Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content vs. webhoteller

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg vil BESTEMT ikke anbefale strategier der bygger på "security by obscurity". Hele din strategi falder til jorden hvis f.eks. jeg laver et link undermappen. At overlade hele sikkerheden i din strategi til hvad andre folk nok ikke gør er for risikbelt, synes jeg. :)

Helt korrekt, men det er nu ikke hele min strategi som du nok også godt ved :) 

Sammenholdt med det andet jeg siger, så falder det hele jo tilbage på om den hjemmesideløsning som er på domænet eller undermappen for den sags skyld tager hånd om problemerne eller ikke. og efter min mening som du jo nok også godt kender, så burde det være hjemmesideløsningen som tager hånd om problemet og ikke webhoteludbyderne.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:46

det ville især blive ekstra irriterende, hvis nu webhoteller hjalp til med at løse nogen af domæne duplicate content problematikkerne, men så valgte at løse det på forskellige måder, og ligeledes forskelligt afhængig af OS, webhotel type m.v.

Det kunne man sagtens forestille sig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg vil BESTEMT ikke anbefale strategier der bygger på "security by obscurity". Hele din strategi falder til jorden hvis f.eks. jeg laver et link undermappen. At overlade hele sikkerheden i din strategi til hvad andre folk nok ikke gør er for risikbelt, synes jeg. :)

Mikkel, du ved at det kræver en CatchAll redirect strategi for at komme udover "security by obscurity" problematikken, og hvilke websites findes der lige der benytter denne (CatchAll) strategi?

Når dine egne sites bygger på "security by obscurity" , kører du så ikke også selv en for risikabel sikkerhedsprofil?

/Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:31

Du vrøvler som sædvanligt Jesper. Jeg gider virkelig ikke spilde min tid på dit personfnidder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Det er dig der vrøvler Mikkel.

Følgende side er duplicate content af din forside:

http://www.demib.com/?DC=yes 

Når du ikke har beskyttet dig mod, at folk kan linke til dine sites, med parametre der skaber duplicate content, forlader du dig på "security by security".

I betragtning af at du ikke har fejet for egen dør først, er det interessant at se hvor hurtig du er til at kritisere andre. Så kan vi ikke lukke denne snak om "det risikable ved at forlade sig på security by obscurity".

Sandheden er at ALLE sites forlader sig på "security by obscurity" hvad DC angår.

/Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:49

Jesper, jeg gider som sagt ikke at deltage på dit Arto-niveau. Fis hen i børnehaven hvis du vil videre ad det spor. Du er sgu for latterlig.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 22:52

For at være lidt seriøse. Er der noget hosting udbyderne kan gøre for at støtte SEO eller skal de helst holde "nallerne" væk, da de kan gøre mere skade end gavn?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:19

Cicoor Host & Saas ApS:

For at være lidt seriøse. Er der noget hosting udbyderne kan gøre for at støtte SEO eller skal de helst holde "nallerne" væk, da de kan gøre mere skade end gavn?

Helt klart det sidste.

At være hosting udbyder har INTET som helst med SEO at gøre.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:31

Cicoor Host & Saas ApS:

Ja selvfølgelig er der ting de kan gøre. Men problematikken er jo at trådstarters liste er med billig webhoteludbydere. og der mener jeg ikke at man kan stille krav til SEO.

Men for at komme med nogle eksempler på hvad en hostingudbyder kunne gøre, så er det fx i form af guides som har eksempler på hvordan man i htacces kan bestemme om det skal være med eller uden www. - hvordan man fjerner trailing slashes som også er et stort problem på rigtig mange servere. (http://www.amino.dk//members////ktj_2D00_media.dk/default.aspx) Altså en hjælp til hvordan man kan gøre forskellige ting. og så måske stille nogle værktøjer til rådighed i webhoteladministrationen fx redirect værktøjer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:40

Jesper Jørgensen:

Sandheden er at ALLE sites forlader sig på "security by obscurity" hvad DC angår.

/Jesper

Tror faktisk ikke at du kan finde DC på min SEO løsning. du må gerne prøve hvis du lyster, for jeg har opgivet at finde huller. :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)