Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyhhh - så lykkedes det endelig :·)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Tillykke med en utrolig flot og veldesignet webshop.

Synes især om det enkle design samt en godt afstemt farvepalet.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Stort tillykke med den nye shop, det ser rigtig godt ud, jeg er vild med de små stof/tøj detaljer i designet :o)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt gået - det spiller bare :-)

 

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker webshop.

Godt gået Yes!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Meik Jessen:

Hej Helle

Stort tillykke med den nye shop, det ser rigtig godt ud, jeg er vild med de små stof/tøj detaljer i designet :o)

Lige præsis - jeg er også helt vild med 'nålen' på billederne . . . Godt gået Lone Smile

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lidt kommentarer, jeg ved jo du kan tage kritikken.

1.       Jeg synes baggrunden på logoet står meget uskarp og grumset, lidt ærgerligt når resten nu er så lækkert.

2.       Når du viser nyeste varer i bunden uden navn eller lign så kunne jeg godt tænke mig at navnet i det mindste stod som et ALT tekst, så jeg har mulighed for at køre musen over og se hvad dælen det er.

3.       Menuen helt i top står med en meget tynd skrift og er egentlig svær at læse på en lille bærbar skærm. Selvom det måske ville ”ødelægge” designet en smule, så synes jeg du skal overveje at gøre teksten fed.

4.       Hvor mange af dine kunder køber mere end 1 vare? Hvis det er flertallet, så overvej om det er rigtigt at sende dine kunder til indkøbskurven, frem for at blive på produktet.

5.       Hvor er fragten? Jeg skal som kunde lede efter den, og gør jeg ikke bliver jeg overrasket over prisen pludselig stiger på vej igennem betalingsflowet.

6.       Jeg kan heller ikke se hvilke kort jeg skal betale med, så som helt ny kunde som ikke kender din shop vil jeg automatisk gå ud fra at du nok er en af de der små irriterende butikker der kun accepterer bankoverførsel, og væk er jeg igen.

7.       Special editions? Jeg har godt nok ikke små børn, men jeg savner en lille inspirerende tekst i toppen at kategorien der lige fortæller mig hvad det her er. Er det varer der kun sælges x antal af, eller hvad er det?

8.       Outlet – Det kan være en god ide at sætte en minimum % besparelse på outlet varer, så kunderne ved at de minimum sparer f.eks. 30% på de varer der ligger i outlet, så får den en føelse af at her er mange penge at spare.

9.       Sideskift når man f.eks. søger på miny er meget svær at få øje på (Meget lille række tal helt i bunden af siden)

10.   Spørg om varen, indpakning og tip en ven virker ikke i Chrome

11.   Hvorfor åbner Tilmeld nyhedsbrev i et nyt vindue? (Ikonet ved siden af kurven)

12.   Når jeg klikker ind på f.eks. børnesko så fylder topbilledet faktisk hele min skærm. Det vil sige jeg slet ikke ser nogle produkter uden at scrolle, måske højden skulle beskæres lidt.

Derudover er der en helt masse ting til hele checkout forløbet, men jeg går ud fra det er denne del du mener i arbejder på når du siger betalingen J

Stort tillykke med jeres nye site, der er rigtig mange gode elementer, men det er jo kritikken man lærer mest af.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke Helle! Jeg har tit tænkt på, hvem af os der kom først med den nye shop og det blev så dig, som det også burde. Det må være superskønt, for det er et sandt mareridt at skifte shopsystem med alt hvad det indebærer.

Jeg synes, den er kanonflot - farver og design - ja- det hele. Alt er så overskueligt og fint - altså ingen rod. Jeg er sikker på, at det vil kunne ses på bundlinien.

Det eneste jeg kunne komme med er, at når man vil have at produktbilledet forstørres, så burde det være i lightbox istedet for et alm. pop-up-vindue.

Derefter mere tekst på produkterne - fx. mere som Bonaparte gør det med beskrivelse af snit og hvilket stof der bruges.

Ellers ikke noget endnu - den er bare skøn og jeg får lyst til at shoppe.

Godt gået til jer begge - Helle og Lone og nyd rødvinen Yes

Drinks

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot side! Jeg fortsætter i tråd med Martin's glimrende kommentar:

 

  • Forsiden hedder <title>House Of Kids</title>, hvor den måske burde hedde: <title>Børnetøj til børn og barlige sjæle - House of Kids</title> - eller hvad I nu kunne finde på. 
  • Jeg mener den øverste menu (log ind, kontakt m.v.) er alt for utydelig. Den er nærmest blevet til en af de der irriterende værktøjslinjer, nogle hjemmesider har. Sider som "KONTAKT", "LOG IND", "SPØRGSMÅL & SVAR", skaber alle tillid hos den besøgende samt vished om, at man kan få hjælp, hvis man har brug for det). Disse bør som sådan udgøre en langt større del af layoutet. 
  • E-mail adresse i footer er ikke et link. Jeg er nødt til at kopiere mailen og indsætte den, før jeg kan komme i kontakt med jer. 
  • Jeres favicon er et billede af en indkøbsvogn - hvorfor ikke et lille hjerte eller noget andet, der signalerer utvetydigt, at man er havnet hos jer? 
  • Fragten bør efter min mening udgøre et statisk beløb i indkøbskurven. Det mindsker ubehagelige overraskelser i betalingsflowet, og din kunde har hele tiden overblik over, hvad fragten koster. 
  • Jeg synes generelt skriften bør være større i alt fra menupunkter til overskrifter og billedtekster. Hvis jeg træder fire-fem skridt tilbage fra skærmen kan jeg kun se billeder af børn der leger. I burde nok overveje at gøre lidt mere ud af at formidle så hurtigt som muligt, hvad I sælger, og hvorfor jeg skal købe det hos jer!

 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er synd at i ikke får 301 redirected fra de gamle url'er over til de nye. Eks. katvig linket i din signatur, den redirecter til forsiden, det ville være bedre hvis den redirectede til den nye katvig url. Ellers kan  jeg kun sige at det er en smuk shop!

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)