem stjerner for det!

Det er faktisk skide latterligt at der kun står en lille håndfuld indlæg på hver side i et debatindlæg, og endnu mere latterligt at det er under påskud af at jo flere sider der bliver vist, jo mere kan man tillade sig at tage for annoncepladserne.

Som et PLUS medlem vil jeg gerne have den fordel at kunne læse et helt debatindlæg i en "kører" i stedet for at læse søllede fem af gangen.

Samletset fylder PLUS medlemmerne ikke alverden herinde alligevel - så på en hel måned kommer amino vel kun til at tabe er 2-5% af sidevisningerne på den baggrund.

Altså hvis amino har 100.000 sidevisninger om dagen så udgør plusserne altså kun omkring 3500 tusind af det "beløb" - men mon ikke at annoncøren er lidt ligeglad med om der er tale om 100.000 eller om 96.500 sidevisninger om dagen.  

Nu var det søgeresultater der blev snakket om og det er rigtigt at der er 5 for hver kategori.
Men det har jeg bedt om vi ændrer på...

Mht. indlæg pr. side, så er der 10 og det syntes jeg egentlig er meget passende og jeg hører heller ikke andre klage over det...

Dbh Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:50 | Låst

Fashion-Seller:

Hold nu op, Fashionseller, din lille røvslikker Tongue Tied

A hva? Endnu engang beviser du dit lave bundniveau...

TT Tekstforfatter:

Jeg har benyttet mig af stjerne-systemet i meget få tilfælde i al den tid, jeg har været her, fordi jeg dybest set synes, at det er latterligt. Mere har jeg ikke at sige til dig. Jeg respekterer dig ligeså meget, som jeg respekterer Mikkel Friis. Læs videre nedenunder, hvis dette indlæg er over din forstand.

Sjovt det er 6 gang du giver mig 1 stjerne, uden at jeg har kommenteret dit indlæg eller andet. Eneste forskel er holdningen til tingene. Men fordi jeg mener noget andet, stemmer noget andet eller spiser noget andet end dig, bliver et indlæg så direkte dårligt?

Sjette gang? Hold dig nu til sandheden, kammerat! Jeg har ikke givet dig 6 x 1 stjerne og selvom jeg havde, så var det sikkert velfortjent. Udover Mikkel Friis, så er der ikke nogen herinde, der lukker så meget numsegas ud som dig.

Når det så er sagt: Du HAR kommenteret mine indlæg og givet mig dårlige point for salgsfremmende indlæg, jeg har skrevet herinde, selvom de ikke vedkom dig, så lad være være med at forsøge og fremstå som om, du er offeret. Men: Det er fuldkommen irrelevant. Du har givet mig 1 stjerne, når du var uenig, og jeg har givet dig 1 stjerne, når jeg var uenig. Det er hele pointen med stjerne-systemet. Så jeg ved ikke, hvad du tuder for. Eat it up, buddy!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:55 | Låst

TT Tekstforfatter:

Sjette gang? Hold dig nu til sandheden, kammerat! Jeg har ikke givet dig 6 x 1 stjerne og selvom jeg havde, så var det sikkert velfortjent. Udover Mikkel Friis, så er der ikke nogen herinde, der lukker så meget numsegas ud som dig.

Okay så lyver stjernesystemet... Fedt at vide :)

TT Tekstforfatter:

Når det så er sagt: Du HAR kommenteret mine indlæg og givet mig dårlige point for salgsfremmende indlæg, jeg har skrevet herinde, selvom de ikke vedkom dig, så lad være være med at forsøge og fremstå som om, du er offeret. Men: Det er fuldkommen irrelevant. Du har givet mig 1 stjerne, når du var uenig, og jeg har givet dig 1 stjerne, når jeg var uenig. Det er hele pointen med stjerne-systemet. Så jeg ved ikke, hvad du tuder for. Eat it up, buddy!

Køb dig et plus medlemsskab og bliv overrasket... For de omtalte 1 stjerner stammer ik fra mig, men nogle andre... Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:56 | Låst

Martin Thorborg:

Mht. indlæg pr. side, så er der 10 og det syntes jeg egentlig er meget passende og jeg hører heller ikke andre klage over det...

