Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content vs. webhoteller

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

At folk der benytter en hostingudbyder til en lav pris, hvor de selv skal rette lidt DC selv kan jeg ikke se noget problem i. Problemet er hvis de ikke får mulighed for at rette der hvor de skal rette - f.eks. testdomæner hvor der ikke er adgang til robots.txt

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:30
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jesper, jeg gider som sagt ikke at deltage på dit Arto-niveau. Fis hen i børnehaven hvis du vil videre ad det spor. Du er sgu for latterlig.

Jeg noterer mig at dine indvendinger går på det personlige, og som sædvanligt ikke på det faglige. Du kunne have valgt at påpege hvorfor det jeg skriver skulle være forkert.

Stof til eftertanke!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

KTJ-Media.dk:
Tror faktisk ikke at du kan finde DC på min SEO løsning. du må gerne prøve hvis du lyster, for jeg har opgivet at finde huller. :)

Kims website er muligvis undtagelsen der bekræfter reglen. Jeg kunne ihvertfald ikke umiddelbart sklabe DC på løsningen. Så vil man sikre sig mod "security by obscurity" på sit site er hans CMS et godt bud.

Mvh Jesper

PS. Windows hostingudbydere kunne passende udbyde en service hvor navngivne domæner 301 redirectes til hoveddomænet mod passende betaling. IIS administartionsmodulet har en ret god indbygget funktionalitet til 301 redirects af domæner. Men det er ikke noget som ikke sagtens kan opnås lige så godt via de filer man kan uploade til webhotellet. Derfor kan det passende være en tillægsydelse.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går ud fra, at de fleste godt kan gennemskue, at Jespers forsøg på at afspore debatten med hans evige jagt på at finde fejl på mine sites er fuldkommen uvedkommende.

Hans barnlige logik er åbenbart: At hvis man kan finde noget på et af Mikkels websites, så må det være rigtigt. Jeg er naturligvis imponeret over hans ubegrænsede tillid til mine kvalifikationer, men jeg må desværre skuffe - det er langt fra altid jeg gør tingene lige præcis sådan som jeg ved det er bedst.

Med samme logik kan man også finde sider på mine sites der ingen TITLE-tag har - det må vel så betyde, at TITLE-tags ingen betydning har, right?

Man kan også finde sider på mine sites stort set uden tekst - i ren grafik eller Flash. Det må så betyde, at tekster intet betyder, right?

Man kan også finde sider på mine sites, der er cloakede. Det må så betyde, at cloaking altid er rigtigt og helt uden risiko, ik?

Og man kan finde sider på mine sites somstort set ingen eksterne links har - hvilket vel så må være et solidt bevis for, at links slet ikke betyder noget i SEO, right?

Den form for (u)logik har jeg tillid til at de fleste godt kan gennemskue er noget forbandet vrøvl. At Jesper øjensynligt er mere optaget af at finde dårlige undskyldinger frem for korrekte svar skal I ikke lade jer forvirre af. Det har intet fagligt grundlag - det skyldes blot, at han er så utroligt optaget af min person, at han tilsyneladende ikke kan lade være.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:01

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg går ud fra, at de fleste godt kan gennemskue, at Jespers forsøg på at afspore debatten med hans evige jagt på at finde fejl på mine sites er fuldkommen uvedkommende.

Vi har vel alle brug for en hobby :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:53

Jesper Jørgensen:
Kims website er muligvis undtagelsen der bekræfter reglen. Jeg kunne ihvertfald ikke umiddelbart sklabe DC på løsningen. Så vil man sikre sig mod "security by obscurity" på sit site er hans CMS et godt bud.
Jeg takker ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg vil BESTEMT ikke anbefale strategier der bygger på "security by obscurity". Hele din strategi falder til jorden hvis f.eks. jeg laver et link undermappen. At overlade hele sikkerheden i din strategi til hvad andre folk nok ikke gør er for risikbelt, synes jeg. :)

Og jeg på min side går ud fra at de fleste godt kan gennemskue at Mikkel er ude i "double standards", når han forventer en ting af andre SEO eksperter, men ikke selv mener sig forpligtet til at leve op til det. Følgende citat er taget fra http://www.demib.com/omos.asp, og hvert og et af disse sites kan forlader sig på "security by security" mht DC.

demib.com:
Flere danske virksomheder har også været under Mikkels kyndige behandling, herunder bl.a. Jubii, TDC, Bon A' Parte, Cofman.com mv.

