Må lige kaste et spørgsmål ind i debatten: Er der gennemsnitligt ansat flere medarbejdere i de virksomheder, der deltager i diverse erhvervsnetværk, end der er her på Amino? Mvh, Christian
Hej Christian
Jeg kan kun fortælle om min erfaring med BNI. Jeg har været med som gæst i deres gruppe i Gladsaxe, Roskilde, Herlev og Ballerup.
Det er en blandet landhandel, hvor der også er enkelte enkeltmandsvirksomheder med. Ellers er det mit indtryk at der primært er representanter fra virksomheder med 5-20 ansatte. Ellers kan du altid se medlemsoversigten på deres hjemmeside bni.as Jeg mener det er Gladsaxe gruppen der er den største.
Det vil altid være en afvejning hvorvidt man finder beløbet for højt eller ej - som en af kommentaren ganske rigtigt påpeger, så handler det blot om at sætte et regnestykke op imod hvad en ny kunde betyder for dig.
Jeg har erfaringer med fra JCI - og kan godt følge de kommentarer som omhandler "hyggeklub" m.m. - men igen handler det også om at finde sit eget niveau - eller rettere så finde ud af hvordan det netværk man eks. har skabt i JCI kan bruges til egen fordel. Når man eks. "hygger" eller omgåes mere privat, så nedbrydes samtidig nogle barriere, som kan være fordelagtige senere.
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic