Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsorer?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
løberen:

Jeg vil gerne vide hvad der er kravet til at få en sponsorer? Hvad er kravene for dig før du vil gid penge eller løbe gear?

 

hvad mener du selv du kan tilbyde? Hvad synes du selv du er værd? Med andre ord. Hvad får man ud af at give dig et par løbetights? Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige hvad man er værd?  Men jeg regner med at jeg 1000-1200kr  til et par løbesko et par gange om året..

jeg kan tilbyde, at jeg vil gøre dit logo synligt når jeg løber..

Du får en løber som vil kæmpe for at komme i top af løber i danmark.

Mvh

Løberen

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen er interesseret i at en løber som reklame sølje så send en pm;)

 

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man være sikker på du løber hver eneste dag. Big Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lige løbet 10 km. Så du kan godt stole på mig? ved ikke hvordan jeg skal vise at jeg løber ?

Det er bare med at tro på mig..

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo svært at bevise. Man skal tro på dig.Smile

Forresten løber du i skove og parker hvor der ikke er mange mennesker ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej løber ved motorvejen, i  min byen og i et sommerhusområde. Næsten aldrig i skoven.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

løberen:

Hej,

Jeg vil gerne vide hvad der er kravet til at få en sponsorer? Hvad er kravene for dig før du vil gid penge eller løbe gear?

Mvh.

Løberen

 

Hej Løberen,

Det kunne måske gøre det nemmere for dig, hvis du købte et pulsur med GPS hvorved du så får mulighed for at vise hvor du løber henne, med præcise rutebetegnelser.

Derudover kunne du lave en blog, hvor du skriver om dit liv som løber og cyklist. Fastsæt nogle mål og lad brugerne følge din vej til at nå disse mål.

På bloggen kunne du også fortælle om hvad det er de forskellige firmaer sponserer, samt billeder af eksempelvis trøjen med sponsorlogoet på.

Hvis du gør det interessant nok og får nok der læser med, så tror jeg også det bliver lidt nemmere at finde en sponsor.

Det vil måske også være smart at starte med de lokale erhvervsdrivende. Alt andet lige er det nok nemmere, at få lokal håndværker til at ønske og blive eksponeret, end en der sidder med sin lille virksomhed 450 km væk.

Well, det var bare nogle ideer til hvordan du kom videre.

Under alle omstændigheder må du have held og lykke med jagten!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke reklame på tøjet har nogen former for værdi. Desværre. Jeg har et textiltrykkeri 

Hvis jeg skal lokkes til at give noget vil jeg jo klart nok også have noget for mine penge. Det kunne være: 

1. Du har et nyhedsbrev hvor i jeg kunne vise mine produkter

2. Du har en hjemmeside hvor jeg om lave en webshop del til som sælger sportstøj.

3. Du har en stor fan side på facebook som jeg må få reklame for løbetøj på.

4. Eller anden form for reklame hvor det kan give mig besøg på min hjemmeside.

Når jeg har folk i butikken som har fået lavet et rigtig flot logo og de så siger " jeg vil også gerne lige have mit telefon nummer med" spør jeg dem " hvad firma ligger lige over for Tex-tryk alle siger en af to ting, ved ikke eller falck. Det er g4s der ligger op den anden side. Det har være så flinke at skilte med det på en skilt som er ca 20-25 M bred. 

Jeg mener hvis man ikke ser det ser man da slet ikke et bette tryk på en trøje. Hverken logo eller telefon nummer. 

Hvis du gerne vil have en sponcorer til sådan noget så find dig en kammerat som har et firma som vil trække lidt tøj fra med logo på og gi har en middag :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)