Dbh Martin

Nå, så vil jeg gå ind og rette det inde i min indstillinger.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:01 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

TT Tekstforfatter:

Okay så lyver stjernesystemet... Fedt at vide :)

TT Tekstforfatter:

Køb dig et plus medlemsskab og bliv overrasket... For de omtalte 1 stjerner stammer ik fra mig, men nogle andre... Smile

Nu vidste jeg, at du ville benytte dig af, at jeg ikke er Plus-medlem, så forudsigelig er du. Men i de pågældende indlæg var du den eneste med en negativ (og uvidende) bemærkning, så når den ene stjerne og karma-pointene stemmer overens, så skal der ikke meget til at lægge 2 og 2 sammen.

Og nej, jeg bliver aldrig Plus-medlem, dét har jeg forlængst fundet ud af ikke kan betale sig (af flere årsager jeg ikke vil bruge tid på at beskrive her).

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Nu vidste jeg, at du ville benytte dig af, at jeg ikke er Plus-medlem, så forudsigelig er du. Men i de pågældende indlæg var du den eneste med en negativ (og uvidende) bemærkning, så når den ene stjerne og karma-pointene stemmer overens, så skal der ikke meget til at lægge 2 og 2 sammen.

Og nej, jeg bliver aldrig Plus-medlem, dét har jeg forlængst fundet ud af ikke kan betale sig (af flere årsager jeg ikke vil bruge tid på at beskrive her).

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jeg er en af dem der har givet dig 1 stjerner.. Du kan vist godt selv regne ud hvorfor. Af flere årsager vil jeg ikke bruge tid på at beskrive det yderligere her.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:07 | Låst

TT Tekstforfatter:

Hvor er jeg glad for, at du hverken er dommer eller skal dømme nogen mennesker... Jeg har ik kunne give stjerner hele dagen, da jeg gav nogle i nat... Så længe inden dine indlæg, har det i henhold til Aminos regler ik været fysisk muligt for mig at give stjerner...
Lidt sjovt ik... Jeg er the badguy i din verden, men ingen af gangene har jeg givet dig stjerner...

http://www.amino.dk/forums/t/91403.aspx?PageIndex=4

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:21 | Låst
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Bautik:

TT Tekstforfatter:

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jeg er en af dem der har givet dig 1 stjerner.. Du kan vist godt selv regne ud hvorfor. Af flere årsager vil jeg ikke bruge tid på at beskrive det yderligere her.

Tillykke Bautik! :-)

Endnu et godt eksempel på, at man ikke må være uenig med Martin Thorborgs livvagter til trods for, at jeg faktisk ikke kritiserede Martin Thorborgs valg, men udelukkende dem, der straks forsvarede "designet" på forsiden, som  tydeligvis skriger langt væk af at se rædselsfuldt ud.

Jeg vil ikke bruge mere tid på jeres hykleri, men fortsætte med Thomas DeOliveiras pressemeddelse (en anden forfriskende ærlig sjæl herinde på amino).

God aften!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:25 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

TT Tekstforfatter:

Hvor er jeg glad for, at du hverken er dommer eller skal dømme nogen mennesker... Jeg har ik kunne give stjerner hele dagen, da jeg gav nogle i nat... Så længe inden dine indlæg, har det i henhold til Aminos regler ik været fysisk muligt for mig at give stjerner...
Lidt sjovt ik... Jeg er the badguy i din verden, men ingen af gangene har jeg givet dig stjerner...

http://www.amino.dk/forums/t/91403.aspx?PageIndex=4

Jeg hentyder til indlæg af ældre dato. Ikke indenfor de sidste 24 timer. Men du uddeler tydeligvis mange flere stjerner end mig siden, du er løbet tør. De mindre kvikke afslører altid sig selv ! :-)

Over and out!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:28 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:

Bautik:

TT Tekstforfatter:

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tillykke Bautik! :-)

Endnu et godt eksempel på, at man ikke må være uenig med Martin Thorborgs livvagter til trods for, at jeg faktisk ikke kritiserede Martin Thorborgs valg, men udelukkende dem, der straks forsvarede "designet" på forsiden, som  tydeligvis skriger langt væk af at se rædselsfuldt ud.

Jeg vil ikke bruge mere tid på jeres hykleri, men fortsætte med Thomas DeOliveiras pressemeddelse (en anden forfriskende ærlig sjæl herinde på amino).

God aften!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jeg fik lige topstjerner, Bautik og Fashionseller, så husk nu endelig at give mig én stjerne, så I kan trække mit gennemsnit ned :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)