Er jeg den eneste der der ser det inkonsistente i at Mikkel kalder denne strategi "risikabel", og "BESTEMT ikke kan anbefales" og alligevel benytter 4 ud af 4 af hans referencekunder sig af denne strategi!!!

Jeg beklager over for de læsere der ufrivilligt er taget som gidsler i denne krydsning, men i dette tilfælde har der været to til at eskalere tråden. Med retorik som "barnlig logik" kender man mig dårligt hvis man tror jeg lader den ligge der.

Mikkel, du skriver bare...

/Jesper

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:46

Jesper Jørgensen:

Er jeg den eneste der der ser det inkonsistente i at Mikkel kalder denne strategi "risikabel", og "BESTEMT ikke kan anbefales" og alligevel benytter 4 ud af 4 af hans referencekunder sig af denne strategi!!!

Nej jeg kan også godt se hvad du mener.

Men jeg vil nu sige at også for mit vedkommende kan du finde kunder som fx ikke har opgraderet deres hjemmeside, hvilket jo også betyder at de ikke får del i alle de nyere funktioner som jeg har implementeret. og nogen af mine kunder er jo 15 år gamle, og dengang tænkte man fx ikke over DC. og dengang var der faktisk heller ikke så meget fokus på SEO som der er i dag.

Jeg tror altid at du vil kunne finde ting som man i dag anser som en fejl. hos hvilken som helst SEO mand, webdesigner eller programmør. men det betyder jo ikke at det er fordi de ikke kan finde ud af det.

Sådan som jeg selv ser på fx konkurrenter er ved at kigge på deres egen hjemmeside, i de fleste tilfælde giver det da også det rigtige billede efter min mening. Jeg vil da også gerne indrømme at jeg på ingen måde så demib som værende en seo ekspert ud fra at have kigget på hans hjemmesider, men så prøvede jeg at købe bogen og fandt så ud af at han jo godt vidste hvad han snakkede om. og sidenhen har jeg fulgt med både på blog, amino og andre steder. og han ved nu godt hvad han snakker om.

Men jeg må sige at det også undre mig at hans egne hjemmesider ikke er så SEO venlige/bullet proof som de kunne være, men det undre mig nok mest fordi jeg selv går meget op i at mine egne mulige kunder kan se at det system de skal til at købe også virker efter hensigten.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker mange gange for den udprægede interesse for min person. Jeg ved godt jeg er helt fantastisk.

Men jeg synes nu alligevel, at Jesper bør udvide trådstarter og Amino den respekt, at holde hans ligegyldige fnidder for sig selv. Det ødelægger blot endnu en tråd. Det hører vist mere til på Arto, eller et andet sted med ligesindede.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Det ødelægger blot endnu en tråd. Det hører vist mere til på Arto, eller et andet sted med ligesindede.

Helt enig... Men der skal altså to til en tango.... Så hvorfor fanden kan én af jer ikke bare være den voksne og lade den ligge?

Jeg har med stor interesse fulgt tråden - for SEO er et spændende område, men også et område jeg ikke har den store viden indenfor. Hvorfor det ærgrer mig at tråden skal endnu ud i sådan noget ligegyldigt pjank.... Og jeg er for så vidt ligeglad med hvem der startede det. I to er lige gode om at have dræbt denne tråd - tak for kaffe!

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)