Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content vs. webhoteller

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu det fedt nok :-)

Når folk er i krig, er de sårbare, og man kan læse nogle af deres hemmeligheder. Sådan en tråd her, har masser af guldkorn mellem linjerne.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:52

Jimi Hove:

Jeg synes nu det fedt nok :-)

Når folk er i krig, er de sårbare, og man kan læse nogle af deres hemmeligheder. Sådan en tråd her, har masser af guldkorn mellem linjerne.

Du må være god til at læse mellem linjerne :) jeg kan ikke se nogen hemmeligheder :)
Jeg synes nu også det er fint nok, så længe der tales om emnet og tonen i indlæggene stadig er på et vidst niveau.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:21

Hvad der er åbenlyst for èn, er en "hemmelighed " for en anden :-)

Så længe der ikke kommer trusler der overskrider lovgivningen, kan de bare fyre den af . Jeg er ikke så sart :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:31

Ps:

Jeg ville nu også hellere have en debat der KUN duftede af roser, men selv roser skal fodres med lort. En gang imellem skal lortet vendes , så det ikke stivner.

Noget jeg virkelig ikke kan med, er folk der udgiver sig for at være åh så afbalancerede , men sviner en til på det groveste, subtilt. Det virkelig kujoner. Sig det som det er, og lad os komme videre.

Og så rykker jeg videre

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:12

Jimi Hove:

Hvad der er åbenlyst for èn, er en "hemmelighed " for en anden :-)

Stick out tongue

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:59

For at vende tilbage til emnets originale overskrift:

Jeg mener ikke at webhotellerne på nogen måde direkte og aktivt bør blande sig i disse ting. Hvorvidt de indirekte blander sig, i form af råd, vejledning og guides til deres kunder, er en helt anden sag. Det ville blot være rigtig godt! Men aktivt at blande sig som der foreslåes i starten af tråden - nej tak. Det vil skabe flere problemer, end det ville løse. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:16

Jeg kan i hvert fald huske hvad der skete, da et meget stort Amerikansk hosting center - RackSpace, for nogle år siden ville "optimere" for kunderne. De vurderede at de der søgemaskine-robotter tog for meget båndbredde og spærrede derfor for alle søgemaskinerne på netværksniveau! Det var kun fordi vi havde nogle venner på søgemaskinerne, der kunne hjælpe os med at teste, at deres crawler IP's blev afvist på samtlige domæner hos RackSpace, at vi fandt ud af det. Det er jo ikke noget den enkelte kunde sådan lige kan tjekke.

Jeg har oplevet andre, lidt mindre katastrofale, eksempler på hvad der sker når hosting virksomheder begynder, at "optimere" tingene for kunderne. Den slags optimering er jeg meget gerne fri for :)

Det er fint nok, at de stiller kodestumper og gode råd til rådighed - men de skal dog passe enormt meget på, at det de så stiller til rådighed faktisk også virker som det skal og at informationerne er korrekte. Og netop på det punkt vil mange hosting udbydere nemt fejle fordi de simpelt hen ikke har den ekspertiser og erfaring der skal til for, at give korrekt rådgivning om f.eks. SEO. Og så er det altså bedre at lade være. Forkerte "gode råd" om SEO er absolut ikke godt.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)