Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Logo/navn

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoér

Jeg har de sidste 2 år haft det samme firma navn (som er mit navn Aeileeng), og designer selv mit tøj med dette mærke. Har været i alt på 8 forum/ designer outlet messer, og folk er begyndt at vide hvem jeg er.

Sagen er at jeg muligvis skal have egen butik, og har tænkt over om mit designer mærke skal være det samme som butikken. Mit navn er speciel, og må anerkende at mange ikke kan stave til det (jeg er den eneste i verden som hedder det). Har tænkt på et nyt navn, som skulle være Lady birds. Tænkte at man kunne lave fede logoér med det, og at det lyder godt i ørene. Og overvejer så, at alt skulle lave om, til dette logo/mærke. Men at jeg så måske mister nogle kunder, (men vil jeg nu det, hvis jeg bliver ved man at stå på den samme stand som de sidste 8 gange???).

Hva synes I?

Håber der er mange der vil give et svar.

Hilsen Aeileeng.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:25
Hejsa...

Jeg ville nok beholde samme navn (for at have det) og så oprette "undermærker". Ligesom mange andre designere idag gør. Har et brand de er kendt under, men har også efterhånden fået et par under"brands". Du kan gøre det samme med dit navn. F.eks. Lady Birds by Aeileeng eller lignende. Det kan man også let få implementeret i logoet. Vi kan også være dig behjælpelige med det. Skriv til info@refocus.dk og henvis til tråden. Så ved vores art director hvad der skal laves, og at der er amino-rabat ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 11:31
Hej marcel

Du er godt nok hurtigt .

Det lyder meget godt i mine ører, men hva skal butikken hedde?

Og skal jeg ændre mit virksomheds navn, til "Lady birds by Aeileeng"?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:05
Ja, vi er generelt rigtigt hurtige :)

Butikken skal så hedde Lady Birds, men firmaet stadig Aeileeng. Så kan du nemlig bruge "Lady Birds by Aeileeng"

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hej Aeileeng

Jeg ville helt klart gå efter navnet Lady birds by Aeileeng. Der findes mange andre navne, der er svære at stave (bl.a. mit eget), men det gør ikke, at det ikke er godt. Jeg tror bestemt ikke, du vil miste kunder på det.

Vedr. butikken kunne den hedde blot "by Aeileeng", men "Lady Birds" kunne også være en mulighed. Domænerne er ledige med .dk

Hvis du skulle være interesseret, vil jeg meget gerne hjælpe dig med logo og andet – kontakt mig meget gerne for uforpligtende snak og tilbud!
Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 12:31
Spørgsmålet er om der skal oprettes 2 cvr nr?

Jeg havde tænkt lidt på at om man kunne lave en konkurrence, om at folk kunne lave et logo, og det bedste af det ville jeg så udvælge. Er det noget man kunne gøre?

Skal nemlig og have udarbejdet en hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Det med en konkurrence om at få lavet et logo, kan du i princippet godt lave. Det er blot ikke særlig velset, da det ender med – for en meget stor del af deltagerne – at de ikke får en rød reje for deres arbejde. Jeg går ikke selv med i sådanne konkurrencer af samme årsag.

Men nogle gør i det – du skal blot ikke forvente at få opfundet den dybe tallerken ved at gribe tingene an på en sådan måde. Og det behøver ikke være så dyrt at få et godt logo, hvor der er tænkt over former, farver, slutprodukter osv. osv.

Der findes også hjemmesider, hvor du kan gå ind og købe færdige logoer – så koster det kun, hvis du skal have ændret i det. Men om det bliver billigere, ved jeg ikke – det kommer helt og holdent an på, hvor kræsen du er.

Hvis du gerne vil have et logo, som skal kunne "holde vand" fremover også, kan det hurtigt betale sig at få tingene lavet ordentligt fra start.

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 12:55
hej bettina

Det var bare en amino, som foreslog mig det.

Men det er bare det, hvordan kan man være sikker på at man få et logo som man gerne ville have??

Hvis jeg nu bestiller et logo hos dig, og jeg ikke er tilfreds med det, ender jeg så med en regning alligevel?

hilsen Aeileeng

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Kære Aeileeng!

110% kan jeg ikke sikre dig, hvad dét gælder. Men logoet vil blive udarbejdet i tæt samarbejde med dig – og ud fra dine ønsker og specifikationer. Det er også årsagen til, jeg synes, vi skal tage en lang samtale, hvis du fortsat er interesseret.

Prisen er selvfølgelig fast fra starten, så vi fortsætter, til du er tilfreds med resultatet.

Men ja, det er meget svært at vælge leverandør til noget sådant... Jeg håber, du må blive klogere på, hvad du vil. Under alle omstændigheder vil jeg råde dig til at tage en uforpligtende snak med de udbydere, du synes er interessante og derefter vælge den, du føler dig mest på bølgelængde med. Det giver i sidste ende som regel det bedste resultat.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 21:15
Hej andre aminoér

Er der andre der kan hjælpe mig?

Hilsen Aeileeng

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)