mine første 2 åbningsdage i min nye forretning, men hold da op hvor er jeg bare træt i hele min krop og mit hoved er ved at eksplodere. Så er der nogle af jer derude, der har nogle gode tips til at få lidt bedre energi til at klare den nye hverdag? |
Jeg overlevede....
Men det er god adspredelse at gå en lang tur. Det gør jeg, når jeg har haft en meget hård dag. Og så tidligt i seng :-) selvom sidstnævnte ikke er noget jeg er god til at praktisere. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Lige præcis - også en ecstasypille sammen med den daglige vitaminpille hver morgen :-) |
// Jesper Skov
Det giver ihvertfald mig overskud i hverdagen og man har så god samvittighed bagefter. Udover er det næsten umuligt at sidde og tænke på arbejdet/virksomheden, når man sidder der og hjuler rundt, så det kan også virke afstressende. |
Helt enig med Brian, en god omgang træning giver masser af energi, også selvom man er flad før man starter :) |
|
Godt udtryk :-) mvh Hans |
![]() Efter gennem tiden at have rodet mig ind i foreningsblade – og mere og mere skrive selv, er sproget blevet langt mere interessant at lege med, end det var i folkeskole/gymnasietiden! |
Nogle af mine anti-stress-piller: Omvendt plæneklipper m.m. ![]() Biologisk markulator: ![]() |