Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyhhh - så lykkedes det endelig :·)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe stor tak til alle jeres yderst brugbare kommentarer - det er jo bare at starte fra en ende af og få tingene på plads. Jeg er vildt glad for den tid der er brugt på at kigge det igennem.

Redirects er der lavet på 2500 varer og menuer - nogle direkte til varerne og andre til forsiden.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Nu er der sagt så meget at det svært at kritisere mere på jeres enormt flotte shop.

Jeg fandt frem til jeres Facebook Page, som jo virkelig kører for jer! Hold kæft det er godt gået, at I for det første har fået så mange "synes-godt-om'ere", men endnu mere imponerende så aktive de er. Flot arbejde!

Nå, det jeg tænkte var egentlig, om I har overvejet at give Facebooks Likebox en plads på jeres shop? Det jeg hører er at denne boks i meget højere grad end et Facebook-logo eller alm. link skaber "synes-godt-om'ere" (bl.a. nævnte Thorborg det vidst i et talkshow engang).

Få boksen her

Den er naturligvis ikke så pæn, men den skulle efter sigende være meget effektiv.

Håber idéen kan bruges til at få endnu flere aktive forældre på jeres Facebook Page :)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft, hvor er den shop bare megapæn ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Så fik jeg endelig tid til at kaste et kritisk blik på din nye shop. Hvor er den altså bare super flot og velfungerende. 

Jeg er vild med de jeres brug af børne-model-billeder øverst på hoved-siderne. Det giver et kæmpe løft til shoppen.

Jeg kan også se, at I efterhånden har fået rigtig godt styr på jeres produktfotos - det er ret godt gået og helt sikkert en god investering. Jeg ved af bitter erfaring, hvor meget tid og hårdt arbejde den slags kræver Smile

Når man klikker på et billede og får det op i stort format kunne det dog godt være lidt større. Jeg har fået oplyst 900x550 og 800x600 pixels som gode billedstørrelser fra web-designere. Specielt var nogle af jeres bred-format legetøjsbilleder mast ret meget sammen.

I mine øjne kan I stadigvæk få mere ud af jeres tøj-fotos....Jeg ved godt, at det kan være super svært at få børnetøj til at se lækkert ud som packshot. Jeg vil meget gerne give et par tips videre. Jeg sender lige en PB lidt senere.

Held og lykke med den nye shop. Jeg håber, at I vil kunne mærke det på salget - det fortjener I.

[:-]Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din feedback Carsten :·) Jeg glæder mig til at høre gode ideer til produktbillederne :·)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud - tillykke!

Men sitet er møj langsomt her lørdag eftermiddag.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke langsomt her... er det stadig hos dig? kan det være din forbindelse?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Helle,

Fedt nyt design. Er det noget I kan mærke på konverterings procenten? Positiv, negativ?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Resultatet er virkelig godt Helle & Lone!

Det er meget mere simpelt end den gamle shop, og så ser det skide godt ud... Kan godt lide at de gamle farver mm er bibeholdt!

Så hjalp det, at vi krydsede fingre ;D

Held & Lykke med udsalget Skype-CoolSmile

PS. Den er altså ik langsom her... Den fungere, som den skal!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe tillykke med den nye shop, det er helt sikkert et flot skridt i den rigtige retning :-)

Jeg har (for snart noget tid siden) tilladt mig at give feedback i form af en blog post, da det er lidt nemmere end at skrive en laaaang besked på Amino:

Kritisk gennemgang af det nye Houseofkids.dk

Håber i vil tage vel imod det!

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)