Hej aminoér Jeg har de sidste 2 år haft det samme firma navn (som er mit navn Aeileeng), og designer selv mit tøj med dette mærke. Har været i alt på 8 forum/ designer outlet messer, og folk er begyndt at vide hvem jeg er. Sagen er at jeg muligvis skal have egen butik, og har tænkt over om mit designer mærke skal være det samme som butikken. Mit navn er speciel, og må anerkende at mange ikke kan stave til det (jeg er den eneste i verden som hedder det). Har tænkt på et nyt navn, som skulle være Lady birds. Tænkte at man kunne lave fede logoér med det, og at det lyder godt i ørene. Og overvejer så, at alt skulle lave om, til dette logo/mærke. Men at jeg så måske mister nogle kunder, (men vil jeg nu det, hvis jeg bliver ved man at stå på den samme stand som de sidste 8 gange???). Hva synes I? Håber der er mange der vil give et svar. Hilsen Aeileeng. |
Hejsa...
Jeg ville nok beholde samme navn (for at have det) og så oprette "undermærker". Ligesom mange andre designere idag gør. Har et brand de er kendt under, men har også efterhånden fået et par under"brands". Du kan gøre det samme med dit navn. F.eks. Lady Birds by Aeileeng eller lignende. Det kan man også let få implementeret i logoet. Vi kan også være dig behjælpelige med det. Skriv til info@refocus.dk og henvis til tråden. Så ved vores art director hvad der skal laves, og at der er amino-rabat ;-)