Kig mere på http://www.jci2100.dk/ og smid dem en mail. Det er Kim Ørnbo, du skal have fat i. Bare hils fra mig. |
Jeg har medlem i JCI i 8 år i KBH, og min holdning er af 50% af deltagerne kommer for at finde en kæreste - derfor så mange singels - resten kan deles i wannabes ledere, og ledere, der er seriøse. Der foregår en masse træning af folk med henblik på at blive ledere - og det er fint nok, men hardcore business, det er altså svært at få ud af det.
Nu hvor Pronetwork nævnes, vil jeg blot fortælle jer, at jeg har været medlem af netværket siden maj 2005, og i den periode har jeg genereret i omegnen af 15 nye kunder og et utal af kontakter indenfor alle mulige brancher.
Da jeg meldte mig ind tænkte jeg over prisen, men sagde så til mig selv, at 1 sag på 1 år, og så var investeringen - der jo er fradragsberettiget efter min opfattelse - jo hjemme. Investeringen er nu hjemme x 8 så jeg kan kun anbefale, at du finder vej til netværket. (I den gruppe hvor jeg sidder er vi 15 - 20 mand, og alle har på 5 måneder besøgt alles virksomheder, og alle er interesseret efter godt kendskab at referere til hinanden - og det er det der er hele pointen. Pote, det giver det. Min bedste anbefaling.