Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal 10.000 og få 12.000 retur efter en mdr...

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MediaHuset:

Jeg kan sige det ikke er pyramide der tales om :-)

Jeg har selv kørt en del test på dette med mindre beløb og det virker som det skal..

min første dag lagde jeg 23,- kr i det og fik 98,- retur

min anden dag lagde jeg 98,- i det og fik 196,- retur

Din test beviser på ingen måde, at der ikke er tale om et pyramidespil. Hvis ikke du ved hvor værdien skabes, prøver du enten at snyde nogen eller er selv ved at blive snydt groft. Under alle omstændigheder så pas på - førstnævnte giver fængselsstraf og sidstnævnte er en dyr måde at lære på.

Læs evt. lidt om konceptet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme

Hvis du absolut vil have fingrene på kogepladen, så lån fra D:E:R eller Leasy.

Held og lykke med finanserne.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel

Hvis dine test holder, og du minium fordobbler dine penge på en dag. Så kan du bare starte med 2 kr. og 30 dage efter, er du god for over en 1 milliard! Så håber jeg også du husker os små mennesker :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:13

Tommy:

Din test beviser på ingen måde, at der ikke er tale om et pyramidespil. Hvis ikke du ved hvor værdien skabes, prøver du enten at snyde nogen eller er selv ved at blive snydt groft. Under alle omstændigheder så pas på - førstnævnte giver fængselsstraf og sidstnævnte er en dyr måde at lære på.

Poncy pyramide ;D Googler man Bernard Madoff, så kan man læse lidt om sådan en fætter ;D

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:14

Lundsby:

Hej Mikkel

Hvis dine test holder, og du minium fordobbler dine penge på en dag. Så kan du bare starte med 2 kr. og 30 dage efter, er du god for over en 1 milliard! Så håber jeg også du husker os små mennesker :-)

Må ærligt indrømme jeg ikke har testet og regnet ud hvad det giver på sigt :-)

mit må er nu heller ikke så vildt, 20,000 før skat så kan jeg have et rigtig fint liv :-)

Jeg skal ikke have stor bil, hus og båd.. glad for min 1 vær lejlighed og gamle bil fra `97

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det lyder for godt til at være sandt..:-) men håber det går for dig... Held og lykke..:-)Yes

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 16:20

Skal vi ikke holde os til jeg ville høre lovgivningen og så tage stilling til dette..

Men jeg vil prøve at pusle lidt med det selv istedet :-)

Så kan det være jeg kan fremvise det en dag :-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:21

Lundsby:

Hej Mikkel

Kan man jo ikke helt sige :-)

Jeg synes det lyder spændende Mikkel. Har sendt dig en PM.

For det kan godt være du kan lave en fordobling af dine penge i de små beløb, men det kan ændre sig meget når du ganger beløbet med for eksempel 10.

Så prøv da frem med lidt større beløb, og så længe du får mere ud end du får ind, så er det jo godt :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 16:25

hej Casper 

Ja du kender jo sikkert også til metoderne..

Ja jeg kan jo ikke vide om det giver helt så stort overskud når man kommer op i 10.000 eller mere, men jeg ved jo man er 100% sikret for der er bare lidt overskud altid.

Alle virksomheder kan jo selvfølgelig gå konkurs, men det er jo ikke det jeg regner med de store spillere gør :-)

Mikkel

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:37

For det først lyder det totalt meget af Ponzi. For det andet giver det ingen mening at du skal låne af andre. Du har vel kr. 1000 selv som du kan starte med, og så tage den derfra. Hvis den er så sikker er det jo bare et spørgsmål om tid før du ejer det hele.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

MediaHuset:

Alle virksomheder kan jo selvfølgelig gå konkurs, men det er jo ikke det jeg regner med de store spillere gør :-)

Lehman Brothers Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)