Jeg går ud fra, at de fleste godt kan gennemskue, at Jespers forsøg på at afspore debatten med hans evige jagt på at finde fejl på mine sites er fuldkommen uvedkommende.
Hans barnlige logik er åbenbart: At hvis man kan finde noget på et af Mikkels websites, så må det være rigtigt. Jeg er naturligvis imponeret over hans ubegrænsede tillid til mine kvalifikationer, men jeg må desværre skuffe - det er langt fra altid jeg gør tingene lige præcis sådan som jeg ved det er bedst.
Med samme logik kan man også finde sider på mine sites der ingen TITLE-tag har - det må vel så betyde, at TITLE-tags ingen betydning har, right?
Man kan også finde sider på mine sites stort set uden tekst - i ren grafik eller Flash. Det må så betyde, at tekster intet betyder, right?
Man kan også finde sider på mine sites, der er cloakede. Det må så betyde, at cloaking altid er rigtigt og helt uden risiko, ik?
Og man kan finde sider på mine sites somstort set ingen eksterne links har - hvilket vel så må være et solidt bevis for, at links slet ikke betyder noget i SEO, right?
Den form for (u)logik har jeg tillid til at de fleste godt kan gennemskue er noget forbandet vrøvl. At Jesper øjensynligt er mere optaget af at finde dårlige undskyldinger frem for korrekte svar skal I ikke lade jer forvirre af. Det har intet fagligt grundlag - det skyldes blot, at han er så utroligt optaget af min person, at han tilsyneladende ikke kan lade være.