Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal 10.000 og få 12.000 retur efter en mdr...

Side 2 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Niels:

MediaHuset:

min første dag lagde jeg 23,- kr i det og fik 98,- retur

min anden dag lagde jeg 98,- i det og fik 196,- retur

Men hvad med at dele ideen med os andre :)

Hej Niels

Det med at dele ideen med andre og skam også fin, men så går de store "gevinster" hurtigt af det igen, da indsats bliver for høj og derefter ikke kan svare sig, så det er noget der skal være så få der kender til så omkostningerne ikke bliver større og derved større konkurrence for så vil ideen dø meget hurtigt.

Så er der jo ikke længere mulighed for sikker gevinst..Udgifter skal være sikret under indtægt ;-)

Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Sikker gevinst. Det er jo genialt. Hvorfor låner du ikke en kvart million i banken så? Hvis investeringen giver stensikkert afkast burde der jo ikke være loft over, hvor mange penge du skyder i projektet. Hvorfor så overhovedet forære ideen væk?

Intet i livet er en sikker investering, medmindre vi taler statsobligationer. Derfor ved langt de fleste også, at de skal holde sig langt væk fra tilbud, som det du kommer med her.

Det må da stå sløvt til i SEO/webudviklingsdelen, siden du bruger så meget energi på at undfange nye og fantastiske 'alternative' forretningsmetoder.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

MediaHuset:
Det med at dele ideen med andre og skam også fin, men så går de store "gevinster" hurtigt af det igen, da indsats bliver for høj og derefter ikke kan svare sig, så det er noget der skal være så få der kender til så omkostningerne ikke bliver større og derved større konkurrence for så vil ideen dø meget hurtigt.

Jamen så bare med mig... jeg er ligeglad med andre på det område ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MediaHuset:
Ja jeg har mange ideer, men noget 100% risikofrit er fundet :-)

"Hvis noget lyder for godt til være sandt, så er det sikkert også!"

Siden jeg brændte mine små finger på et projekt for mange år siden har ovenstående været en ledetråd for mig. Det betyder ikke at jeg ikke har taget chancer osv eller jeg at jeg er en gammel sur mand.. Det er mere et udtryk for at jeg udvælger det jeg mener er realistisk

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Skrevet kl. 15:47

Niels:

MediaHuset:

Jamen så bare med mig... jeg er ligeglad med andre på det område ;)

Haha ... God stil Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 15:48

forstår det ikke,

hvis du kan lave en 20 til 200 kr. på 2 dage og har testet det i noget tid, har du vel masser af penge i overskud

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:49

Jeg ville gerne investere i dit projekt Mikkel.... Men jeg har desværre lige sendt alle mine sparepenge til en Mr. Chang i Hong Kong - hans projekt lød også rigtigt spændende Geeked

Nej seriøst.... Du forventer da ikke der er nogen der vil hoppe på den? Nu siger jeg ikke du er ude på at svindle og bedrage, men det lyder bare sådan... Du lover et afkast pr. måned der er latterligt højt... Du vil ikke fortælle en dyt om hvad din "geniale" idé går ud på.... Så ellers tak Mikkel.....og mellem os to... mon ikke du burde lade det projekt ligge - om ikke andet så fordi dit ry allerede så blakket, at du vil brænde ALLE broer herinde, hvis du går på røven med det der.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 15:49

Nu var det jo også bare lovgivningen jeg ville høre på området :-)

ikke et tilbud til aminoer om gode renter ;-)

Men takker for feedback..

Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 15:55

Anders Rasmussen:

forstår det ikke,

hvis du kan lave en 20 til 200 kr. på 2 dage og har testet det i noget tid, har du vel masser af penge i overskud? 

Jo der er da kommet lidt sparepenge :-)

Og de bliver geninvesteret hver uge :-)

Så istedet for at låne penge og betale renter så heller vente og selv bygge det stille og roligt op..

Jeg kan leve for ca 6000,- efter skat og moms om mdr så ikke så meget der skal til :-)

Lejlighed + bil = 3500,- og så lidt til mad og tøj :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:04

Niels:

Jeg har set det et sted... man prøver med små beløb hele tiden og får det dobbelte retur... Så siger man "hey.... jeg låner sgu lige et par millioner i huset, bilen, konen"..... hvorefter ham der skal få pengene til at yngle sender et postkort fra en stillehavsø med "mange tak" :)

Låner et par millioner i huset, bilen og konen  :D

Side 2 ud af 8 (79 indlæg)