Lidt kommentarer, jeg ved jo du kan tage kritikken.
1.
Jeg synes baggrunden på logoet står meget uskarp
og grumset, lidt ærgerligt når resten nu er så lækkert.
2.
Når du viser nyeste varer i bunden uden navn
eller lign så kunne jeg godt tænke mig at navnet i det mindste stod som et ALT
tekst, så jeg har mulighed for at køre musen over og se hvad dælen det er.
3.
Menuen helt i top står med en meget tynd skrift
og er egentlig svær at læse på en lille bærbar skærm. Selvom det måske ville ”ødelægge”
designet en smule, så synes jeg du skal overveje at gøre teksten fed.
4.
Hvor mange af dine kunder køber mere end 1 vare?
Hvis det er flertallet, så overvej om det er rigtigt at sende dine kunder til
indkøbskurven, frem for at blive på produktet.
5.
Hvor er fragten? Jeg skal som kunde lede efter
den, og gør jeg ikke bliver jeg overrasket over prisen pludselig stiger på vej
igennem betalingsflowet.
6.
Jeg kan heller ikke se hvilke kort jeg skal
betale med, så som helt ny kunde som ikke kender din shop vil jeg automatisk gå
ud fra at du nok er en af de der små irriterende butikker der kun accepterer
bankoverførsel, og væk er jeg igen.
7.
Special editions? Jeg har godt nok ikke små
børn, men jeg savner en lille inspirerende tekst i toppen at kategorien der
lige fortæller mig hvad det her er. Er det varer der kun sælges x antal af,
eller hvad er det?
8.
Outlet – Det kan være en god ide at sætte en
minimum % besparelse på outlet varer, så kunderne ved at de minimum sparer
f.eks. 30% på de varer der ligger i outlet, så får den en føelse af at her er
mange penge at spare.
9.
Sideskift når man f.eks. søger på miny er meget
svær at få øje på (Meget lille række tal helt i bunden af siden)
10.
Spørg om varen, indpakning og tip en ven virker
ikke i Chrome
11.
Hvorfor åbner Tilmeld nyhedsbrev i et nyt
vindue? (Ikonet ved siden af kurven)
12.
Når jeg klikker ind på f.eks. børnesko så fylder
topbilledet faktisk hele min skærm. Det vil sige jeg slet ikke ser nogle
produkter uden at scrolle, måske højden skulle beskæres lidt.
Derudover er der en helt masse
ting til hele checkout forløbet, men jeg går ud fra det er denne del du mener i
arbejder på når du siger betalingen J
Stort tillykke med jeres nye site, der er rigtig mange gode elementer, men det
er jo kritikken man lærer mest af.