Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsorer?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige en ting. Du behøver ikke bevise noget for mig omkring at du løber det giver næsten sig selv når du skal bruge løbetøj og løbesko 

Prøv spar nord de plejer at være flinke :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvordan det er i løbesporten, men i tennis var det ikke så svært at få Wilson og de andre producenter til at sponsorere.

Min egen datter fik tøj, sko , bolde, ketchere mv.

Kravet var at ligge mellem nr. 1 - 3 i sin årgang.

Måske er tennissporten også lidt speciel....  Man kan bare kigge på pengepræmierne for at vinde store turneringer - kontra de småpenge de får i f.eks badminton.

Så min tanke er at du via din løbeklub ? går til producenterne/forhandlerne af sko/tøj. De har vel en indkøbsaftale et sted.

Alternativt er der virksomheder i området hvor du løber  - hvor du jo lige kan løbe forbi - og høre om de vil sponsorere udstyr.

 

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

op

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

op

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

løberen:

op

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

op

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver sikkert "op" for at sende tråden op ad igen. Men jeg er ret sikker på at det har en negativ virkning her på amino og i mange andre fora.

Havde det nu været fordi at du ville tilbyde gratis is eller andet lækkert var det sikkert ok at gøre dette. men nu irriterer det mig, for jeg får nemlig en mail hvergang der skrives i denne tråd. Nu melder jeg det fra og får ikke mere info på denne tråd...

Hvis nu der var nogen der ville sponsere en løber der løber langs motorvejen?? Så havde de nok skrevet til dig. Jeg tror du skal ændre taktik eller sportsgren... Løb er danmarks største idræt...

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Du skriver sikkert "op" for at sende tråden op ad igen. Men jeg er ret sikker på at det har en negativ virkning her på amino og i mange andre fora.

Havde det nu været fordi at du ville tilbyde gratis is eller andet lækkert var det sikkert ok at gøre dette. men nu irriterer det mig, for jeg får nemlig en mail hvergang der skrives i denne tråd. Nu melder jeg det fra og får ikke mere info på denne tråd...

Hvis nu der var nogen der ville sponsere en løber der løber langs motorvejen?? Så havde de nok skrevet til dig. Jeg tror du skal ændre taktik eller sportsgren... Løb er danmarks største idræt...

Mvh

Jesper

 

Tjeck evt. min  løbe logbog

http://www.amino.dk/forums/t/92419.aspx

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Løb lidt mindre og lav noget mere så får du råd til de par sko. 

Og hvis du er heldig kan du få sportsmaster logo på din trøje. (mod betaling men det ser jo godt ud med en sponsorer ik?) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver en del med sponsorater på bureauet.

Jeg tror ikke du kan få et proffesionelt sponsorart, det kræver noget tv-dækning eller lign. Derudover tror jeg også du kunne lave en større timeløn ved bare at arbejde de par timer der tager at sparre 1200 kr sammen.

Alternativt ville jeg afsøge mit personlige netvæk, måske du har en tante/onkel/fætter/bror/bekendt der gerne vil hjælpe lidt. Det er bare vigtigt det er en lokal, ingen grund til at reklamere for en jysk tømrer hvis du bor på falster.

Bare mine 5 cent

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)