Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En genial genvej til nye kunder

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Og du er fra 2100 københavn ø ikke? Der er faktisk netop oprettet en afdeling, der hedder jci 2100. Meget pudsigt.

Kig mere på http://www.jci2100.dk/ og smid dem en mail. Det er Kim Ørnbo, du skal have fat i. Bare hils fra mig.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 19:01

Jeg har medlem i JCI i 8 år i KBH, og min holdning er af 50% af deltagerne kommer for at finde en kæreste - derfor så mange singels - resten kan deles i wannabes ledere, og ledere, der er seriøse. Der foregår en masse træning af folk med henblik på at blive ledere - og det er fint nok, men hardcore business, det er altså svært at få ud af det.  

Nu hvor Pronetwork nævnes, vil jeg blot fortælle jer, at jeg har været medlem af netværket siden maj 2005, og i den periode har jeg genereret i omegnen af 15 nye kunder og et utal af kontakter indenfor alle mulige brancher.

Da jeg meldte mig ind tænkte jeg over prisen, men sagde så til mig selv, at 1 sag på 1 år, og så var investeringen - der jo er fradragsberettiget efter min opfattelse - jo hjemme. Investeringen er nu hjemme x 8 så jeg kan kun anbefale, at du finder vej til netværket. (I den gruppe hvor jeg sidder er vi 15 - 20 mand, og alle har på 5 måneder besøgt alles virksomheder, og alle er interesseret efter godt kendskab at referere til hinanden - og det er det der er hele pointen. Pote, det giver det. Min bedste anbefaling.

Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:19

Yeps rigtigt, jeg bor i 2100, så jeg kigger lige på dit link!

Men Jacob Tøjner''s seneste indlæg markerer jo klart, at Pronetwork er noget man kan tage seriøst. Noget der bør være interessant for mange Aminoer der overvejer at være med i et seriøst og givtigt netværk - helt lige som dette Amino netværk! Læg i øvrigt lige mærke til, at Jacob nævner 15 nye kunder siden maj 2005 - så måske et medlemskab i Pronetwork er en god investering alligevel.

Hilsner
Henrik Holm
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:03
Jeg er da ked af at høre at jeres afdeling er en datingscene, men det er i hvertfald ikke tilfældet i Ribe, som har vundet en europæisk pris for bedste medlemsrekrutering.

JCI giver rigtigt nok mulighed for, at man kan lave en hyggeklub, men JCI er samtidig på mange niveauer. Du kan selv vælge dit niveau. Skal det være en datingscene eller skal det være en mekka for personlig- og ledelsesudvikling med foredragsholdere, seminarer, kongresser og akademier i verdensklasse til spotpriser.... Det er helt op til dig Jacob, og andre for den sags skyld.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 21:02
heh

Vi har ikke hørt fra henrik endnu:-)

Griner

JCI 2100 - Flemming Juliussen - Formand 2007

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:16

Odd fellow

Round Table

etc etc

Hold op er jeg den eneste der føler at vi er ved at drukne i netværksgrupper og foreninger der alle vil / skal hjælpe os med at udbygge vores netværk og få flere kunder??

Jeg har de sidste par måneder prøvet mig lidt frem med nogle af disse netværksmøder hos bni.dk erhvervssparring og absi. Jeg må erkende at jeg stadig i høj grad er i tvivl om potentialet i disse grupper - i hvert fald for min virksomhed.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 12:19
Altså du ramme selvfølgelig noget ret præcist der - det afhænger jo meget af, hvad du laver, om netværket er relevant, men selvfølgelig også om hvem du er og hvordan du er.

Som advokat eller revisor eller it-konsulent eller anden "generalist" der skyder efter kunder med bredhagl er det sikkert nemmere at få kunder end en panoramafotograf med al respekt.. Men så kan man jo på den anden side vende den om og sige, at de andre elementer har også betydning.

Jeg er fortsat medlem af Pronetwork i den samme gruppe som i 2005, og nu kender jeg alle rigtig godt og er ikke alles advokat, men er da "god bekendt" med alle. Alle forskellige faggrupper "giver" mig noget med hjem, der er ligeså vigtigt som en ny kunde nemlig erfaring og viden om en masse andres virksomheder og situation - og tager man det med ind i billedet, så kan man sige at selv om jeg betaler for netværket, så "tvinger" medlemsskabet mig til at møde op, og det er et gode - i hvert fald for mig.

Det er bare en anden vinkel - jeg anbefaler fortsat et netværk, JCI er ikke seriøst nok for "voksne" efter min smag - Rotary har jeg fordomme om ikke er "ungt" nok, men jeg kan tage fejl, pronetwork  fungerer super hvis du selv gør en indsats, BNI er fopr belastende i min verden med møder hver uge etc.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:47
Må lige kaste et spørgsmål ind i debatten:
Er der gennemsnitligt ansat flere medarbejdere i de virksomheder, der deltager i diverse erhvervsnetværk, end der er her på Amino?
Mvh, Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:28
øh, hvor mange er der gennemsnitligt ansat i virksomheder på Amino??
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:29
Side 3 ud af 4 (32 indlæg)