Okay, så er det her meget risikofyldt i forhold til banken :-) Farligt marked og bevæge sig ind på :-)
Jeg prøvede bare at sige metoden ikke har nogen risiko
Skal vi kaste mere mudder ?
Sæt pengene i banken istedet og få gode renter, nemmest og sikrest
mikkel
Hej Mikkel
Og jeg prøvede blot at argumentere for at metoden har en stor risiko, hvilket den i mine øjne tydeligvis har. Det er en faktuel feedback på indlæggets og debattens faktiske indhold, og har intet med mudderkastning at gøre. Mudderkastning er angreb direkte på en person eller forhold som ikke vedrører selve emnet der debatteres - det er noget helt andet, jeg ser ingen mudder her.
Men du skal da have held og lykke med det, og jeg synes også det er fint nok du gerne vil dele det med os andre herinde på Amino, jeg mener blot du bør være realistisk og fair overfor "målgruppen", og oplyse om at der rent faktisk er en risiko forbundet med dette. Jeg mener ikke det er fair overfor eventuelle "naive" personer, at de ikke kender til den fulde sandhed eller den realistiske risiko der er forbundet med denne type forretning.
Hvad du vælger at gøre med dine egne penge er selvfølgelig din egen sag, men du må forstå at de mange kritiske indlæg kommer pga. der desværre jævnligt er folk som bliver lokket ind i denne type forretning og mister deres penge. Det ville jo være ganske kedeligt om det skulle ske for nogen Amino'er.
Mikkel... Du fortæller os at du kan give os en opskrift på at tjene 30.000 om måneden. Vi skal bare lige betale dig en plov først. Og nu kommer du og vil låne sølle 10k?!? Jeg forstår det sgu ikke helt, men din troværdighed er altså ikke i den høje ende af køjesengen. Sorry...
Han har på intet tidspunkt ville komme og låne 10k... Han spørger om han må låne dem af en og betale mere tilbage. Et regulært spørgsmål som man bør forholde sig til istedet for at begynde med at der er risiko osv.... Mikkel har sgu ikke altid være lige heldig herinde og jeg har da også rystet på hovedet, men denne gang er Mikkel uden skyld i noget som helst da han blot stiller et spørgsmål.... At han i en tidligere tråd nævnte noget med 500 kr bør ikke influere i at han STARTER i tråden med at stille et spørgsmål som vi alle jo nogle gange gør. Hvis det ender med at ens tidligere indlæg bliver vendt og drejet blot fordi man stiller et SPØRGSMÅL så bliver Amino jo begravet i intetsigende indlæg.
Denne gang har Mikkel sit på det tørre... Det er andre som begynder at mistro ham for det ene og det andet der lige bør stikke fingeren i jorden og læse hans første indlæg igen.... og måske lige læse det et par gange til.
Så er der gudhjælpe mig nogle der begynder at snakke om millioner.... Mikkel har på INTET tidspunkt snakket om at han vil tjene millioner milliarder på det han gør.... Han starter ganske fornuftigt og kan se at han får mere ind end han betaler.... noget som vi alle vil satse på vi kan. Her har Mikkel blot fundet opskriften. til Mikkel (og en ) hvis han på et tidspunkt kommer til at forvilde sig til hovedstaden.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Som sagt spørg jeg til en lovgivning, hvor er det at det bliver til jeg tilbyder dette ?
Point taken, men du skriver også ting som:
Ja jeg har mange ideer, men noget 100% risikofrit er fundet :-)
min første dag lagde jeg 23,- kr i det og fik 98,- retur
min anden dag lagde jeg 98,- i det og fik 196,- retur
Jeg kan så se at har man muligheden for at ligge 10.000 i det så er der en god gevindst og hente på det :-)
Du spørger til lovgivningen ja, men du skriver også hvad du vil bruge pengene til! Og hvis du havde en klokke klar risiko fri metode til at få en 20% forrentning ville jeg aldrig nogensinde låne penge til dette. Men omvendt har jeg så jo heller aldrig fundet en metode der giver mig 20% forrentning fra første måned af. Men det er nok bare mig.