Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg overlevede....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
mine første 2 åbningsdage i min nye forretning, men hold da op hvor er jeg bare træt i hele min krop og mit hoved er ved at eksplodere.
 Så er der nogle af jer derude, der har nogle gode tips til at få lidt bedre energi til at klare den nye hverdag?  

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:39
Kan kun sige: Lad være med at falde hen og dovne om aftenen. Det er en ond cirkel. Keep the wheels running :-)

Men det er god adspredelse at gå en lang tur. Det gør jeg, når jeg har haft en meget hård dag. Og så tidligt i seng :-) selvom sidstnævnte ikke er noget jeg er god til at praktisere.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:16
Ryg en joint, drik en whisky og sæt en voldsfilm på DVD''en - det hjælper :)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:35
Dato: 02-12-2006 22:15:56
Forfatter: Mikkel deMib
Ryg en joint, drik en whisky og sæt en voldsfilm på DVD''en - det hjælper :)

Lige præcis - også en ecstasypille sammen med den daglige vitaminpille hver morgen :-)

// Jesper Skov

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:42
En god omgang spinning et par gang om ugen!
Det giver ihvertfald mig overskud i hverdagen og man har så god samvittighed bagefter.

Udover er det næsten umuligt at sidde og tænke på arbejdet/virksomheden, når man sidder der og hjuler rundt, så det kan også virke afstressende.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:28
En god omgang spinning et par gang om ugen!
Det giver ihvertfald mig overskud i hverdagen og man har så god samvittighed bagefter.

Helt enig med Brian, en god omgang træning giver masser af energi, også selvom man er flad før man starter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Der skulle jo ikke være noget mere afstressende end at gå en tur i skoven og høre vinden i træerne... men ellers er Ginseng noget, jeg selv praktiserer efter at have fået barn, hvor man ikke altid får den nattesøvn, man drømmer om!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:45
Dato: 04-12-2006 10:23:24 Forfatter: sandfær-andersen 
den nattesøvn, man drømmer om!

Godt udtryk :-)

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Tak

Efter gennem tiden at have rodet mig ind i foreningsblade – og mere og mere skrive selv, er sproget blevet langt mere interessant at lege med, end det var i folkeskole/gymnasietiden!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:52
  Hvis du ikke indimellem lader dig selv slippe tankerne fra arbejdet, så vil du med stor sandsynlighed slide dig selv op på et eller andet tidspunkt. At koble fra kan gøres på forskellige måder - som nogle skriver så er en gå-tur nok for dem, imens andre skal en tur i byen og have blæst hjernen igennem. Her i starten er risikoen for at brænde ud ikke så stor - men som du selv skriver så er det altså noget der godt kan tage hårdt på én. Men det er et spørgsmål om lige at "komme op på cyklen og i gang". Men på længere sigt bør du helt klart finde dig en eller flere måde at stresse af på.

Nogle af mine anti-stress-piller:

Omvendt plæneklipper m.m.

Biologisk markulator:

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)